Yo! Hiero nog 1...quote:
Verschillenquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:03 schreef megamandy het volgende:
Nu moet ik gaan werken terwijl ik vervelde mensen moeten maar niet te dichtbij komen dan valt het tenmibste niet heul erg op.
Vanavond Eindhoven
Ik heb straks een verjaardagquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Yo! Hiero nog 1...en ik zouden vandaag naar de sauna.. maar ik ben niet verder gekomen nog dan de bank...
Oh my... Ik zou dat echt niet op kunnen brengen..quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb straks een verjaardag. En ik ben al een uur mezelf naar de douche aan het slepen
.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:15 schreef Lindytje het volgende:
'Verliefdheid is een toverbal in meer dan honderd smaken... zou cupido je raaaaaken, dan schreeuw je 't van de daaaaaken... '
Hoe zo, is zo? Misschien kan het nogquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:15 schreef Dwyn het volgende:
Ik wil mijn nagels lakken maar ik moet zo werken
16 uur beginnen. Maar ik mag eigenlijk geen nagellak op.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe zo, is zo? Misschien kan het nog
Ik ben net uit de douchequote:Op zaterdag 8 september 2012 13:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh my... Ik zou dat echt niet op kunnen brengen..
En, hoe ver ben je al gekomen?
Gewoon lakken danquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
16 uur beginnen. Maar ik mag eigenlijk geen nagellak op.Maar ik ben wel de baas vandaag dus lastig.
En ik ben aan het bedenken wat ik aan moet trekkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |