Misschien van die chicks die zich voordoen als lelijke wijven om niet al die foute aandacht te krijgenquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
Zouden er ook fake-accounts zijn die juist andersom werken? Dat Schenkstroop in het echt juist een gast is met een 9/10 gezicht en het lichaam van Zyzz.
L en hoofdletter i.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Ze is terug
[PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #80
Als dat geen batsen wordtquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:12 schreef Argo het volgende:
Wat ze heeft gedaan is niet goed, maar ik krijg gewoon medelijden ermee, ze zit hier ergens dit te lezen en raakt er misschien helemaal kapot van. We horen mensen niet kapot te maken ook al is het internet, iedereen heeft een hart. En ja ook als je achter een scherm zit.
Dit is dan ook een eersterangs zandbak topic.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:12 schreef debeterebob het volgende:
Dit topic is al weer erg snel niveau ONZ
Ik hoef niet te batsen, maar je doet hier mensen pijn mee en niet z'n beetje. Mensen op hun ziel trappen is nooit goed, ja ok ze heeft 2 jaar gelogen. Maar ze had misschien ook wel een rede daarvoor. Dat hier niemand zit die met haar correspondeerde en zegt dat ze precies mooi is zoals ze is.quote:
Of ze zit zich helemaal dood te lachen om al die mensen die dachten bevriend met haar te zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:12 schreef Argo het volgende:
Wat ze heeft gedaan is niet goed, maar ik krijg gewoon medelijden ermee, ze zit hier ergens dit te lezen en raakt er misschien helemaal kapot van. We horen mensen niet kapot te maken ook al is het internet, iedereen heeft een hart. En ja ook als je achter een scherm zit.
Dank je.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:12 schreef Argo het volgende:
Goed dat je de tekst dikgedrukt hebt gemaakt, anders had ik er toch zo overheen gelezen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:12 schreef Argo het volgende:
Neh. Daarvoor duurt zo'n troll te lang man,,quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Of ze zit zich helemaal dood te lachen om al die mensen die dachten bevriend met haar te zijn.
Meh dit gaat gewoon nergens meer over.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Of ze zit zich helemaal dood te lachen om al die mensen die dachten bevriend met haar te zijn.
Ik hou ook rekening met de mensen van FOK! die te lui zijn om hun lenzen in te doen in het weekend.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed dat je de tekst dikgedrukt hebt gemaakt, anders had ik er toch zo overheen gelezen.
Ach, dit soort reacties kan je verwachten. Het is toch op z'n minst opvallend dat iemand zich zo lang als iemand anders voordoet, en daar zoveel fake accounts voor aanmaakt. Daarnaast vind ik het nog wel meevallen met dat kapotmaken. Ik zou wel een reactie van haar willen zien, niet dat ik haar vaak zag op FOK! maar ik ben wel nieuwsgierig waarom ze het precies gedaan heeft. Net zoals met monkyyy toen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:12 schreef Argo het volgende:
Denk niet dat ze zoveel moeite doet om te trollen..quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zie hier anders niemand kapot worden gemaakt. Er wordt niet gescholden of dergelijke zaken, dus dat ze er aan onderdoor gaat zal dan ook wel los lopen denk je niet?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:12 schreef Argo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |