En daarbij: D66 is altijd de hoogste hier in polls.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:28 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand in dit topic zien melden dat ze op de VVD gaan stemmen, ze staan echter wel als eerste in de poll op dit moment. Beetje raar inderdaad.
Dat snap ikquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
TS plaatst de poll gewoon namens FOK!
FOK! wil het op deze manier weten. Gewoon om een beeld te krijgen, er worden niet daadwerkelijk zetels aan verbonden, geen zorgen.
Maar zo weet je toch nog steeds niet goed wat FOK! stemt?quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom heet het ook 'wat stemt FOK' en niet 'wat stemt Nederland'.
We willen een beeld krijgen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zolang niemand conclusies wil verbinden aan de uitslagen, maakt het niks uit. Maar dan had de poll ook niet geplaatst hoeven worden. Dus blijkbaar wil iemand er wel iets mee en dan is het gewoon een belabberde poll.
Een beter beeld had je kunnen krijgen door alleen de partijen te noemen en andere opties weg te laten (ok, blanco stemmen hoort erbij, niet stemmen kun je ook meenemen). Apart daarvan had je voorkeuren van twijfelaars op eenzelfde manier in kaart kunnen brengen in een aparte poll.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
We willen een beeld krijgen.
En dat gaat prima zo. Toch leuk om te zien wat je mede FOK!kers stemmen?
Maak je er niet te druk om. Want ook als je, zoals je zei, twijfelt maar niet op CDA/VVD/whatever wilt stemmen wat er bij staat, dan kies je gewoon 'ik weet het nog niet'.
nee, maar als ik daadwerkelijk wat stem en 't gaat niet goed dan heb ik tenminste nog een geldige reden om even goed te zeiken..quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:20 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is toch niet laf? Je hoeft toch niet iets te steunen waar je het niet mee eens bent?
Ik heb een eerdere poll van me als basis genomen en die kwam op basis van mijn lap met kandidaten. NXD zal in mijn kieskring niet meedoenquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar trouwens, is het ook de beslissing van FOK! dat de politieke partij NXD van deelname wordt uitgesloten?
We willen het aantal zwevende kiezers ook een keuzemogelijkheid geven. De optie ik twijfel, maar denk SOPN te gaan stemmen, die optie zal ik wel voor niks maken, bij de VVD lijkt me dat minder waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Met PvdA er vlak achter, maar doordat TS het nodig vond om voor een aantal partijen 2 opties te geven, vertekent het nogal.
Ik stem VVDquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:28 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand in dit topic zien melden dat ze op de VVD gaan stemmen, ze staan echter wel als eerste in de poll op dit moment. Beetje raar inderdaad.
Oh ik verwacht ook niet dat er iemand hier op die partij stemt hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb een eerdere poll van me als basis genomen en die kwam op basis van mijn lap met kandidaten. NXD zal in mijn kieskring niet meedoen.
Het is wel erg marginaal inderdaadquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh ik verwacht ook niet dat er iemand hier op die partij stemt hoor
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook een goeie hoor. Je hebt het bij de PvdD gezien, een one-issue partij kan goed dingen op de kaart zetten in Den Haag. En dan vind ik privacy en internetvrijheid belangrijker dan bambi
Thanks!quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stel hier je vragen aan Dirk Poot van de Piratenpartij!
Absoluutquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:59 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Thanks!
En eerlijk zeggen... Heeft Dirk een lekker kontje?
Gelukkig, want van z'n snuiter moet ie het niet echt hebben.quote:
een ramp voor het land zijn bedoel je.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:10 schreef Libertarisch het volgende:
Als het aan FOK! lag 6-7 zetels voor de Libertarische Partij, dat zou pas mooi zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |