quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Slaìnte! Cheers! Skøl!![]()
Waaaaaarom is er geen alcohol-drinkende smiley?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:19 schreef Kally het volgende:
Ik vond Woutertje dus echt helemaal niks, mij te gladjes
Mooi tochquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:21 schreef Kally het volgende:
Jezus, heel mijn fb pagina staat vol met felicitaties
Zijn er echt veel
Ja echt zo liefquote:
Dan mag je een week op kamp om te knuffelenquote:
Koeien knuffelen? I'm in!quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan mag je een week op kamp om te knuffelen
Net als een middag koe knuffelen
Ah topquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan mag je een week op kamp om te knuffelen
Net als een middag koe knuffelen
Knuffelberen met de naam Weber, Bauer, Pfaffquote:
Dat is een hele therapieding hequote:
Ja klopt, schijnt ontzettend goed te zijnquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is een hele therapieding he! Autistische kinderen zouden daar bijv. heel rustig van worden
Ja jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is een hele therapieding he! Autistische kinderen zouden daar bijv. heel rustig van worden
Drummers doen het goed bij de meidenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:26 schreef Kally het volgende:
Oh en zoonlief lijkt wel een wijf, zo veranderlijk dat hij is
Nu wil hij weer niet drummen pffffffff, gek van, hij wil liever een mengpaneel![]()
Ja liever DJ dusquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Drummers doen het goed bij de meiden
quote:
Helloquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:30 schreef Lutte het volgende:
Hahaha
Ik: *Fuuuuut*
Mama + broer:
Ik: Ik doe een fluitketel na
Zij:_____!
Hahaha
Mama + broer:
Hahaha
Mama + broer:
Je bent best raarquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:30 schreef Lutte het volgende:
Hahaha
Mama + broer:
Ik vond het nog niet eens raar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:32 schreef iBenny het volgende:
Ik wil ook op mijn hoofd rondje kunnen draaien
Edit: Ohw, verkeerde topic
Wat Cee zegtquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:32 schreef iBenny het volgende:
Ik wil ook op mijn hoofd rondje kunnen draaien
Edit: Ohw, verkeerde topic
Tnx Zwabquote:
Nu wil ik jou knuffelen met dat pak aanquote:
Whehequote:Op zaterdag 8 september 2012 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu wil ik jou knuffelen met dat pak aan
Okeequote:
Gewoon in de stad geld aftroggelen van mensenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.Maar was dat een bepaald park, of een wens van een kind om een keer zo iemand in een pak te ontmoeten?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon in de stad geld aftroggelen van mensen
Ow okeequote:Op zaterdag 8 september 2012 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon in de stad geld aftroggelen van mensen
Jaaaaaaaaa, ook datquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Bohhhh...
Het is me onder in m'n rug geschoten, net boven mn linkerbil
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog bedankt lekkere poes, voor die overheerlijke kaart![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Boohhhh, met m'n verjaardag gaat m'n uurloon heel lekker omhoog
Jaa? Hij ligt naast me hoor..quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
Zijn jullie nog bij elkaar, René en Pat?
Volgens de kaart welquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
Zijn jullie nog bij elkaar, René en Pat?
Omdat hullie heul niet lief zijn tegen elkanderquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa? Hij ligt naast me hoor..
WIESOO??
Maar, óf hij aait, óf hij vermorzeldquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat hullie heul niet lief zijn tegen elkander
Zodra ik ga masseren wordt het niet beterquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Vermorzelt!!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, óf hij aait, óf hij vermorzeld
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Fijn.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa? Hij ligt naast me hoor..
WIESOO??
Beide niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, óf hij aait, óf hij vermorzeld
Wie weet schiet het er wel uitquote:
Raar kindquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Fijn.Vroeg het me geweaun af.
ff m'n oordoppen pakkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:11 schreef Kally het volgende:
Iemand zin in lekkere muziek, ik heb Symph zo gek te gaan draaien
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:13 schreef Kally het volgende:
De tering wat slecht, iemand wordt gegrepen door een haai, ene shot volop bloed uit neus en mond, volgende shot geen bloed meer
Haar lip bloedde wel nog in het 2e shotquote:
quote:
Zelfde regisseur als van The A-Team?quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:13 schreef Kally het volgende:
De tering wat slecht, iemand wordt gegrepen door een haai, ene shot volop bloed uit neus en mond, volgende shot geen bloed meer
Geloof het welquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelfde regisseur als van The A-Team?
Dat is haar mondquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Haar lip bloedde wel nog in het 2e shot
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Sorbet? Geen drank hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:32 schreef Cee het volgende:
Kal, je had pas geleden hier een receptje voor een toetje-achtig iets gezet, iets simpels met drank en ijs en fruit, wat was dat ook alweer?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:37 schreef Cee het volgende:
Dank uuuu!Ik beschouw 7-Up ook als drank.
Is goed te doen ja na een BBQ, wel heel even eten laten zakken, want fruit vult welquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:40 schreef Cee het volgende:
Ik ga morgen BBQ'en met m'n zusje en d'r vriend en m'n pa, en ik wil een toetje verzorgen, lijkt me wel een leuke dit.
Doe ik!quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:42 schreef Kally het volgende:
Cee, vooral hoge glazen nemen, mooiste is die smaller worden naar beneden, anders longdrinks, en met rietje en lepel
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe ik!Ik denk dat ik 'm eerst thuis even uit ga testen, 't zijn nogal kieskeurigerds, als ik 't al niks vind, vindt de rest het ook niks.
Burdy? Die pingelpianiste van Skinny Love? *googlet* Oh wacht, Burdy, de groningse zangert neem ik aan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Er is dus zo'n muziekfestival in Delfzijl hier.., Kan het in mijn slaapkamer horen
Burdy treed nu op.. google maar
Lekker originele naam ookquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Er is dus zo'n muziekfestival in Delfzijl hier.., Kan het in mijn slaapkamer horen
Burdy treed nu op.. google maar
Hmmm, staat me iets van bij ja!quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:03 schreef Lutte het volgende:
De zingende melkboer die al gestopt zou zijn?
Hahaha, hij was eerder hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker originele naam ook
Wat denkt hij als het hetzelfde klinkt als Birdy komen ze wel
Ik wil het niet eens wetenquote:
I love you zeer mucho back my beebquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:19 schreef Laysa het volgende:
Even voor Kally....ik luv you zeer mucho![]()
Nu kan ik lekker slapen vannachtquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
I love you zeer mucho back my beeb![]()
Ik ookquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 00:56 schreef iBenny het volgende:
Meisje via Songpop: Hi frog! if i kiss u will u turn into a prince?
quote:Op zondag 9 september 2012 00:56 schreef iBenny het volgende:
Meisje via Songpop: Hi frog! if i kiss u will u turn into a prince?
Vind je naar he.quote:Op zondag 9 september 2012 00:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Musical ding op Songpop: hoeft niet.
Jou handen zijn stuk?quote:Op zondag 9 september 2012 09:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vraag Patrick dat ook te maken
Ik hou van jouquote:Op zondag 9 september 2012 09:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Er is een postduif jouw kant op!
quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 10:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Homo zijn is geen handicap. Dat is een ziekte!
quote:Op zondag 9 september 2012 11:19 schreef Cee het volgende:
Beuh. Ik heb net gesport. Op een gegeven moment dacht ik "Dit was het dan, ik sterf in een zweterige ruimte, op de beat van Gustavo Lima."
Je kat?quote:
* Cee gaat de schade bekijkenquote:Op zondag 9 september 2012 12:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ceeee
IK HEB EEN SUPERSTOMME FOUT GEMAAKT IN SONGPOP
Jaquote:Op zondag 9 september 2012 12:19 schreef Cee het volgende:
Ik zie 'm niet, wat was 't? TOCH NIET POPULAR HE.
En ik dacht dat ik een schandalige zet had gedaan door er pas na 4 seconden achter te komen welk liedje het was.quote:
I KNOOOWWW.... ik slaakte ook een ongelukkige kreet, waardoor Rene direct doorhad dat ik niet bezig was met huiswerkquote:Op zondag 9 september 2012 12:22 schreef Cee het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik een schandalige zet had gedaan door er pas na 4 seconden achter te komen welk liedje het was.
Nee, Dio is niet die rapper, totaal niet. Ronnie James DIo is overigens wel de zangstem bij Roger Glovers Love is Allquote:Op zondag 9 september 2012 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik help je er graag aan! Dat Metal ding.Al die namen zeggen me helemaal niets. Alleen Dio, maar dat was vast niet die rapper.
Haags accentquote:Op zondag 9 september 2012 11:34 schreef Lutte het volgende:
Hahaha, folders aan het bezorgen, mannetje met dik Haags accent: Wat ben jij sterk.
Dusch
Verdiendquote:Op zondag 9 september 2012 15:22 schreef Kally het volgende:
Bohhhh, krijg ik ineens zomaar een kado aangeboden, omdat ik zo veel voor iedereen klaar sta (dat werd erbij gezegd he) een prachtige zeefdruk van Marilyn Monroe![]()
Ik moest even wat traantjes wegvegen
quote:Op zondag 9 september 2012 15:22 schreef Kally het volgende:
Bohhhh, krijg ik ineens zomaar een kado aangeboden, omdat ik zo veel voor iedereen klaar sta (dat werd erbij gezegd he) een prachtige zeefdruk van Marilyn Monroe![]()
Ik moest even wat traantjes wegvegen
Ik moest zo lachenquote:Op zondag 9 september 2012 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat legoplaatje was echt te tof Kally.Zo'n zeefdruk.
Hoe was je ijsje Cee, gaat het weer meid?
IJsje was heeeerlijk, het was al op voordat ik de stad in was. Vervolgens nog sluiks wat winkels in gelopen en daarna drie kwartier staan kijken en vooral luisteren naar een orkest dat klassieke muziek aan het spelen was. Hoe krijg je kippenvel met 30 graden? Nou zo dus! Vervolgens kwamen studenten van 't Fontys zingen. Dus die zien we straks sporadisch terug in The Voice 4, musicals en er zit er eentje tussen die potentie heeft om de hetero, meer rock & roll versie van Freek Bartels te worden.quote:Op zondag 9 september 2012 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe was je ijsje Cee, gaat het weer meid?
is niet de mijnesesquote:Op zondag 9 september 2012 15:54 schreef Cee het volgende:
[..]
IJsje was heeeerlijk, het was al op voordat ik de stad in was. Vervolgens nog sluiks wat winkels in gelopen en daarna drie kwartier staan kijken en vooral luisteren naar een orkest dat klassieke muziek aan het spelen was. Hoe krijg je kippenvel met 30 graden? Nou zo dus! Vervolgens kwamen studenten van 't Fontys zingen. Dus die zien we straks sporadisch terug in The Voice 4, musicals en er zit er eentje tussen die potentie heeft om de hetero, meer rock & roll versie van Freek Bartels te worden.
Genoeg gescout, ben nu weer even terug en zometeen spullen inkopen voor KallySorbet bij de BBQ en dan hopelijk, hopelijk op tijd terug voor BZV.
Pfoe!
Oh ja, eerst nog wat SongPop-potjes wegwerken.
Jaaaaaaaquote:Op zondag 9 september 2012 15:56 schreef Symphonic het volgende:
Was me mijn nachtje wel
Uiteindelijk tot na vieren gedraaid. Was wel erg tof
Maakt niet uit, ze komen van Kally af! De Beertjes hebben vast ook niet het alleenrecht op het recept. Ik bedoel, er zijn genoeg mensen die denken dat Uptown Girl van Westlife is. Dan kan dit ook. Kallybet!quote:Op zondag 9 september 2012 15:58 schreef Kally het volgende:
[..]
is niet de mijneses
Zo at ik ze altijd bij de beertjes als kind al
quote:Op zondag 9 september 2012 16:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze komen van Kally af! De Beertjes hebben vast ook niet het alleenrecht op het recept. Ik bedoel, er zijn genoeg mensen die denken dat Uptown Girl van Westlife is. Dan kan dit ook. Kallybet!
Wattes?quote:
Uptown girl is van die Warblerdude met een geodriehoek als hoofd uit Glee... En dat weet jij ookquote:Op zondag 9 september 2012 16:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze komen van Kally af! De Beertjes hebben vast ook niet het alleenrecht op het recept. Ik bedoel, er zijn genoeg mensen die denken dat Uptown Girl van Westlife is. Dan kan dit ook. Kallybet!
HOE.quote:Op zondag 9 september 2012 16:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb net een liedje geraden in 0.2 seconden
F alle bovenstaandequote:Op zondag 9 september 2012 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Uptown Girl van:
A. Warbledude met een geodriekhoofd uit Glee
B. Westlife
C Uptown Boy
D Billy Joel
E SouthsouthEastlife
Equote:Op zondag 9 september 2012 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Uptown Girl van:
B. Westlife
C Uptown Boy
D Billy Joel
E SouthsouthEastlife
F Backstreet Guysquote:Op zondag 9 september 2012 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Uptown Girl van:
B. Westlife
C Uptown Boy
D Billy Joel
E SouthsouthEastlife
D. Billyquote:Op zondag 9 september 2012 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Uptown Girl van:
B. Westlife
C Uptown Boy
D Billy Joel
E SouthsouthEastlife
Ik ken een jongen die heet T.ano en z'n broertje C.herro of hoe je het schrijft, nou je kunt wel gokken wat dat wordtquote:Op zondag 9 september 2012 16:11 schreef Kally het volgende:
Oh churros, ik zat met avondeten in mijn hoofd dus dacht in de trand van burritos
Jaa... eehhh... ik ga mijn tactiek niet verklappenquote:Op zondag 9 september 2012 16:09 schreef Cee het volgende:
[..]
HOE.Ik schrok gewoon van je flitsreactie.
Het vult enorm.. dus je kan het best als avondeten etenquote:Op zondag 9 september 2012 16:11 schreef Kally het volgende:
Oh churros, ik zat met avondeten in mijn hoofd dus dacht in de trand van burritos
quote:Op zondag 9 september 2012 16:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die heet T.ano en z'n broertje C.herro of hoe je het schrijft, nou je kunt wel gokken wat dat wordt
Ik ook.Kon toch niet meer winnen, dus klik ik gewoon random.. En tja dan heb je weleens bingoquote:Op zondag 9 september 2012 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb ook wel eens een 0.1 seconde gescoord. Pure frustratie.
quote:
*Op terugkijklijstje zet*quote:Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef iBenny het volgende:
Zometeen weer de politiehelikopterserie bij RTL. Dat was vorige week wel tof om te zien
wtfquote:Op zondag 9 september 2012 20:21 schreef Kally het volgende:
Carlton uit The Fresh Prince is overleden, wtf gaan ze weer allemaal?
twitter:alfonso_ribeiro twitterde op zaterdag 08-09-2012 om 19:14:40I guess FB has a page saying I died. I wonder what people are gonna say at my funeral??? reageer retweet
Ik zat al te zoeken naar het nieuws pffffquote:Op zondag 9 september 2012 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
oh, nee, het is een geintje, en hij is 40
vet spannendquote:Op zondag 9 september 2012 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG
Ik heb dus ICT als vak.. en dit hele blok gaat over, jawel... POWERPOINT
Damn dat is echt Royal Sadnessquote:Op zondag 9 september 2012 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, nou
En daarna ook nog een heel blok WORD en een blok EXCEL
Echt raar Lut, maar welkom bij de bunch!quote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Lutte het volgende:
Echt balen dat ik pas bij seizoen zes instap
In de supermarkt zijn de pepernoten al te koop, dus waarom ook geen sintavaquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In de supermarkt zijn de pepernoten al te koop, dus waarom ook geen sintava
moet je gewoon naar mij luisteren, ik draai vette bluesquote:Op zondag 9 september 2012 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
MAHTIN WEER HOOR, MET Z'N FEMALE SINGERS
Daar verdien ik geen munten meequote:Op zondag 9 september 2012 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet je gewoon naar mij luisteren, ik draai vette blues
uhhh nee dat dan weer nietquote:Op zondag 9 september 2012 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daar verdien ik geen munten mee
valt best meequote:Op zondag 9 september 2012 22:15 schreef Lutte het volgende:
Een hommo die Eurovision tegen je speelt, dat leg je aaaaf
Benny speelt gewoon vals want dat is fysiek niet meer mogelijk.quote:Op zondag 9 september 2012 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
valt best mee
Tegen benny en cee faal ik er altijd mee
Hysterisch!quote:Op zondag 9 september 2012 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 9 september 2012 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Vaduz een vraag bij 1 tegen 100 waar Tubantia het antwoord is
[/qsuote] Grappig!
UIT MIJN PANTY GESCHEURD, JIJ OOK?quote:Op zondag 9 september 2012 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 9 september 2012 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Vaduz een vraag bij 1 tegen 100 waar Tubantia het antwoord is
[/qsuote] Grappig!
Haha op de helluft wel! Maar ik heb iets met die muziekquote:Op zondag 9 september 2012 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
En jij niet met je 90's Alternative?
TOEN WAS JIJ NOG NIET EENS GEBOREN!
14 ladders!quote:Op zondag 9 september 2012 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
UIT MIJN PANTY GESCHEURD, JIJ OOK?
Weg ermee.quote:Op zondag 9 september 2012 22:22 schreef Lutte het volgende:
Ik vind de Glee lijst zo leuk, dikke titanenstrijd.
Ik las Spongebob.quote:Op zondag 9 september 2012 22:26 schreef Lutte het volgende:
Songpop is echt een breekpunt in m'n relaaasiee
Mwoah... het staat hier maar 32 - 63quote:Op zondag 9 september 2012 22:26 schreef Lutte het volgende:
Songpop is echt een breekpunt in m'n relaaasiee
Ja hij weigert het te spelen, uit principes. Maar wel Cityville spelenquote:Op zondag 9 september 2012 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mwoah... het staat hier maar 32 - 63
Ja, huphup!quote:Op zondag 9 september 2012 22:29 schreef Cee het volgende:
Godver, 10 potjes wegwerken, ik ben ook eens 6 uur niet op fb.
quote:Op zondag 9 september 2012 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb allemaal van die playlists die ich will kaufennn
nog heeeeeel even, en ik kan weer een nieuwe
Wat gebeurd er met die potjes die je gewonnen hebt deze week, krijg je daar ook iets voor?
Dan krijg je een muzieknoot. Met die muzieknoot kun je 2 opties weghalen of je 3 suggesties shuffelenquote:
Grrrquote:Op zondag 9 september 2012 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan krijg je een muzieknoot. Met die muzieknoot kun je 2 opties weghalen of je 3 suggesties shuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |