SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kuthitmarkers he!quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:07 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zie nu pas dat ik de laatste post had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
SPAM
SPAMKijk die watch, swag (sorry Michhas)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kijk die watch, swag (sorry Michhas)
SPAM
SPAMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPAM
SPAMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Nee,ik geef mijn pizza echt niet af. Ik eet nog liever de rest van mijn leven door een rietje dan dat ik mijn eten weg ga geven. Mijn eten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:58 schreef Fsmxi het volgende:
En toch niet onzie Pierre?
Tilburger beroofd van pizza
Jesse is tofquote:
Die lachquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jesse is tof
Oudje, maar ik moet er nog steeds om lachen
Ben vandaag opnieuw begonnen met seizoen 1, hopelijk hou ik het dit keer wat langer volquote:
Huh? Ik dacht eigenlijk dat je het sowieso keekquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben vandaag opnieuw begonnen met seizoen 1, hopelijk hou ik het dit keer wat langer vol
Had je uberhaupt iets anders gedacht dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:03 schreef Tauchmeister het volgende:
"De zes straatrovers waren donker getint, droegen petjes en lange T-shirts met baggy broeken en waren tussen de 18 en 25 jaar oud."
Een aanwinst voor de samenleving.
Nee heb het halverwege seizoen 2 afgezet, kon er niet meer tegen. Het ging nergens heen, letterlijk álles ging mis en het was gewoon zwaar deprimerend.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht eigenlijk dat je het sowieso keek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |