Jawel, durf je nog niet naar buiten?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:35 schreef duranduran het volgende:
[..]
Wat zit je nou allemaal stoer te doen, met je 4chan geenstijl en weetikwat... het gaat uiteindelijk toch niet door, pauper
kom vechte danquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kkfaker
gelijk djoeken die bitches als jou
ik zie je in groningen , vechte we dit geschil even uit zemelquote:
Als ik daar ga komen dan neem ik ook wat mee en feliciteer ik haar gewoon en dan haar hosselen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:37 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ze moet niet zeuren, ze krijgt geld en cadeautjes van bijna 2500 mensen
Duizend mensen proberen haar te hosselenquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als ik daar ga komen dan neem ik ook wat mee en feliciteer ik haar gewoon en dan haar hosselen.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:42 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Duizend mensen proberen haar te hosselen
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Jongens het is voorbij, die organisator van het feest is gebeld door de vader van het meisje, en die wil graag dat de facebook pagina gesloten wordt
Daaromquote:
Wat zei ik je nouquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Jongens het is voorbij, die organisator van het feest is gebeld door de vader van het meisje, en die wil graag dat de facebook pagina gesloten wordt
Bij sommige duurt het nou eenmaal wat langer voor ze iets begrijpenquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:13 schreef duranduran het volgende:
[..]
Wat zei ik je nou![]()
Stoere jongen
Ik ga daar gewoon heen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Nee dat doe je nietquote:
Kom jij ooit buiten dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Even iemand regelen met wie ik kan meerijden, tuurlijk wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |