Relaxt, niet op vakantie geweest en beetje gaan chillen met vrienden maar vooral uitrusten na een kutjaar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Turkije was warm; goed hotel; vriendelijk personeel; zoute, warme zee.
Texel was minder warm; slechte caravan; vriendelijke eilanders; zoute, koude zee; super gezellig.
Dus al met al wel leuk.![]()
Hoe waren jouw weken?
Valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je bent er wel vroeg bij met sporten op jouw leeftijd.
Dat vind ik zelf lekker als je echt vrij hebt en dingen kan doen met vrienden of wat dan ook. Dat je echt even kan bijkomen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Relaxt, niet op vakantie geweest en beetje gaan chillen met vrienden maar vooral uitrusten na een kutjaar.![]()
Fijn dat het leuk was!
Jazeker, nu een rustig jaartje.. nouja rustig examenjaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf lekker als je echt vrij hebt en dingen kan doen met vrienden of wat dan ook. Dat je echt even kan bijkomen.
Ben je goed uitgerust?
En jawel!
hadlopen met je bad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:39 schreef krullenbolletje het volgende:
hardlopen of in bad
dilemma's, dilemma's
Ik deed eerst voetbal, tennis, zwemmen maar niet tegelijk hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn enige sport was toen fietsen.
Welke positie speelde je?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik deed eerst voetbal, tennis, zwemmen maar niet tegelijk hoor
Ik heb een jaar op gymnastiek/turnen gezeten ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |