Het bizarre was dat 1 play ervoor een penalty gegeven werd nadat de klok al uitgelopen was (ook een hail mary). Pass interference en 15 yards dichterbij, waardoor het al een stuk realistischer werd om punten te scoren. En toen mochten ze dus bij 0:00 op de klok nog een keer proberen, waarna dit.. Met 2 verdedigers eromheen die elkaar in de weg lopen.quote:Op zondag 9 september 2012 00:11 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Manziel speelt ook niet slecht voor een redshirt freshman. Maar de Gators OL is making people look very good.
[ afbeelding ]
Hail mary catch van Southern Utah tegen Cal!
whut, misschien geen ND vs Michigan meer, maar wel slaapverwekkende games als NC State of Dookies vs ND?quote:Although they will remain independent in football, the Fighting Irish will play five games annually against ACC schools. [..]
Notre Dame expects to continue to play USC, Stanford and Navy, but its traditional games against Big Ten opponents Michigan, Michigan State and Purdue are in jeopardy, a source told Schad. The source said that the Fighting Irish's planned series with Texas still likely will be played.
Haha.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:12 schreef Guard het volgende:
Ik heb mijn favorirte sign van de dag al gespot in Knoxville:
"Will Muschamp listens to Nickelback"
![]()
![]()
![]()
Cal ook met een lateral en throw back naar de QB, geen TD, maar toch effectief, TD and the lead for Cal early in the forthquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:55 schreef The_Playmaker het volgende:
Auburn is struggling maar deze play leek wel een Madden NFL play!![]()
[ afbeelding ]
Cal being Cal.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:41 schreef Guard het volgende:
Int buckeyes, game over.
CalHadden zo mooi daar kunnen winnen, maar echt kinderlijk eenvoudig weggeven
Je dacht ik zap maar weg omdat Bama/Hogs zo saai isquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:31 schreef Guard het volgende:
Omg dat commentaar op Eurosport2, zo'n amerikaanse Nederlander (of andersom...)
Probeert het wel goed uit te leggen, maar voor wie? Welke football noob gaat er op zaterdagavond naar Eurosport2 zitten kijken?
Vraag me overigens ook af waarom het commentaar van BTN niet gewoon overgenomen wordt.
Altijd leuk om Arkansas uit de top 25 te zien wegvallenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Je dacht ik zap maar weg omdat Bama/Hogs zo saai is.
Ik heb bij commentaar van ES2 altijd het gevoel dat de commentator het altijd wel weet, maar van 'de directie' niet al te moeilijk commentaar mag geven. Zodat het voor de noobs inderdaad nog te volgen is.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:08 schreef Guard het volgende:
Dat commentaar blijft grappig overigens, alsof ze amerikaans commentaar live door google translate heen trekken
Preseason is helemaal gelul in de ruimte, maar ze hebben nu toch al een paar keer gespeeld. Dan zou je toch denken dat men inmiddels wel gezien heeft dat dit average at best is....quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:49 schreef kidkash19 het volgende:
geranked? Voor het seizoen hadden ze het erover dat dit een contender was voor de NC
Sommige schools hebben nou eenmaal een streepje voor bij de voters.quote:Op zondag 16 september 2012 00:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Preseason is helemaal gelul in de ruimte, maar ze hebben nu toch al een paar keer gespeeld. Dan zou je toch denken dat men inmiddels wel gezien heeft dat dit average at best is....
Kon je op wachten, geen depth en one-dimensional.quote:
Je vergeet de geweldige Florida State Seminoles met hun geweldige QB Blow Job Manuelquote:Op maandag 17 september 2012 11:59 schreef zjroentje het volgende:
Kiffin is wel een lul ja.
Nu wachten op een loss van Oregon en een nieuwe LSU-Bama zit er weer in als BCS Championship game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |