Gewoon ff naar de wc skippen tochquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tampons zijn niet handig als je bij iemand blijft slapen, kan je beter een maandverband doen als je gaat slapen, snap je? Tenminstens, dat zeggen veel vrouwen.
Nee, rood ondergoed is voldoende natuurlijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:27 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Een bloedbad.
Nee gewoon voor de zekerheid. Maar mannen zullen dat niet begrijpen.
Ik had een keer diaree dus ik pakte een tampon van mn vriendin maar dat was niet afdoende.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, rood ondergoed is voldoende natuurlijk
Ik weet niet hoe goed zo een tampon ''beschermt'' als je het gewoon goed gebruikt, ik denk dat dat afdoende zou moeten zijn achja.
Ja, maar vrouwen gaan niet een wekker zetten om 's nachts 3 uur wakker te worden om een tampon te verwisselenquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon ff naar de wc skippen toch
Dan ook maar maandverband erbij.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:30 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik had een keer diaree dus ik pakte een tampon van mn vriendin maar dat was niet afdoende.
Niet eensquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar vrouwen gaan niet een wekker zetten om 's nachts 3 uur wakker te worden om een tampon te verwisselen
Dat bedoel ik niet met voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, rood ondergoed is voldoende natuurlijk
Ik weet niet hoe goed zo een tampon ''beschermt'' als je het gewoon goed gebruikt, ik denk dat dat afdoende zou moeten zijn achja.
U heeft het over het tegenkomen van ene heer alwaar u gaat slapen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:31 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet met voor de zekerheid.
Ze zullen het niet begrijpen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:31 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet met voor de zekerheid.
Nee, dan kan het zakje schreuren en de condoom uitdrogen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nee, die horen al standaart in je portemonee te zitten zodat je ze niet kan vergeten.
Denk na.quote:
Huh wtf? Daar zie ik de logica dus echt niet van in.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tampons zijn niet handig als je bij iemand blijft slapen, kan je beter een maandverband doen als je gaat slapen, snap je? Tenminstens, dat zeggen veel vrouwen.
Je moet ze ook niet tussen je muntgeld doen, maar gewoon in zoon dingetje waar je ook je pasjes in doet.quote:Nee, dan kan het zakje schreuren en de condoom uitdrogen.
wss heeft hij hem al om voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:36 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet tussen je muntgeld doen, maar gewoon in zoon dingetje waar je ook je pasjes in doet.
Nog nooit meegemaakt trouwens, verpakking gescheurd door de portemonee.
Maar waar laat jij het dan als man zijnde er van uit gaand dat je geen handtas hebt?
Ja, schijnt niet goed te zijn om 's nachts te dragen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh wtf? Daar zie ik de logica dus echt niet van in.
Ja weet ik, ik heb dat dus ook geprobeerd in het begin, maar ik slaap op mijn zij en dan werkt dat niet. Dus dat lijkt mij juist riskanter bij iemand anders.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, schijnt niet goed te zijn om 's nachts te dragen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |