Ok.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beetje harig, maar ziet er wel lekker zacht uit.
Km maar langs
Ik ben wel die persoon, maar ik 'behoor' niets.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als jij niet de aangewezen persoon bent, wie dan wel?
brb ff boodschappen doen
Nee, dat is niet naief.quote:
hjb over haar vuile zemma a tfoe alik floesquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:45 schreef Ramkraker het volgende:
Oooh wat erg hij haalt het er niet uit.. heeft ie groot gelijk in met z'n wijf als jij, meteen topics aanmaken op FOK!, ik was al lang weg geweest als ik hem was.![]()
Daar klopt dus echt geen ruk vanquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hjb over haar vuile zemma a tfoe alik floes
Nee hoor, jij was er bij mij al niet in gekomenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:45 schreef Ramkraker het volgende:
Oooh wat erg hij haalt het er niet uit.. heeft ie groot gelijk in met z'n wijf als jij, meteen topics aanmaken op FOK!, ik was al lang weg geweest als ik hem was.![]()
Dank je Allyquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hjb over haar vuile zemma a tfoe alik floes
OT: Kut Ado, doe eens wat in huis ipv janies alles te laten oplossen![]()
.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:47 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Daar klopt dus echt geen ruk van
Thank god.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, jij was er bij mij al niet in gekomen
Wat, zij begrijpt mijn emotie hierbij tenminste.quote:
Neen, dat doe je op een openbaar forumquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat, zij begrijpt mijn emotie hierbij tenminste.
Dit soort dingen moet je ook niet met 'mannen' bespreken
Ja? Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:54 schreef Loppe het volgende:
[..]
Neen, dat doe je op een openbaar forum
Ik had er even niet aan gedacht dat mannen dit soort dinge niet begrijpen.quote:
Het gaat over gehakt hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
Nounou, er gebeurt een hoop in jouw leven.
Een verhaal over gehakt inderdaad, extreem boeiend ja.... Echt spectaculair leven heb je.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat over gehakt hoor.
Ik weet niet wat jij hebt gelezen?
Verstand komt met de jarenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had er even niet aan gedacht dat mannen dit soort dinge niet begrijpen.
Dat is dan weer wel heel erg dom van me.
o, je bent sarcastisch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een verhaal over gehakt inderdaad, extreem boeiend ja.... Echt spectaculair leven heb je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |