quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:57 schreef Montelly het volgende:
Hand down voor wolvendagenwat hebben wij hier toch mooie speurhonden
![]()
Fakers be aware
Wolvendagen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:57 schreef Montelly het volgende:
Hands down voor wolvendagenwat hebben wij hier toch mooie speurhonden
![]()
Fakers be aware
ik ben blij voor dat jij het wel weet...HELDquote:
Kneusjequote:Op zaterdag 8 september 2012 17:57 schreef Montelly het volgende:
![]()
Fakers be aware
Ik zit ook wel eensquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:57 schreef Fascination het volgende:
Nu ik terugdenk, had ze vaak wel rare foto's in LIF.Foto's waarop ze zit en zo.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:57 schreef Montelly het volgende:
![]()
Fakers be aware
Je bent wel een beetje zuur hequote:Op zaterdag 8 september 2012 17:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik ben blij voor dat jij het wel weet...HELD
Ja shit strooien op een forum terwijl je niet eens weet wat er is...HELDquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik ben blij voor dat jij het wel weet...HELD
Nu jullie weten het... die Juminelle had wel een goede FoBo maar verder niet teveel op ingaan.quote:
Kwestie van constant liegen. Liegen wordt pas moeilijk als je aan verschillende mensen een ander verhaal vertelt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:52 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Om zo'n leugen draaiende te onthouden zal je om te binnen al moeten onthouden wat je allemaal verteld hebt. Dat is makkelijk wanneer de gebeurtenissen waar zijn, maar het lijkt mij dat dat toch wel meer moeite kost wanneer je alles verzint.
Ach triest ook weer niet. Want wat maakt het nou uit of je diezelfde tijd hier bezig bent en dingen vertelt die echt waar zijn of dat je allemaal onzin ophangt?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:52 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat laatste ja, zou het erg triest vinden als ik me daar pakweg 3 maanden, 7 dagen per week 2 uur per dag mee bezig zou houden.
Nigga pls.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:57 schreef Montelly het volgende:
![]()
Fakers be aware
The perfect crimequote:Op zaterdag 8 september 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik citeer:
Wolvendagen is achter het echte meisje haar Facebook account gekomen, Mozy heeft geteld dat de neppe Juminelle 23 nep accounts had op Facebook. Twee jaar lang iemand nagedaan en blijkbaar iemand die heel dichtbij het meisje staat want alles klopt precies. Bijvoorbeeld vakanties, etc, alles is overgenomen.
De neppe had zegmaar reacties van zogenaamde vrienden die dan eigenlijk nep accounts waren. Ik keek op Juminelle haar Facebook (had altijd het gevoel nep) en klikte op een vriend en zag dat die vriend maar 3 vrienden had. Toen tikte ik de naam van die vriend in, zag ik dat die vriend een bestaand account had. Dus ik stuurde dat weer door naar Chai want vond ik raar en zo gingen ze verder kijken en kwamen de onthullingen.
Nep Facebook account: http://www.facebook.com/kimberley.latupeirissa en de echte: https://www.facebook.com/kimberley.blabla
Hier twee voorbeelden: Dit is de echte bestaande persoon: http://www.facebook.com/aron.blabla en dit is haar zogenaamde vriend die bij haar post: http://www.facebook.com/aron.blabla.9 - een fake account van die eerste. En hier nog één, dit is een zogenaamde vriend van haar met 3 vrienden die haar zogenaamd kent: http://www.facebook.com/deborah.blabla.1 en dit is de echte vrouw die bestaat met echte vrienden, comments, foto's, etc: http://www.facebook.com/deborah.blabla
Ook was opvallend dat al de Facebooks van haar zogenaamde vrienden op precies dezelfde data zijn gemaakt als die van haar. Dus allemaal eind mei, een dagje eerder, zelfde dag of een dagje later. En nu heeft ze alles verwijderd en is vertrokken. That's it
Disclaimer: mods moeten maar wegmodereren wat niet mag in deze post, svp.
Ook heel slim om al die accounts erbij te zetten zodat de mensen die er niks mee te maken hebben in het daglicht staan.quote:
Dont fucking care NERD...stfu! ga huilenquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja shit strooien op een forum terwijl je niet eens weet wat er is...HELD
Uhm jij weet toch ook wel dat wat wd heeft gedaan echt 1 muisklik en een naam typen was?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:57 schreef Montelly het volgende:
![]()
Fakers be aware
Maar Rosepetals, Meloewa en Ziba dan? Of heb ik nu aan een 40-jarige vunzaert Mahl.rar verstuurdquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
FOK! en lekkere wijven, het bestaat niet. Mensen die de harde waarheid niet onder ogen durven te komen.
Wat kan ons dat nou weer schelen? Wij zijn FOK! wij zijn anoniem.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ook heel slim om al die accounts erbij te zetten zodat de mensen die er niks mee te maken hebben in het daglicht staan.
Jij moet echt een kut leven hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dont fucking care NERD...stfu! ga huilen
De mods hebben de links er toch uitgefilterd?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ook heel slim om al die accounts erbij te zetten zodat de mensen die er niks mee te maken hebben in het daglicht staan.
true...quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhm jij weet toch ook wel dat wat wd heeft gedaan echt 1 muisklik en een naam typen was?
En dat diegene voor wie jij dit topic maakt het voorwerk deed?
Inderdaad, te mooi zelfs, sowieso al 50 jaar en man.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:00 schreef SolidasRock het volgende:
Is Wolvendagen wel echt dan? Bij mijn weten was ze ook een heel knap meisje.
Dit mannetje.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dont fucking care NERD...stfu! ga huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |