abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116533945
waarom duurt het altijd onwijs kut kanker lang voordat ze klaar zijn de deur uit te gaan?

Als je mij mee vraagt ben ik binnen 5 minuten klaar. Dat is inclusief kleren aantrekken, haren kammen, computer afsluiten, sleutels en mobiel pakken.

Bij hun duurt het op een één of andere manier altijd een fuckin eeuwigheid en wanneer ze klaar zijn zie je niet meer dan een handtasje aan hun arm bungelen incl een arrogante smoel :r
*Hosselcopter*
  zaterdag 8 september 2012 @ 14:42:49 #2
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_116533983
terechte klacht, dit komt me erg bekend voor
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_116534021
Komt door vagina spinnen.
pi_116534023
Je hebt je eerste vriendinnetje TS?
pi_116534064
Omdat wij meer spullen mee moeten nemen.
Je moet gewoon niet 5 min van te voren zeggen :{w
pi_116534069
ts is zo'n vieze alto zeker met wolvenshirt
pi_116534071
Vrouwen denken aan zaken waar jij niet over na zou denken in de tijd dat ze zich prepareren de deur uit te gaan denk ik.
Rustig aan.
  zaterdag 8 september 2012 @ 14:48:17 #8
383633 HelenOfTroy
Met een vleugje Aphrodite
pi_116534149
Sorry hoor ts :'(
Wil je houten paardje aaien
  zaterdag 8 september 2012 @ 14:57:05 #9
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_116534362
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Dat is gelul. Je denkt alleen maar dat je meer mee moet nemen.
quote:
Je moet gewoon niet 5 min van te voren zeggen :{w
Wederom onzin. Ik kan ook als ik uuuuren van tevoren (een halve dag ofzo) tegen een vrouw zeg dat ik om 1 uur weg wil er rustig op rekenen dat het om 2 uur nog steeds stressen is om weg te komen. Korter van tevoren melden dat je weg wilt heeft juist het effect dat alles sneller gaat.

Ik weet niet of je al kids hebt, maar ik heb inmiddels verschillende vrouwen meegemaakt (waaronder mijn eigen) die tijdens hun zwangerschap (daar word je vergeetachtig van) ontdekten dat als ze van alles en nog wat vergaten ze eigenlijk nooit in de problemen kwamen :)
Erg leuk om die dames dat zelf te zien ontdekken.... :W
pi_116534412
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:57 schreef TR08 het volgende:

[..]

Dat is gelul. Je denkt alleen maar dat je meer mee moet nemen.

[..]

Wederom onzin. Ik kan ook als ik uuuuren van tevoren (een halve dag ofzo) tegen een vrouw zeg dat ik om 1 uur weg wil er rustig op rekenen dat het om 2 uur nog steeds stressen is om weg te komen. Korter van tevoren melden dat je weg wilt heeft juist het effect dat alles sneller gaat.

Ik weet niet of je al kids hebt, maar ik heb inmiddels verschillende vrouwen meegemaakt (waaronder mijn eigen) die tijdens hun zwangerschap (daar word je vergeetachtig van) ontdekten dat als ze van alles en nog wat vergaten ze eigenlijk nooit in de problemen kwamen :)
Vrouwen moeten nog van alles in hun handtas stoppen en zich beetje opmaken etc als je het 5 min van te voren zegt, is het moeilijk ja.

De rest is niet herkenbaar, want ik ben zo'n iemand die graag op tijd komt, dus zou rekening houden als het van te voren gezegd is.
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:00:12 #11
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_116534426
Dan boeit het ze waarschijnlijk niet veel dat ze ergens op tijd moeten komen.

Als ik een afspraak heb die me boeit ben ik nooit te laat.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:01:48 #12
14320 TR08
pi_116534464
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:59 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Vrouwen moeten nog van alles in hun handtas stoppen en zich beetje opmaken etc als je het 5 min van te voren zegt, is het moeilijk ja.
Volgens mij heb je mijn reaktie niet goed gelezen.
quote:
De rest is niet herkenbaar, want ik ben zo'n iemand die graag op tijd komt, dus zou rekening houden als het van te voren gezegd is.
Nou dan zou jij in mijn omgeving een behoorlijke uitzondering zijn _O-

Niet dat de dames geen zin hebben om op tijd te vertrekken trouwens....maar op de een of andere manier lukt het gewoon nooit. Maakt niet uit wanneer je de plannen afstemt. Vertrekken is altijd:
-Te laat
-Stress

En denk niet dat het helpt om te vragen of je nog iets voor ze kunt doen...dat is nooit nodig, maar dan wel roepen dat ze zelf altijd alleen overal aan moeten denken :')
pi_116534506
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja dat is echt belachelijk. Oh ik loop even naar de supermarkt 3 minuten verderop met m'n vriendin, wat neemt ze mee:

- Tasje met make-up penselen, nagelvijl etc
- Foundation
- Lipgloss
- Lippenbalsem
- Rouge
- Mascara
- Oogpotlood
- Wenkbrauwpotlood
- Spiegeltje
- Sigaretten
- Aansteker
- Portemonnaie

Okay dat je geld en peuken voor onderweg meeneemt snap ik nog wel, maar waarom moet je een hele make-upverzameling meenemen. Alsof je tijdens die 3 minuten lopen je make-up gaat bijwerken :') .
pi_116534526
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja dat is echt belachelijk. Oh ik loop even naar de supermarkt 3 minuten verderop met m'n vriendin, wat neemt ze mee:

- Foundation
- Lipgloss
- Lippenbalsem
- Rouge
- Mascara
- Oogpotlood
- Wenkbrauwpotlood
- Spiegeltje
- Sigaretten
- Aansteker
- Portemonnaie

Okay dat je geld en peuken voor onderweg meeneemt snap ik nog wel, maar waarom moet je een hele make-upverzameling meenemen. Alsof je tijdens die 3 minuten lopen je make-up gaat bijwerken :') .
Maar dat heeft ze toch allemaal al in haar tasje zitten? dan gaat ze het er toch niet allemaal uithalen omdat ze het 3 minuten niet gaat gebruiken? :')

Dat zou pas raar zijn.
pi_116534551
Maar sapstengel jij had toch zo'n ladyboy als vriendin? Misschien dat ze het daarom fijner vindt om een hele makeupdoos mee te nemen.
pi_116534565
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

- Foundation
- Lipgloss
- Lippenbalsem
- Rouge
- Mascara
- Oogpotlood
- Wenkbrauwpotlood
- Spiegeltje
- Sigaretten
- Aansteker
- Portemonnaie

_O- Jouw vriendin is een tutje die de deur niet uitgaat zonder make up? :')

Zelf neem ik alleen: potemonee, sleutels, mobiel, en soms wat te drinken mee.
pi_116534580
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:05 schreef Chai het volgende:
Maar sapstengel jij had toch zo'n ladyboy als vriendin? Misschien dat ze het daarom fijner vindt om een hele makeupdoos mee te nemen.
Eh wat? _O-

Maar al die spullen liggen meestal gewoon op haar kamer en die stopt ze dan in haar tas voordat we gaan. Als het al erin zit snap ik het wel ja.
pi_116534592
Topic niet gelezen, alleen de TT. Klacht terecht.

Vrouwen :')
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_116534602
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:07 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Eh wat? :D

Maar al die spullen liggen meestal gewoon op haar kamer en die stopt ze dan in haar tas voordat we gaan. Als het erin zit snap ik het wel ja.
Dat dacht ik.

Zoals deze.
pi_116534636
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:01 schreef TR08 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je mijn reaktie niet goed gelezen.

[..]

Nou dan zou jij in mijn omgeving een behoorlijke uitzondering zijn _O-

Niet dat de dames geen zin hebben om op tijd te vertrekken trouwens....maar op de een of andere manier lukt het gewoon nooit. Maakt niet uit wanneer je de plannen afstemt. Vertrekken is altijd:
-Te laat
-Stress

En denk niet dat het helpt om te vragen of je nog iets voor ze kunt doen...dat is nooit nodig, maar dan wel roepen dat ze zelf altijd alleen overal aan moeten denken :')
Even terug gelezen, maar vind dat je behoorlijk generaliseert.

Ik heb een hekel aan mensen die altijd en overal te laat komen :')
En sommige denken nog steeds dat dat stoer en leuk is :|W
pi_116534638
quote:
Een vriendin van me is wel een ladyboy, maar dat is niet mijn vriendin.
pi_116534653
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:07 schreef DeHangui het volgende:
Topic niet gelezen, alleen de TT. Klacht terecht.

Je bent homo?
pi_116534680
Het enige recht van de vrouw is het aanrecht.

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2012 15:12:43 ]
pi_116534682
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:10 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Je bent homo?
Het wordt vaak ontkend door de vrouwen, echter ze vallen wel degelijk op GELD en MACHT.

Dit zie je ook terug bij dieren waarbij de vrouwelijke gorilla alleen maar paart met de meest dominante mannetje die het meeste voedsel bezit.

Zelfs bij vrouwen met geld verdwijnt deze nare eigenschap niet, kun je nagaan hoe diepgeworteld het wel niet is.

Tegenwoordig en dan kijkend naar het land waar we wonen zouden deze dingen toch niet mogen meetellen. Ik bedoel iedereen is veilig, heeft genoeg te eten, medische voorzieningen zijn uitstekend.
En toch kiezen de meeste vrouwen voor een rijke partner met dikwijls alle negatieve gevolgen van dien. Vaak zijn ze dan naderhand diep ongelukkig vanwege het feit dat het gewoon niet klikt.

Maar dit zal veranderen want de vrouwen worden financieel gezien steeds onafhankelijker, etc.
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:14:51 #25
14320 TR08
pi_116534755
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:09 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Even terug gelezen, maar vind dat je behoorlijk generaliseert.

Ik heb een hekel aan mensen die altijd en overal te laat komen :')
En sommige denken nog steeds dat dat stoer en leuk is :|W
Dat mag je denken...maar je kent de vrouwen die ik in mijn omgeving het meest tegen kom niet :)

Het zou best kunnen dat jij heel anders bent. Zou ik van harte toejuichen op dit vlak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')