Ik plaats al mijn advertenties via ebay.co.uk en stel ze internationaal in.
Vooral UK kopers vinden mijn advertenties, andere landen zien eerst advertenties die via hun eigen website zijn geplaatst. Duitslan = 82 miljoen inwoners, buurland, zo het leek mij een goed idee om daar ook te beginnen.
Echter, ik krijg een error:
''Je hebt je verkooplimiet van 100 stuks per maand bereikt op eBay.de. Je kunt nog wel advertenties plaatsen via eBay.nl''.
Maar ik heb nog nooit een advertentie via eBay.de geplaatst. Via eBay.co.uk ben ik al wél aan dat limiet gekomen (al meer dan 100 stuks verkocht in een maand tijd), dus het is logisch als ik daar een bericht krijg. Maar waarom via eBay.de?
Oke mijn vraag is en wat ik denk:
- Omdat ik de advertenties via eBay.co.uk internationaal aanbiedt, geldt het limiet meteen voor alle eBay websites naast .NL?
- Als ik de advertenties die ik plaats via eBay.co.uk enkel ''nationaal'' (domestic) aanbiedt, dus enkel te zien voor eBay.co.uk (VK) kopers -----------> kan ik dan wel weer aparte advertenties plaatsen op eBay.de, eBay.it etc. zonder die foutmelding?
Oke bedankt. Ga nu even sporten zie jullie hulpvolle reacties straks wel
en als je er bent om te kloten zeg ik je dit:
- Mijn verkopen stoppen toch niet en ik doe er minimale moeite voor. Dus als je gaat haten, is het gewoon puur uit jaloezie
.