Jawel, durf je nog niet naar buiten?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:35 schreef duranduran het volgende:
[..]
Wat zit je nou allemaal stoer te doen, met je 4chan geenstijl en weetikwat... het gaat uiteindelijk toch niet door, pauper
kom vechte danquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kkfaker
gelijk djoeken die bitches als jou
ik zie je in groningen , vechte we dit geschil even uit zemelquote:
Als ik daar ga komen dan neem ik ook wat mee en feliciteer ik haar gewoon en dan haar hosselen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:37 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ze moet niet zeuren, ze krijgt geld en cadeautjes van bijna 2500 mensen
Duizend mensen proberen haar te hosselenquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als ik daar ga komen dan neem ik ook wat mee en feliciteer ik haar gewoon en dan haar hosselen.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:42 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Duizend mensen proberen haar te hosselen
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Jongens het is voorbij, die organisator van het feest is gebeld door de vader van het meisje, en die wil graag dat de facebook pagina gesloten wordt
Daaromquote:
Wat zei ik je nouquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Jongens het is voorbij, die organisator van het feest is gebeld door de vader van het meisje, en die wil graag dat de facebook pagina gesloten wordt
Bij sommige duurt het nou eenmaal wat langer voor ze iets begrijpenquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:13 schreef duranduran het volgende:
[..]
Wat zei ik je nou![]()
Stoere jongen
Ik ga daar gewoon heen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Nee dat doe je nietquote:
Kom jij ooit buiten dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Even iemand regelen met wie ik kan meerijden, tuurlijk wel.
Kan ook gezellig zijnquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als hij naar de synagoge moet waarschijnlijk
Dan sta je daar dus alleenquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zelden, maar dit is een once in a lifetime event.
Wie hou ik voor de gek, ik heb geen vrienden om mee te gaan en het feestje wordt waarschijnlijk flut.quote:
Jawel gekke nick, kom je ook?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bang_Bros heeft al een nieuwe aangemaakt. Basje toch, dit gaat niet werken sufkut
Ik kom niet buiten brabantquote:
Ik whatsapp hem net jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bang_Bros heeft al een nieuwe aangemaakt. Basje toch, dit gaat niet werken sufkut
maar ik ben 15 = kutfeestjequote:Op zaterdag 8 september 2012 17:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar het wordt een paradijs met 16 jarige breezertjes.
politie is altijd op de hoogte van dat soort dingen en controleren dan de shit daarquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waar heb je een Fake ID voor nodig![]()
Het is geen nachtclub hoor
Een beetje chicks opleiden hoe ze met een lul om moeten gaan, nee die tijd heb ik gehadquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar het word een paradijs met 16 jarige breezertjes.
Voel je weer voor een keertje jong!quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Een beetje chicks opleiden hoe ze met een lul om moeten gaan, nee die tijd heb ik gehad
dit.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Voel je weer voor een keertje jong!
http://www.thenews.com.pk/article-61392-Trainee-fined-$280k-for-illegal-FB-partyquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)ook-house-party.html
![]()
![]()
er kwamen ook echt 1600 mensen naar dat huis
Ik ben jong, bitchquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Gast Nick is jong hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ga boodschappen doen of zoquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit.
als je 50 bent ga je je weer zo gedragen, dus doe het maar nu, want anders ben je een zieke pedofiel
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.thenews.com.pk/article-61392-Trainee-fined-$280k-for-illegal-FB-party
Denk wel dat ze er zin hebben ja.
[..]
Ik ben jong, bitch
Sorry Nick, kijk om jullie allemaal in de stemming te brengen:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |