Bweheh nee. Maar ik heb wel eens Mad Dog hot sause gehad. Woorden kunnen niet beschrijven hoe erg die shit is. Scherpte wordt in scovilles aangegeven. Een rode peper is rond de 500. Die mad dog sause = 6.000.000quote:Op maandag 10 september 2012 21:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Sterkte lieve Sinji. Ik maak zulke dingen dikwijls mee, ze zeggen dat melk helpt. Pakken melk in mijn lactose-intolerante maagje gegooid en niks hoor
Hebben jullie ook wel eens met hete dingen eten dat het lijkt alsof je gebit jeukt?
Wat?! Dat ik hierover heen heb gelezen.quote:
haha ja en nouw sit je al n half uur te schytequote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
haha je sei nog kijk je wel uit tis wel heet hoor nou kheb ut gewete![]()
Romantischiequote:Op maandag 10 september 2012 21:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
haha ja en nouw sit je al n half uur te schytehep ma vast n kaarsie aangestoke wanteh nie te harde hiero
quote:Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bweheh nee. Maar ik heb wel eens Mad Dog hot sause gehad. Woorden kunnen niet beschrijven hoe erg die shit is. Scherpte wordt in scovilles aangegeven. Een rode peper is rond de 500. Die mad dog sause = 6.000.000![]()
Ik heb 1 keer 1/3 van een druppel gehad. Worst experience of my life. Bij een andere maat hadden we alles gefilmd
[..]
Wat?! Dat ik hierover heen heb gelezen.
Die midgets zijn de ziel van het hele programma. Zij zorgen ervoor dat die wereld een bepaalde flair en sense of wonder heeft. Denk aan de Chocoladefabriek zonder Oompa Loompa's. Kannie he? /rantoff
Gewoon schijten bij/met je sma thuisquote:Op maandag 10 september 2012 21:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
haha ja en nouw sit je al n half uur te schytehep ma vast n kaarsie aangestoke wanteh nie te harde hiero
quote:Op maandag 10 september 2012 21:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Te stoppen? Fucking gay dit man, zo ben ik je niet gewend.quote:Op maandag 10 september 2012 21:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Maar wat deed je om de heetheid te stoppen tho? Ik haat het zo als het te lang doorbrandt, kan daar gewoon echt boos om worden
Je kunt er niets aan doen. Video gevonden:quote:Op maandag 10 september 2012 21:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Maar wat deed je om de heetheid te stoppen tho? Ik haat het zo als het te lang doorbrandt, kan daar gewoon echt boos om worden
Die gast die op het begin dat flesje in z'n klauwen heeft lijkt op een FOK!ker. Klopt dat?quote:Op maandag 10 september 2012 21:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je kunt er niets aan doen. Video gevonden:
En dat ging een half uur door![]()
Ja dat is HAL9000/Cali/An_awesome_wave hahaquote:Op maandag 10 september 2012 21:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die gast die op het begin dat flesje in z'n klauwen heeft lijkt op een FOK!ker. Klopt dat?
Ik hou ook van jou mi mangquote:Op maandag 10 september 2012 21:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bewegend beeld van Sinji, mi gado mi jezus.
[ afbeelding ]
Nerdquote:Op maandag 10 september 2012 21:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die gast die op het begin dat flesje in z'n klauwen heeft lijkt op een FOK!ker. Klopt dat?
Ik heb twee maanden geleden salvia gerookt.quote:Op maandag 10 september 2012 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nerd.
Hahaha, iemand zo halverwege in dat filmpje: "het lijkt wel op iemand op salvia ofzo, echt van die bekken te trekken"!
Gast! Echt?quote:Op maandag 10 september 2012 21:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb twee maanden geleden salvia gerookt.Ik heb letterlijk de muur van een kamer zien smelten. Volgens vrienden stond ik 5 minuten lang zo naar de muur te staren,
[ afbeelding ]
alvorens in lachen uit te barsten.
Heb er geen filmpje van, lul. Heb wel een filmpje van een lachgas ervaring.quote:Op maandag 10 september 2012 21:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast! Echt?! Fucking junk. Nieteens even het filmpje sharen
.
Ik kon echt NIET praten door die shit.quote:
Al Salvia gerookt dan?quote:Op maandag 10 september 2012 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
SalviaJe bent nergens zo retarded op als met Ketamine.
Lol jij bent zelfs retarded op lucht.quote:Op maandag 10 september 2012 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
SalviaJe bent nergens zo retarded op als met Ketamine.
Whahahaquote:Op maandag 10 september 2012 21:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kon echt NIET praten door die shit.Probeerde een vriend van mij er op te wijzen dat de muur uit elkaar kankerde en kon alleen maar met een spastisch handje op zijn borst tikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |