Ik voel me so so nerd dat ik ook echt even een 'WOWquote:
WAHRHEIT?quote:
amen. Net alsof mensen op Internet geen echte mensen zijn. Je moet enkel uitkijken met wat je deelt met andere gebruikers.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, op elke plek waar je je begeeft kan je vrienden maken. Het internet is inmiddels zo'n gemeengoed geworden, dat het niet raar is dat je daar mensen ontmoet met wie het klikt.
skitties.quote:
same shit weerquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is alweer even aan de gang ja, merk ik.
Nigger niet liegen, je hebt mij op whatsapp.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind al het contact buiten FOK! met FOK!kers eigenlijk apart. Waarom zou je op een ander platform communiceren dan FOK! zelf? Op FB staan meer persoonlijkere dingen, je bezigheden, je vrienden enzo, veel persoonlijker dan FOK!. Waarom dan FOK!kers toevoegen? Hoe kom je sowieso op het idee om de FB van een FOK!ker te vragen, zodat je 'm kan toevoegen. Is je eigen vriendenkring soms te klein?
Ik zal het nooit begrijpen.
Mij niet gezien, maar mensen die er behoefte aan hebben; vooral doenquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, op elke plek waar je je begeeft kan je vrienden maken. Het internet is inmiddels zo'n gemeengoed geworden, dat het niet raar is dat je daar mensen ontmoet met wie het klikt.
Jij bedelde om mijn nummer, en of ik meeging naar de Vas/Sala/Phanto-meet (niet dus). So stfu.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nigger niet liegen, je hebt mij op whatsapp.
ALSNOG HEBBEN WE CONTACT BUITEN FOK!quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bedelde om mijn nummer, en of ik meeging naar de Vas/Sala/Phanto-meet. So stfu.
En dan lachenquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mij niet gezien, maar mensen die er behoefte aan hebben; vooral doen.
Dat dan weer welquote:
Ik zou wel je tepels likken buiten FOK! om, daar heb je wel een valide puntquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ALSNOG HEBBEN WE CONTACT BUITEN FOK!
Nu zijn we BFF's toch
Zal die foto van mijn tepel binnenkort in S&G gooien.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
[..]
Ik zou wel je tepels likken buiten FOK! om, daar heb je wel een valide punt.
Foto's!!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:26 schreef gers het volgende:
ben trouwens naar de kapper geweest
YOLO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |