quote:
Je bedoelt Bokt!meetquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:56 schreef BobbyB het volgende:
Welke FOK!meet was dit?
[ afbeelding ]
seinfeldquote:
Zo ziet mijn verzameling er ook uitquote:
Nohmzquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:29 schreef Chai het volgende:
Allebei midden in de nacht tegelijk geil wakker worden.
Dan heb je issues zegquote:
indeed, deze meid ook btwquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:59 schreef wise het volgende:
[..]
indeed, deze meid ook btw
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:59 schreef wise het volgende:
[..]
indeed, deze meid ook btw
[ afbeelding ]
Ben er nog steeds moe vanquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:29 schreef Chai het volgende:
Allebei midden in de nacht tegelijk geil wakker worden.
Heb gedoucht, konijnen gevoerd, worstenbroodje gegeten, diepvries anders ingedeeld, met de kat gespeeld en andere kat geborsteld, me aangekleed en ben nu bezig met boodschappenlijstje.quote:
wat een levenquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb gedoucht, konijnen gevoerd, worstenbroodje gegeten, diepvries anders ingedeeld, met de kat gespeeld en andere kat geborsteld, en ben nu bezig met boodschappenlijstje.
Nee dus
Dat wilde ik niet direct zeggen, maar ik ben dus al een tijdje wakker.quote:
opnieuw, en nu in de juiste volgorde.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb gedoucht, konijnen gevoerd, worstenbroodje gegeten, diepvries anders ingedeeld, met de kat gespeeld en andere kat geborsteld, me aangekleed en ben nu bezig met boodschappenlijstje.
Nee dus
O, niet in die volgorde btw.
nieuws lezen, Douchen, Doucheputje schoonmakenquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
opnieuw, en nu in de juiste volgorde.
nu niet meerquote:
mooie volgordequote:Op zaterdag 8 september 2012 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nieuws lezen, Douchen, Doucheputje schoonmaken, aankleden, met de poes spelen,Konijnen voeren, andere kat borstelen, vriezer anders indelen, worstenbroodje eten.
Boodschappenijstje nog bezig, dus dat lijkt me wel duidelijk.
goedemorgen meneer, koffie?quote:
ook nog maar net goedemorgenquote:
Ik ben al wel een eindquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mooie volgorde![]()
zal ik helpen met het lijstje?
Wat voor gemakkelijks?quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben al wel een eind![]()
Weet alleen niet of Ado het eens is met mijn voedselkeuzes voor deze week![]()
Heb nl 3x iets gemakkelijks/snels erop staan deze week en dat is veel voor mijn doen
mag best een keer tochquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben al wel een eind![]()
Weet alleen niet of Ado het eens is met mijn voedselkeuzes voor deze week![]()
Heb nl 3x iets gemakkelijks/snels erop staan deze week en dat is veel voor mijn doen
Groentesoep met broodjes, friet en frikandel oid en spaghetti carbonara uit een potjequote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Groentesoep met broodjes, friet en frikandel oid en spaghetti carbonara uit een potje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |