Of zeg dat je de bonuscard bent vergeten, dan typen ze altijd zo'n code in en krijg je alsnog de korting.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:01 schreef kwiwi het volgende:
AH bonus kan weg, doe gewoon zo'n ding aan je sleutelbos.
Dat is precies wat de illuminati wil!! Doorzie dit plan dan!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:00 schreef Drinky het volgende:
Wtf man, kunnen instanties niet gewoon normaal doen en 1 chip ofzo voor alles maken?
Behalve de zure oude wijven, die doen dat nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of zeg dat je de bonuscard bent vergeten, dan typen ze altijd zo'n code in en krijg je alsnog de korting.
Haha, die huisvrouwen van de oude stempelquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Behalve de zure oude wijven, die doen dat niet
Geen korting = weglopenquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is 1 kaartje, schiet je voor de rest weinig mee op, en ik kan ook niet met een nektasje of handtas gaan rondlopen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:01 schreef kwiwi het volgende:
AH bonus kan weg, doe gewoon zo'n ding aan je sleutelbos.
Of deze:quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:05 schreef Jan-Slagter het volgende:
Daarom de heuptas, vroeger zag je ze wel meer (80 / 90s) en ze zijn superhandig
[ afbeelding ]
Maar ik kies natuurlijk altijd de kassa's uit met jonge jailbait cassieres.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee man, die kassachimeids vragen altijd je id als je drank koopt. Die huisvrouwen daarentegen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar ik kies natuurlijk altijd de kassa's uit met jonge jailbait cassieres.
daar heb ik geen last van aangezien ik er wel gewoon uitzie als een man.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:07 schreef Mieron het volgende:
[..]
Nee man, die kassachimeids vragen altijd je id als je drank koopt. Die huisvrouwen daarentegen.
Hoezo kan dat niet?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat is 1 kaartje, schiet je voor de rest weinig mee op, en ik kan ook niet met een nektasje of handtas gaan rondlopen.
Aait wil je lacoste kopen voor 5 euro? Is 100% echt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb die maar dan van prada en ook nog gucci en zo
Het duurde lang, maar inderdaad. Waarom een spiegel?quote:
Aan mij is wel te zien dat ik ouder dan 16 ben dus daar maak ik me geen zorgen omquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:07 schreef Mieron het volgende:
[..]
Nee man, die kassachimeids vragen altijd je id als je drank koopt. Die huisvrouwen daarentegen.
Ja die kruidvat voordeelkaart best handig als je even on the fly je haar moet doen.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:05 schreef Jan-Slagter het volgende:
[ afbeelding ]
Nee heb er ook altijd eentje in mn makeuptas zitten hoor.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:25 schreef Drinky het volgende:
Wtf waarom haat iedereen op die spiegel? Ben ik de enige die er een beetje iets om geeft hoe 'ie eruit ziet?
godverdomme, het is niet gay. Voorheen gebruikte ik m'n telefoon maar dit laat details beter zien.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee heb er ook altijd eentje in mn makeuptas zitten hoor.
Ik heb zo'n uitklapbare in hartvorm met diamantjes erop. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:25 schreef Drinky het volgende:
Wtf waarom haat iedereen op die spiegel? Ben ik de enige die er een beetje iets om geeft hoe 'ie eruit ziet?
En als je in de spiegel kijkt en je haar zit niet goed, ga je dan je haar goed doen met je handen? Of heb je dan een kam bij je? En ook gel, wax o.i.d.?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
godverdomme, het is niet gay. Voorheen gebruikte ik m'n telefoon maar dit laat details beter zien.
Geen haat van mijn kant hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:25 schreef Drinky het volgende:
gwn met handen gebruik nooit een kam. Mijn wax is best sterk maar soms gaat het anders zitten en je kan het wel restylen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En als je in de spiegel kijkt en je haar zit niet goed, ga je dan je haar goed doen met je handen? Of heb je dan een kam bij je? En ook gel, wax o.i.d.?
ik ben best content met mezelf, dus ik heb dat probleem gelukkig niet. Wtf man als je je eigen al lelijk vind..quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Geen haat van mijn kant hoorMaar ik weet nu ongeveer wel hoe ik er uit zie, dat hoef ik onderweg echt niet te checken. Dat zou sowieso slecht zijn voor m'n humeur
"nl"quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:35 schreef pussycatdoll het volgende:
portefeuyeen dan maar denken dat nl niet nog dieper kan zinken.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:14 schreef o.us2.0 het volgende:
linkervoorzak porto en sleutels
rechtervoorzak telefoon en oordopjes.
Achterkant niks
Neuk mij.
Maar die spiegel dan?? Ben je homo? Travo?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
daar heb ik geen last van aangezien ik er wel gewoon uitzie als een man.
Welke malloot gaat er nu met een heuptas rondlopen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:05 schreef Jan-Slagter het volgende:
[ afbeelding ]
Frontcam of gewoon de reflectie is niet duidelijk genoeg voor je ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
godverdomme, het is niet gay. Voorheen gebruikte ik m'n telefoon maar dit laat details beter zien.
Nee man mijn chino's en denims zyn allemaal nog goed jy bent wss gewoon een onverzorgde sloeberquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:34 schreef kikoooooo het volgende:
TS is vast zo'n loser met zo'n versleten spijkerbroek door zn vadsige portemonnee. Gewoon pinpas en geld los in je zak. Al die andere pasjes, je lijkt wel een wijf
Nee gwn narcistischquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die spiegel dan?? Ben je homo? Travo?
Echt geen huisvrouw?quote:
ik zweer meidje.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:34 schreef ReplaR het volgende:
Spiegeltje.. 'restylen'....
[ afbeelding ]...
Hey man doe ff normaal vond je het kunnen even iemand aanvallen omdat ie om z'n eigen geeft echt jammer hoorquote:
Beetje respect voor ouderen jaquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 08:42 schreef vluggejapie99 het volgende:
K ben zelf 'n halve Duitser en k heb net over de grens tot m'n 10e geleefd. 'k noemde mezelf wel altijd Duitser omdat ik ook meer in Duitsland kwam. 'K voel daarnaast ook meer bij t land Duitsland. Gelukkig woon ik d'r nou ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |