Ja maar had al gelet of je kan betalen met Ideal ect.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:46 schreef Nezhi het volgende:
eerst googlen voordat je iets koopt van een website die er nogal lelijk uitziet
Haha, als je maar in contact kan komen.. dat is de grote stap nu.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:51 schreef hugecooll het volgende:
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Indien uw bestellingstatus nog op "In Behandeling" staat dan kunt u op elke moment de bestelling annuleren.
Bij zulke zolderkamer toko's moet je natuurlijk nooit kopen.quote:Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van ma t/m vr 18:00 t/m 21:00
nope..quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:54 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Bij zulke zolderkamer toko's moet je natuurlijk nooit kopen.
iDeal is alleen een manier van betalen, geen garantie dat het een goede webshop is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:47 schreef blasphemmer het volgende:
[..]
Ja maar had al gelet of je kan betalen met Ideal ect.
Daarnaast waren er in juli nog geen klachten te vinden die bovenaan google stonden.
Nu begint het pas
* Edensnator biedt hulp aanquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:17 schreef Sjeen het volgende:
Ik proef eerder 'help mij met de heksenjacht...'
Mwah, ken genoeg voorbeelden van (zolderkamer) webshops die wel degelijk goede service biedenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:54 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Bij zulke zolderkamer toko's moet je natuurlijk nooit kopen.
Dan zou ik je graag verwijzen naar Radar of Kassa.quote:
Die hebben ook een forumquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan zou ik je graag verwijzen naar Radar of Kassa.
Ja en die leveren waarschijnlijk het platform dat jij zoekt...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |