SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Ik vind van niet.quote:
Wie had je dan op centraal willen zetten en op rb? Strootman is sowieso bagger en daar had je Fer neer moeten zetten of VDV, maar die is niet mee.quote:
Waarin is Strootman beter??quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Fer is wel beter dan Clasie vind ik.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Fer is wel beter dan Clasie vind ik.
Loopvermogen, en defensief sterker.quote:
lolwutquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Loopvermogen, en defensief sterker.
Aanvallend brengt fer meer.
Je weet niet at je zegt. Zoals altijdquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Fer is box to box speler, heeft dus een geweldig loop vermogen en kan dus ook verdedigen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:30 schreef BDIL het volgende:
Ik had liever Wijnaldum in het Nederlands elftal gezien, aanvallend kan hij veel inbrengen
Nee, dat heeft er niks mee te maken, je kan gewoon zien dat Fer beter is dan Strootman (die al een half jaar bagger speeltquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:29 schreef marcie216 het volgende:
Dat is mijn mening. Jullie hebben een andere mening, dat kan. Ga niet zo dom doen.
Of je bent aan het trollen of je bent domquote:
Ik vind Fer koning, ook naast het veldquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er niks mee te maken, iedereen met een klein beetje voetbal verstand weet dat Fer beter is dan Strootman (die al een half jaar bagger speelt)
Dat mag. Verder denk ik dat Fer wel wat beter is dan Strootman op beide punten. Ik zou ze wel graag naast elkaar willen zien en Sneijder op 10.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:29 schreef marcie216 het volgende:
Dat is mijn mening. Jullie hebben een andere mening, dat kan. Ga niet zo dom doen.
Je bent nu zelf dom bezig. Wijnaldum is fucking slechtquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Of je bent aan het trollen of je bent dom
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:30 schreef BDIL het volgende:
Ik had liever Wijnaldum in het Nederlands elftal gezien, aanvallend kan hij veel inbrengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |