quote:Op zondag 9 september 2012 14:21 schreef Michhas het volgende:
haayhaaay spirebal
ik heb allebei deze van spellen gedaan, en ze waren allebei niet leuk. op dit mooment speel ik rapelay, het is heel leuk en interesant. je bent een stalker en dan moet je een moeder en haar dogters van de verkrachten xD soms moest ik heel hard lachen, maar soms kietelde het ook aan mijn fallus.
dit speletje krijgt van mij een 7, want ja hij is gwoon heel leuk!
gr frits
quote:Op zondag 9 september 2012 14:23 schreef Tauchmeister het volgende:
whaaahahahahaa lol mw3 of bf3 homefront is DE SHIT
[ afbeelding ]
Leuk dit.quote:Op zondag 9 september 2012 14:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
In wat voor orakels spreek jij, gast?
O NEE IK BNE BETRAPT JE HEBT ME OP HETERDAAD BETRAPT OKE OKE STRAF ME MAAR MIJN LICHAAM IS KLAAR VOOR JE EN MIJN TEPELS OOK KOM MAR OP MET DIE KROKIDILLENKLEMMEN AAARGH IM READYquote:
Beetje rare manier om stoer te doen voor je vriendjes in deze SC, maargoedquote:Op zondag 9 september 2012 14:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
O NEE IK BNE BETRAPT JE HEBT ME OP HETERDAAD BETRAPT OKE OKE STRAF ME MAAR MIJN LICHAAM IS KLAAR VOOR JE EN MIJN TEPELS OOK KOM MAR OP MET DIE KROKIDILLENKLEMMEN AAARGH IM READY
Je hebt helemaal gelijk. Mijn nederige excuses.quote:Op zondag 9 september 2012 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje rare manier om stoer te doen voor je vriendjes in deze SC, maargoed.
Hee xDquote:Op zondag 9 september 2012 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje rare manier om stoer te doen voor je vriendjes in deze SC, maargoed.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 9 september 2012 14:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ho eens, dat spul is echt wel lekker
Dat zei de moeder van Michhas ook toen ik diep in d'r strot klaarkwam.quote:Op zondag 9 september 2012 14:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fucking zoetquote:Op zondag 9 september 2012 14:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
True story, ik heb alles op camera.quote:Op zondag 9 september 2012 14:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zei de moeder van Michhas ook toen ik diep in d'r strot klaarkwam.
quote:Op zondag 9 september 2012 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Smerige shit idd. Ik drink al een maand kokosnoot water die shit is nice
Er is niets mis met suiker in drinken. Het is pas slecht voor je wanneer je 1,5 liter cola drinkt op een dag. Drink meestal 2 glazen cola light en de rest kokoswater en ik drink cola light omdat ik het lekkerder vind dan gewone cola niet omdat het "gezonder" is.quote:Op zondag 9 september 2012 15:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Gewoon zoveel mogelijk water drinken. In de meeste drankjes zit zo veel suiker tegenwoordig.
Boehoe,je bent nog jong,je kan het makkelijk hebbenquote:Op zondag 9 september 2012 15:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Gewoon zoveel mogelijk water drinken. In de meeste drankjes zit zo veel suiker tegenwoordig.
quote:Op zondag 9 september 2012 14:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, lijkt me niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |