abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116530060
Als er iets is wat ik niet mag, zijn het meisjes die van paarden houden en paardenpoep op de weg.

Om te beginnen is het gewoon zielig voor de paardjes. Ze worden geslagen met een zweepje als ze sneller moeten lopen, hebben een dingetje in hun mond waar ze zogenaamd op moeten kauwen, vaak nauwelijks stalruimte en als ze even geen zin hebben om bereden te worden moeten ze toch. Zijn ze pas een jaar of 10 moeten ze al naar de slacht. Alleen omdat ze te oud zijn om op te rijden.

De paardenmeisjes ontkennen dat paardrijden gewoon dierenmishandeling is. Nee hoor alles wordt goedgepraat. Ondertussen praten ze heel de dag door over paardrijden, over dingen als dat ze een nieuw zadel voor hun paard hebben gekocht en tekenen ze overal paardjes en hartjes. 'Hihihihi i love horses' op al hun schriftjes.

Maar mijn allergrootste ergernis, is paardenpoep. Ik moet minstens 5 dagen per week over smalle paadjes fietsen langs de snelweg. Altijd liggen die paadjes vol met paardenpoep. Moet ik weer gevaarlijke bochten eromheen fietsen... Het stinkt ook nog en ik heb altijd het idee dat ik heel de dag naar paardenpoep ruik.

Gewenste oplossing: paardenmeisjes schuiven de poep na het rijden zelf in de berm en de PVDD neemt maatregelen tegen dingen als weinig stalruimte, zweepjes etc.
pi_116530104
Wehehe wat een vooroordelen toch weer :D.
Misschien moet je zelf eens een dag op een stal meedraaien.. en dat slachtverhaal is helemaal onzin :')
  zaterdag 8 september 2012 @ 11:38:54 #3
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_116530112
Ik hou ook niet van paarden maar ze worden helegaar niet met zweepjes geslagen. Dat is om de vliegen weg te houden.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_116530130
Van die stomme paardenmeisjes.. "ja, mijn paard is het belangrijkste in m'n leven!! Elke dag moet ik wel even naar m'n paard. Zelfs mijn vriendje komt niet tussen mijn paard en mij" :r
pi_116530137
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hou ook niet van paarden maar ze worden helegaar niet met zweepjes geslagen. Dat is om de vliegen weg te houden.
Dan is niet helemaal waar :). Zweepjes worden gebruikt om slecht gedrag te corrigeren. Naar links gaan als je naar rechts stuurt bijvoorbeeld.
  zaterdag 8 september 2012 @ 11:40:44 #6
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_116530143
Paardenstront is wel vervelend. Zeker in de winter als de weg nat zijn en je in het donker met hardlopen die stront niet ziet en daardoor wegglijdt als je er in stapt en dus op je muil gaat.
Verder mankeert er niets aan paardrijden, al vind ik die paardenmeisjes wel altijd een apart slag. En stiekem ben ik een beetje bang voor ze met die zweepjes die ze altijd bij zich dragen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zaterdag 8 september 2012 @ 11:43:11 #8
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_116530198
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Paardenstront is wel vervelend. Zeker in de winter als de weg nat zijn en je in het donker met hardlopen die stront niet ziet en daardoor wegglijdt als je er in stapt en dus op je muil gaat.
Verder mankeert er niets aan paardrijden, al vind ik die paardenmeisjes wel altijd een apart slag. En stiekem ben ik een beetje bang voor ze met die zweepjes die ze altijd bij zich dragen.
Ik ben bang voor paarden en alles wat daar bij hoort :')
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  zaterdag 8 september 2012 @ 11:44:44 #9
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_116530229
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:43 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ik ben bang voor paarden en alles wat daar bij hoort :')
Ik moet er ook niets van hebben. Veel te groot en dergelijke, zeker als je ze vlak langs je galopperen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_116530272
Maar die meisjes verwennen de paarden in de stal.
  zaterdag 8 september 2012 @ 11:48:39 #11
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_116530295
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:44 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik moet er ook niets van hebben. Veel te groot en dergelijke, zeker als je ze vlak langs je galopperen.
Of plotseling in paniek raken en met hoeven beginnen te maaien als je ze passeert.

En natuurlijk heb je tegenwoordig de duffe blondjes die ook in het zadel moeten blijven bellen, totaal geen benul hebben van het overige verkeer, en blijven proberen het paard met 1 hand te besturen.

O ja, en natuurlijk is een paard een "honderd-hond", 1 paard produceert ongeveer dezelfde shit als honderd honden, maar voor die elitaire beesten is dan plotseling geen opruimplicht.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_116530305
Wat een gelul weer. Die paardenmeisjes zorgen echt wel goed voor die dieren.

Paardenpoep is dan wel weer een terechte klacht, maar niet iets om je druk over te maken. Die beesten kunnen daar zelf niets aan doen. Je kan er makkelijk omheen fietsen.
pi_116530311
X-lily jou topics zijn vergelijkbaar met paardenpoep
  zaterdag 8 september 2012 @ 11:49:35 #14
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_116530316
Penny meisjes O+ Schattig.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_116530375
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:40 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dan is niet helemaal waar :). Zweepjes worden gebruikt om slecht gedrag te corrigeren. Naar links gaan als je naar rechts stuurt bijvoorbeeld.
Ik niet hoor. Ik rijd nooit met een zweepje, maar als er iemand mee is met een zweep is dat erg handig om de dazen van de kont te houden.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_116530379
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:49 schreef mujentas het volgende:
Wat een gelul weer. Die paardenmeisjes zorgen echt wel goed voor die dieren.

Paardenpoep is dan wel weer een terechte klacht, maar niet iets om je druk over te maken. Die beesten kunnen daar zelf niets aan doen. Je kan er makkelijk omheen fietsen.
Ga eens fietsen op de Papeweg, Veurseweg of die weg langs het Valkenburgse meer :')
pi_116530425
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:52 schreef x-Lily het volgende:

[..]

Ga eens fietsen op de Papeweg, Veurseweg of die weg langs het Valkenburgse meer :')
Bovengenoemde wegen ken ik niet, maar het lijkt mij sterk dat ze helemaal vol liggen met paardenpoep.
pi_116530432
Ik poep ook met enige regelmaat op de openbare weg.
Hier staat niets.
pi_116530449
paardenmensen.. :')

Paardenmensen die altijd fel tegen dierenmishandeling zijn, maar zelf gaan ze met overgewicht op een klein paardje zitten / trekken ze die paardennek krom / slaan ze het paard continu met een zweep / trappen ze het paard met sporen tot bloedens toe. :')

Bij elk klein wondje moet de dierenarts al langskomen.:') :')
Sowieso al die vrouwen die tegen hun paard gaan praten.. Terugpraten zullen ze toch nooit doen. :')

En dan al die mensen die het paard de tering in rijden, terwijl ze het niet eens doorhebben voor de 'sport'. terwijl ze nooit goed zullen worden.
Dan gaat het paard op z'n 6e jaar naar de slager. :')

Mensen met schulden die 2paarden stallen, en elke week nieuwe hoefijzers omdoen en de dierenarts laten komen. En dan ook nog goede muesly en shit kopen, terwijl ze er nooit op rijden. :')

Paardenmensen die een paard met 30 graden 's zomers een deken omdoen :')

Paardenmensen die 30 verschillende dekens en dekjes hebben in alle kleuren van de regenboog :')

Paardenmensen die de spijlen uit de box zagen, zodat de paarden meer lucht hebben :')

Paardenmensen die kniebeschermers kopen :')

Paardenmensen die een wond blijven insmeren met zalf, zodat de wond niet op kan drogen en helen :')

Paardenmensen die hun paard niet te lang in de wei wil laten staan, omdat hij anders te veel gras eet :')

Paardenmensen die poep uit de wei gaan scheppen met 30 graden, terwijl dat vanzelf wel opdroogt en verspreidt over de grond :')

En paardenmensen die een meter stro in een box leggen, en dan alle stro schoon weggooien, terwijl er net 1x in is gescheten :')

Mannen die naast het paard gaan lopen, als hun vriendin erop zit.. :')

Paardenmensen die hun paard 1000 rondjes laten rennen aan een touw.. Geestdodend.. :')

Bij gebrek aan touw zet je zo'n paard in een stapmolen. Zo hoef je er zelf niet op te rijden, en het is nog geestdodender voor zo'n beest. :')

En o wee als een paard naar een ander paard trapt. Dan mogen ze nóóit meer samen staan. Gelijk in een andere wei zetten :')

Het enige leuke is als een paard revanche neemt, en lekker op de dikke paardrijdster gaat liggen. Lekker pletten die hap. :')

Trouwens dikke wijven van 100+kg die op een kleine pony gaan zitten Dat beest komt amper vooruit. :')

Paardenmensen die een shetlandpony stallen, terwijl je niet eens echt op die beesten kunt rijden
Koop dan gelijk een hobbelpaard. :')

Paardenmensen die de wei naspeuren op st. Jacobskruiskruid omdat je paard daar een beetje ziekjes van kan worden.. :')

Paardenmensen die zelf hun paard willen laten fokken, en dna met een veulen zitten, waar ze na een maand op uitgekeken zijn. Kunnen ze dat veulen later gratis wegdoen, terwijl die inseminatie* klauwen met geld kost.
*(Paarden)Sperma met een handschoen in de kut duwen. :')

Paardenmeisjes met een pet op :')

Paardenmensen die weken trainen op die kutknol, het hele parcours uit hun hoofd leren, en dan toch nooit winstpunten weten te behalen. Dan gaan ze huilen en het ligt altijd aan de jury. :')

Paardenmensen die een stervensduur nieuw springzadel kopen, springen ze over een balkje van 10 cm hoog heen. Donderen ze van het beest af en verkopen ze het weer met 800euro verlies. :')

Paardenmensen die alleen lid worden van een manege, om te vertellen dat ze een paard hebben. :')

Paardenmensen die voltige doen, ga op turnen ofzo. :')

Paardenmensen die het beest gaan poetsen en het daarna weer in de wei zetten. Dat beest gaat na 5 minuten weer lekker in de modder rollen. :')

Paardenmensen die achter hun paard heen lopen en getrapt worden. Dan zijn ze verbaasd, want ze hadden zo'n lief kroelpaard. :')
Paardenmensen die hun hand niet goed houden bij het voeren en in hun vingers worden gebeten. :')

Paardenmensen die hun paard liever gratis wegdoen, terwijl ze ervoor betaald krijgen als ze hem naar de slacht brengen. :')

Paardenmensen in geldnood die een paard laten fixen voor 2 duizen euro, terwijl ze er ook geld voor kunnen vangen als ze hem naar de slacht brengen. :')

Mensen die een paard van 10.000 euro kopen en denken dat ze daarmee automatisch goede ruiters worden :')

Sowieso weinig 'mannen' die paardrijden, maar de 'mannen' die het doen zijn wel het best. :')

Paardenmensen die niet te ver met hun paard gaan rijden, omdat de paarden anders moe worden In het wild lopen ze wel honderd kilometer per dag. :')

Paarden die niet mogen zweten, anders worden ze ziek.. :')

Mensen die de staart en manen van een paard knippen :')
mensen die het haar van hun paard gaan vlechten, koop een barbie ofzo :')

Mannen die hun halve salaris opgeven om hun vrouw op een lelijke knol te laten rijden :')

Paardenmensen die hun paard van 2km afstand gaan roepen, en denken dat hij komt. Je zult hem toch echt moeten gaan halen dik monster.. :')

Paardenmensen die hun paard niet te pakken krijgen :')

Paardenmensen die de geboorte van zo'n lelijk veulen willen zien met placenta en shit :')

Een bel om zwanger paard doen, om 's nachts gewekt te worden als hij gaat liggen / bevallen. En dan een week lang voor niks je nest uitkomen, aangezien het toch niet goed werkt. :')

Een paardennaam kiezen is zelfs beperkt, de naam moet met een bepaalde letter beginnen. :')

Paardenmensen die een paard gelijk vol met antibiotica spuiten voor een klein wondje :')

Paardenmensen die een cap dragen met 30 graden :')

Uitgaan voor paardenmensen: Het CHIO met kralingse kakkers en naar de boeren in de Brabanthalle :')

Paardenmensen die weigeren het huis op te ruimen, maar wel lekker de hele dag paardenmest opruimen en zo'n vies beest poetsen :')

Paardenmensen die de hele dag over hun paard vertellen, aan iedereen. :')

Paardenmensen die paarden op het fietspad laten schijten en het niet opruimen :')

Paardenmensen die verwachten dat je voorzichtig het paard inhaalt op het fietspad :')

Paardenmensen die er de hele dag over doen om hun paard de trailer in te krijgen. :')

Paardenmensen die paardentijschriften spelen en paardenspelletjes doen, naast het lezen over paarden in boeken en op fora zoals bokt :')

Paardenmensen die zich aangesproken voelen en weten dat ik de waarheid schrijf en die hier niet durven reageren :')

Paardenmensen die zeggen dat paardrijden zware sport is. Dan gaan ze een keer hardlopen/tennissen en dan houden ze het nog geen 10 minuten vol. :')
pi_116530477
quote:
Om te beginnen is het gewoon zielig voor de paardjes. Ze worden geslagen met een zweepje als ze sneller moeten lopen, hebben een dingetje in hun mond waar ze zogenaamd op moeten kauwen, vaak nauwelijks stalruimte en als ze even geen zin hebben om bereden te worden moeten ze toch. Zijn ze pas een jaar of 10 moeten ze al naar de slacht. Alleen omdat ze te oud zijn om op te rijden.
Je eigen conclusies moet je niet als feiten gaan beschouwen. Het enige waar je een punt hebt is de poep, voor de rest slaat het nergens op.
pi_116530485
Paardenrookvlees :Y) :9
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_116530603
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:55 schreef sthomass het volgende:

Paardenmensen die altijd fel tegen dierenmishandeling zijn, maar zelf gaan ze met overgewicht op een klein paardje zitten / trekken ze die paardennek krom / slaan ze het paard continu met een zweep / trappen ze het paard met sporen tot bloedens toe. :')

Sowieso al die vrouwen die tegen hun paard gaan praten.. Terugpraten zullen ze toch nooit doen. :')

En dan al die mensen die het paard de tering in rijden, terwijl ze het niet eens doorhebben voor de 'sport'. terwijl ze nooit goed zullen worden.

Mensen met schulden die 2paarden stallen, en elke week nieuwe hoefijzers omdoen en de dierenarts laten komen. En dan ook nog goede muesly en shit kopen, terwijl ze er nooit op rijden. :')

Paardenmensen die 30 verschillende dekens en dekjes hebben in alle kleuren van de regenboog :')

Paardenmensen die de spijlen uit de box zagen, zodat de paarden meer lucht hebben :')

Paardenmensen die een wond blijven insmeren met zalf, zodat de wond niet op kan drogen en helen :')

Paardenmensen die hun paard niet te lang in de wei wil laten staan, omdat hij anders te veel gras eet :')

Paardenmensen die poep uit de wei gaan scheppen met 30 graden, terwijl dat vanzelf wel opdroogt en verspreidt over de grond :')

En paardenmensen die een meter stro in een box leggen, en dan alle stro schoon weggooien, terwijl er net 1x in is gescheten :')

Paardenmensen die hun paard 1000 rondjes laten rennen aan een touw.. Geestdodend.. :')

Bij gebrek aan touw zet je zo'n paard in een stapmolen. Zo hoef je er zelf niet op te rijden, en het is nog geestdodender voor zo'n beest. :')

En o wee als een paard naar een ander paard trapt. Dan mogen ze nóóit meer samen staan. Gelijk in een andere wei zetten :')

Het enige leuke is als een paard revanche neemt, en lekker op de dikke paardrijdster gaat liggen. Lekker pletten die hap. :')

Trouwens dikke wijven van 100+kg die op een kleine pony gaan zitten Dat beest komt amper vooruit. :')

Paardenmensen die een shetlandpony stallen, terwijl je niet eens echt op die beesten kunt rijden

Paardenmensen die de wei naspeuren op st. Jacobskruiskruid omdat je paard daar een beetje ziekjes van kan worden.. :')

Paardenmensen die zelf hun paard willen laten fokken, en dna met een veulen zitten, waar ze na een maand op uitgekeken zijn. Kunnen ze dat veulen later gratis wegdoen, terwijl die inseminatie* klauwen met geld kost.

Paardenmensen die weken trainen op die kutknol, het hele parcours uit hun hoofd leren, en dan toch nooit winstpunten weten te behalen. Dan gaan ze huilen en het ligt altijd aan de jury. :')

Paardenmensen die een stervensduur nieuw springzadel kopen, springen ze over een balkje van 10 cm hoog heen. Donderen ze van het beest af en verkopen ze het weer met 800euro verlies. :')

Paardenmensen die alleen lid worden van een manege, om te vertellen dat ze een paard hebben. :')

Paardenmensen die het beest gaan poetsen en het daarna weer in de wei zetten. Dat beest gaat na 5 minuten weer lekker in de modder rollen. :')

Paardenmensen die achter hun paard heen lopen en getrapt worden. Dan zijn ze verbaasd, want ze hadden zo'n lief kroelpaard. :')
Paardenmensen die hun hand niet goed houden bij het voeren en in hun vingers worden gebeten. :')

Paardenmensen die hun paard liever gratis wegdoen, terwijl ze ervoor betaald krijgen als ze hem naar de slacht brengen. :')

Paardenmensen in geldnood die een paard laten fixen voor 2 duizen euro, terwijl ze er ook geld voor kunnen vangen als ze hem naar de slacht brengen. :')

Mensen die een paard van 10.000 euro kopen en denken dat ze daarmee automatisch goede ruiters worden :')

Sowieso weinig 'mannen' die paardrijden, maar de 'mannen' die het doen zijn wel het best. :')

Paardenmensen die niet te ver met hun paard gaan rijden, omdat de paarden anders moe worden In het wild lopen ze wel honderd kilometer per dag. :')

Mannen die hun halve salaris opgeven om hun vrouw op een lelijke knol te laten rijden :')

Paardenmensen die hun paard van 2km afstand gaan roepen, en denken dat hij komt. Je zult hem toch echt moeten gaan halen dik monster.. :')

Paardenmensen die de geboorte van zo'n lelijk veulen willen zien met placenta en shit :')

Een bel om zwanger paard doen, om 's nachts gewekt te worden als hij gaat liggen / bevallen. En dan een week lang voor niks je nest uitkomen, aangezien het toch niet goed werkt. :')

Een paardennaam kiezen is zelfs beperkt, de naam moet met een bepaalde letter beginnen. :')

Paardenmensen die een paard gelijk vol met antibiotica spuiten voor een klein wondje :')

Uitgaan voor paardenmensen: Het CHIO met kralingse kakkers en naar de boeren in de Brabanthalle :')

Paardenmensen die weigeren het huis op te ruimen, maar wel lekker de hele dag paardenmest opruimen en zo'n vies beest poetsen :')

Paardenmensen die paarden op het fietspad laten schijten en het niet opruimen :')

Paardenmensen die verwachten dat je voorzichtig het paard inhaalt op het fietspad :')

Paardenmensen die er de hele dag over doen om hun paard de trailer in te krijgen. :')

Paardenmensen die paardentijschriften spelen en paardenspelletjes doen, naast het lezen over paarden in boeken en op fora zoals bokt :')

Paardenmensen die zich aangesproken voelen en weten dat ik de waarheid schrijf en die hier niet durven reageren :')

Paardenmensen die zeggen dat paardrijden zware sport is. Dan gaan ze een keer hardlopen/tennissen en dan houden ze het nog geen 10 minuten vol. :')
AHHAHAHAHAHAHAAHHAHAHhahahahahhahHHAAHHAHAHA IK GING EXHT STUKKK TIJDENS HET LEZDN MAAR JE HEBT GRLIJK XDDDDDDDDD
  zaterdag 8 september 2012 @ 12:05:43 #23
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_116530663
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:55 schreef sthomass het volgende:

Zomaar een vraagje, ben je een paardenmens? Je weet er meer over dan ik. :')
Bay of Plenty
pi_116530760
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:36 schreef x-Lily het volgende:
Zijn ze pas een jaar of 10 moeten ze al naar de slacht. Alleen omdat ze te oud zijn om op te rijden.
Waar haal je die onzin nou weer vandaan? :') :') :') Mijn pony was 30 jaar oud toen ze ingeslapen moest worden. Voordat ze ziek werd kon je er gewoon op rijden.
  zaterdag 8 september 2012 @ 12:24:31 #25
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_116531028
Wat ben jij een enorme kneus TS. Flikker toch eens een eind op met steeds weer die baggertopics van je. Get a fucking life ipv steeds weer om de meest onbenullige dingen je kankertopics hier te dumpen. Rot gewoon een eind op.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')