"Keiflauw, keiflauw!"?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:04 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Superflauw ja, maar z'n brabo reacties zijn episch.
voorbeelden ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:04 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Superflauw ja, maar z'n brabo reacties zijn episch.
Mmm één van m'n eerste dagen daar had een collega Zosk's keyboard omgewisselt met die van mij. En dan moest ik typen zodra hij typte. Hij begreep er geen FUCK van. Duurde echt lang, zelfs nadat er 'Zosk is hommo' in zn MSN stondquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:05 schreef BobbyB het volgende:
Onze kantoorgrapjes bevatten mosterd in je koffie krijgen en vervolgens iemands muis in de waterkan kieperen
Hmm die had ik ook niet zien aankomenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:06 schreef Fascination het volgende:
Dat die Susan Smit een affaire heeft gehad met Peterde Vries. Ongelooflijk.
goeie garpquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Mmm één van m'n eerste dagen daar had een collega Zosk's keyboard omgewisselt met die van mij. En dan moest ik typen zodra hij typte. Hij begreep er geen FUCK van. Duurde echt lang, zelfs nadat er 'Zosk is hommo' in zn MSN stond
Kijk dat soort dingen weet je als je naar Shownieuws kijkt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm die had ik ook niet zien aankomen
"Hey, Zosk, misschien zit 'ie in de printer"quote:
Doen ze dat ook bij anderen? Want anders is het zieligquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Mmm één van m'n eerste dagen daar had een collega Zosk's keyboard omgewisselt met die van mij. En dan moest ik typen zodra hij typte. Hij begreep er geen FUCK van. Duurde echt lang, zelfs nadat er 'Zosk is hommo' in zn MSN stond
Bij mij nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doen ze dat ook bij anderen? Want anders is het zielig
meer meer, kom niet meer bij van het lachenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
"Hey, Zosk, misschien zit 'ie in de printer"
"Nee jonge daar pastie toch nooitin!"
<Zoks trekt papierla toch open en kijkt>
Collega: "Ik heb 'm in de stortbak van het toilet verstopt"
"Ja echt nie da past nooit"
<Zoks gaat toch kijken>
Da ipv dat, daar krijg ik echt steenpuisten van.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
"Hey, Zosk, misschien zit 'ie in de printer"
"Nee jonge daar pastie toch nooitin!"
<Zoks trekt papierla toch open en kijkt>
Collega: "Ik heb 'm in de stortbak van het toilet verstopt"
"Ja echt nie da past nooit"
<Zoks gaat toch kijken>
quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:10 schreef gers het volgende:
[..]
meer meer, kom niet meer bij van het lachen
daar erger ik me ook aanquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Da ipv dat, daar krijg ik echt steenpuisten van.
Aww, het moederinstinct van Janies steekt de kop op.quote:
Waar is ally?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aww, het moederinstinct van Janies steekt de kop op.
Die is haar kater voor maandag al aan het opladen.quote:
We hebben 2 enorme office trolls, en ik er dan nog bij. De vrijdagen zijn altijd het best. Maar maak je geen zorgen om Zoks, die kan prima van zich afbijtenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doen ze dat ook bij anderen? Want anders is het zielig
Aan de paardenkoppen te zien US.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:56 schreef BobbyB het volgende:
Welke FOK!meet was dit?
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |