serieus ?quote:
Gepaald.quote:
jaquote:
quote:
Wat weet jij daarvan?quote:
Moet je niet zoveel prono kijkenquote:
opzich wel koningsquote:
Wel benieuwd hoe zijn Zweedse hierop gaat reagerenquote:
We zullen het horen. Die komt in NL wonen geloof ik.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe zijn Zweedse hierop gaat reageren
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:58 schreef Fascination het volgende:
Peter R de Vries.Vervelende vent.
Wel lullig voor d'r. Komt ze hierheen, krijgt ze dat te horenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
We zullen het horen. Die komt in NL wonen geloof ik.
Mits ze KLB SC door Google Translate gooit ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel lullig voor d'r. Komt ze hierheen, krijgt ze dat te horen
Goeie immigratie test toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel lullig voor d'r. Komt ze hierheen, krijgt ze dat te horen
Nah ik vind dat WD dat haar moet vertellen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Mits ze KLB SC door Google Translate gooit ja.
Kijken of ze echt vloeiend Zweeds kan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nah ik vind dat WD dat haar moet vertellen.
Wat leuk joh.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
Echt zo'n lol gehad vanmiddag ten koste van Zoks![]()
Superflauw: Z'n jas verstopt. Hij heeft denk ik ruim een half uur lopen zoeken behalve op die ene plek.
YOLO ! toch?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
Echt zo'n lol gehad vanmiddag ten koste van Zoks![]()
Superflauw: Z'n jas verstopt. Hij heeft denk ik ruim een half uur lopen zoeken behalve op die ene plek.
"Keiflauw, keiflauw!"?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:04 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Superflauw ja, maar z'n brabo reacties zijn episch.
voorbeelden ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:04 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Superflauw ja, maar z'n brabo reacties zijn episch.
Mmm één van m'n eerste dagen daar had een collega Zosk's keyboard omgewisselt met die van mij. En dan moest ik typen zodra hij typte. Hij begreep er geen FUCK van. Duurde echt lang, zelfs nadat er 'Zosk is hommo' in zn MSN stondquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:05 schreef BobbyB het volgende:
Onze kantoorgrapjes bevatten mosterd in je koffie krijgen en vervolgens iemands muis in de waterkan kieperen
Hmm die had ik ook niet zien aankomenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:06 schreef Fascination het volgende:
Dat die Susan Smit een affaire heeft gehad met Peterde Vries. Ongelooflijk.
goeie garpquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Mmm één van m'n eerste dagen daar had een collega Zosk's keyboard omgewisselt met die van mij. En dan moest ik typen zodra hij typte. Hij begreep er geen FUCK van. Duurde echt lang, zelfs nadat er 'Zosk is hommo' in zn MSN stond
Kijk dat soort dingen weet je als je naar Shownieuws kijkt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm die had ik ook niet zien aankomen
"Hey, Zosk, misschien zit 'ie in de printer"quote:
Doen ze dat ook bij anderen? Want anders is het zieligquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Mmm één van m'n eerste dagen daar had een collega Zosk's keyboard omgewisselt met die van mij. En dan moest ik typen zodra hij typte. Hij begreep er geen FUCK van. Duurde echt lang, zelfs nadat er 'Zosk is hommo' in zn MSN stond
Bij mij nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doen ze dat ook bij anderen? Want anders is het zielig
meer meer, kom niet meer bij van het lachenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
"Hey, Zosk, misschien zit 'ie in de printer"
"Nee jonge daar pastie toch nooitin!"
<Zoks trekt papierla toch open en kijkt>
Collega: "Ik heb 'm in de stortbak van het toilet verstopt"
"Ja echt nie da past nooit"
<Zoks gaat toch kijken>
Da ipv dat, daar krijg ik echt steenpuisten van.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
"Hey, Zosk, misschien zit 'ie in de printer"
"Nee jonge daar pastie toch nooitin!"
<Zoks trekt papierla toch open en kijkt>
Collega: "Ik heb 'm in de stortbak van het toilet verstopt"
"Ja echt nie da past nooit"
<Zoks gaat toch kijken>
quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:10 schreef gers het volgende:
[..]
meer meer, kom niet meer bij van het lachen
daar erger ik me ook aanquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Da ipv dat, daar krijg ik echt steenpuisten van.
Aww, het moederinstinct van Janies steekt de kop op.quote:
Waar is ally?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aww, het moederinstinct van Janies steekt de kop op.
Die is haar kater voor maandag al aan het opladen.quote:
We hebben 2 enorme office trolls, en ik er dan nog bij. De vrijdagen zijn altijd het best. Maar maak je geen zorgen om Zoks, die kan prima van zich afbijtenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doen ze dat ook bij anderen? Want anders is het zielig
Aan de paardenkoppen te zien US.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:56 schreef BobbyB het volgende:
Welke FOK!meet was dit?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Je bedoelt Bokt!meetquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:56 schreef BobbyB het volgende:
Welke FOK!meet was dit?
[ afbeelding ]
seinfeldquote:
Zo ziet mijn verzameling er ook uitquote:
Nohmzquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:29 schreef Chai het volgende:
Allebei midden in de nacht tegelijk geil wakker worden.
Dan heb je issues zegquote:
indeed, deze meid ook btwquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:59 schreef wise het volgende:
[..]
indeed, deze meid ook btw
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:59 schreef wise het volgende:
[..]
indeed, deze meid ook btw
[ afbeelding ]
Ben er nog steeds moe vanquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:29 schreef Chai het volgende:
Allebei midden in de nacht tegelijk geil wakker worden.
Heb gedoucht, konijnen gevoerd, worstenbroodje gegeten, diepvries anders ingedeeld, met de kat gespeeld en andere kat geborsteld, me aangekleed en ben nu bezig met boodschappenlijstje.quote:
wat een levenquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb gedoucht, konijnen gevoerd, worstenbroodje gegeten, diepvries anders ingedeeld, met de kat gespeeld en andere kat geborsteld, en ben nu bezig met boodschappenlijstje.
Nee dus
Dat wilde ik niet direct zeggen, maar ik ben dus al een tijdje wakker.quote:
opnieuw, en nu in de juiste volgorde.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb gedoucht, konijnen gevoerd, worstenbroodje gegeten, diepvries anders ingedeeld, met de kat gespeeld en andere kat geborsteld, me aangekleed en ben nu bezig met boodschappenlijstje.
Nee dus
O, niet in die volgorde btw.
nieuws lezen, Douchen, Doucheputje schoonmakenquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
opnieuw, en nu in de juiste volgorde.
nu niet meerquote:
mooie volgordequote:Op zaterdag 8 september 2012 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nieuws lezen, Douchen, Doucheputje schoonmaken, aankleden, met de poes spelen,Konijnen voeren, andere kat borstelen, vriezer anders indelen, worstenbroodje eten.
Boodschappenijstje nog bezig, dus dat lijkt me wel duidelijk.
goedemorgen meneer, koffie?quote:
ook nog maar net goedemorgenquote:
Ik ben al wel een eindquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mooie volgorde![]()
zal ik helpen met het lijstje?
Wat voor gemakkelijks?quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben al wel een eind![]()
Weet alleen niet of Ado het eens is met mijn voedselkeuzes voor deze week![]()
Heb nl 3x iets gemakkelijks/snels erop staan deze week en dat is veel voor mijn doen
mag best een keer tochquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben al wel een eind![]()
Weet alleen niet of Ado het eens is met mijn voedselkeuzes voor deze week![]()
Heb nl 3x iets gemakkelijks/snels erop staan deze week en dat is veel voor mijn doen
Groentesoep met broodjes, friet en frikandel oid en spaghetti carbonara uit een potjequote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Groentesoep met broodjes, friet en frikandel oid en spaghetti carbonara uit een potje
quote:
Serieus? Ik ben er niet weg van. Of kun je inmiddels wel instellen dat je gewoon desktop wil ipv Metro Interface?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:00 schreef Adolecens het volgende:
Windows 8 net geïnstalleerd op m'n laptop!![]()
Dit is iets waar ze weer mee terug komen!
Net alsof Win 7 zo fucked up wasquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:00 schreef Adolecens het volgende:
Dat was toch al bekend dat het kon?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben er niet weg van. Of kun je inmiddels wel instellen dat je gewoon desktop wil ipv Metro Interface?
was die niet voor oktober?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:00 schreef Adolecens het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |