Wow is dat echt?quote:
Net alsof je iedereen die op fok post maar moet 'kennen'quote:
wow, zo snel ook.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
identiteitsdiefstal?
http://blog.iusmentis.com(...)sdiefstal-strafbaar/
Damn. Meer niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ziba vertrouw ik sowieso niet.Ik had haar FB, is die opeens weer verwijderd. Obvious allemaal.
Bijna 15.000 posts in 2 jaar tijd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:04 schreef vosss het volgende:
Nou zit ik vaak op FOK!, maar ik heb werkelijk waar geen idee wie of wat die Juminelle is.
Hoe veel posts heeft dat stom kind; ik heb die nog nooit ergens gezien.
Ging toch niet over kennen jij druif, over dit hele " spektakel " dat nu bezig is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Net alsof je iedereen die op fok post maar moet 'kennen'![]()
Ik vind dat altijd zo raar...
Ja dat bedoel ik. Alle lekkere chicks op fok zijn nep.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ziba vertrouw ik sowieso niet.Ik had haar FB, is die opeens weer verwijderd. Obvious allemaal.
Vas heb ik gemeet (en nee niet alleen ik).quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Alle lekkere chicks op fok zijn nep.
En Junamii en Goodluck_Charm en Vaseline_ dan? Die zijn mijn laatste hoop.
Hoe is haar bil in het echt?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Vas heb ik gemeet (en nee niet alleen ik).
Ze is mij in elk geval nog nooit opgevallen. Niet positief en niet negatief. Dus heel veel zal het wel niet geweest zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bijna 15.000 posts in 2 jaar tijd.
Junamii is wel echt, alleen wat leugentjes hier en daarquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Alle lekkere chicks op fok zijn nep.
En Junamii en Goodluck_Charm en Vaseline_ dan? Die zijn mijn laatste hoop.
Prima, net alsof je alles maar moet weten wat zich op fok afspeelt dan, net zo'n onzin.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ging toch niet over kennen jij druif, over dit hele " spektakel " dat nu bezig is.
Ja zoals die dubbele WO-studie zeker?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Junamii is wel echt, alleen wat leugentjes hier en daarstaat eerder in het topic ook al. Is ook weg nu trouwens.
Vasje is wel echt
Serieus?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Vas echt? Maar als in echt echt? Twijfel nog, hoewel ze best stevig/gezet/dik is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Neem alles in godsnaam niet zo fucking serieus qua uitspraken. Tering. Das jullie fout volgens mij ook een beetje (van de mannen). Laat die lekkere wijven hier gaan. Focus je op echte meisjes ofzo.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar mankeert ook echt ziek veel aan ja idd
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Prima, net alsof je alles maar moet weten wat zich op fok afspeelt dan, net zo'n onzin.
Hehe.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:07 schreef Montelly het volgende:
Hoe toepasselijk dit![]()
![]()
signature:
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |