SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Oh nu snap ik het laat maarquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met overnieuw spelen zal Pascal niet de wedstrijd bedoelen die jullie speelden na de 4-4
Weet ik, maar ik bedoel als je vandaag opnieuw speelt verhoog ik de toernooibonus met 10k. Als je niet opnieuw wilt spelen blijft 'ie gewoon 50k en speel je de finale tegen mij.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik stelde al meteen voor om opnieuw te spelen en dat hebben we ook gedaan.
Ik won de wedstrijd toen met 4-1.
Je ziet het weer helemaal verkeerd, ik heb me lang ingehouden maar naar 4 posts pure poep uit je handjes moest ik toch even reageren. Cr00kk had al het momentum en dat wist jij donders goed! Valsspeler! Jij zou je eigen familie nog bij de NSB aangeven voor een overwinning op fifa!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat nou zo is het toch?
Je hoeft echt niet op alles wat ik zeg te reageren hoor. Zó vervelend vind ik je, niet normaal.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je ziet het weer helemaal verkeerd, ik heb me lang ingehouden maar naar 4 posts pure poep uit je handjes moest ik toch even reageren. Cr00kk had al het momentum en dat wist jij donders goed! Valsspeler! Jij zou je eigen familie nog bij de NSB aangeven voor een overwinning op fifa!!!
Ik vind jou overigens niet vervelend. Wat ik er wel van vind houd ik voor me ....
Zo, dat is duidelijke taal!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je ziet het weer helemaal verkeerd, ik heb me lang ingehouden maar naar 4 posts pure poep uit je handjes moest ik toch even reageren. Cr00kk had al het momentum en dat wist jij donders goed! Valsspeler! Jij zou je eigen familie nog bij de NSB aangeven voor een overwinning op fifa!!!
Ik vind jou overigens niet vervelend. Wat ik er wel van vind houd ik voor me ....
Ik wil best opnieuw spelen vandaag, maar ik kan maar tot 6 uur spelen, want daarna moet ik eten en trainen en dan ben ik pas weer om 21.00 thuis dus dan kan ik weer vanaf 21.00 spelen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik bedoel als je vandaag opnieuw speelt verhoog ik de toernooibonus met 10k. Als je niet opnieuw wilt spelen blijft 'ie gewoon 50k en speel je de finale tegen mij.
nu??quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik wil best opnieuw spelen vandaag, maar ik kan maar tot 6 uur spelen, want daarna moet ik eten en trainen en dan ben ik pas weer om 21.00 thuis dus dan kan ik weer vanaf 21.00 spelen.
Ajax team? Kom, doen wij een keertje een onvervalste Ajax - AZ. Marcellis die opstoomt langs de rechterflankquote:
Prima. Ik kom eraanquote:
Ik zit in de trein en heb niks te doen op kijken naar het mooie meisje voor me na .... even wat trollen op FOK! als afleiding is dan wel goed.quote:
Coins kopen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:45 schreef Desiler het volgende:
Ja ik ben geragequit ik moet janken van dit spel zo slecht die bugs zijn ZO iritant
Bedanktquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ok, da's netjes van je Geluid.
Succes allebei!
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#kPPoWb96bd4BEquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ajax team? Kom, doen wij een keertje een onvervalste Ajax - AZ. Marcellis die opstoomt langs de rechterflank
Ga dan ergens anders janken dan hier, wij vinden fifa wel leuk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:45 schreef Desiler het volgende:
Ja ik ben geragequit ik moet janken van dit spel zo slecht die bugs zijn ZO iritant
haha huilebalkquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:45 schreef Desiler het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga dan ergens anders janken dan hier, wij vinden fifa wel leuk.
quote:
Nice, waarom doe je niet gewoon TOTY Persie in de spits? Ik heb ook gewoon TOTY Vertonghen in m'n Ajax team.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#kPPoWb96bd4BE
Mijn Arsenal team krijgt nu ook wat vorm, moet nog wel wat dure jongens
Ik wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nog interesse in een Hulk of Cicinho iemand op de PS3?
Ik heb vandaag besloten dat ik hem wel wil. Heb nu 150k dusjaquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nice, waarom doe je niet gewoon TOTY Persie in de spits? Ik heb ook gewoon TOTY Vertonghen in m'n Ajax team.
Coins kopen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb vandaag besloten dat ik hem wel wil. Heb nu 150k dusja
Duuuuuuuurt even.
Gtaboy107NLquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat is je psn? Anders kan ik je geen trade offer sturen
Ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga je even snel 350k bij elkaar handelen dan?
¤5 voor 100k.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb nog 2 weken toch.
Ook nog 150-200k voor Vermaelen en Cazorla.
Voor thorben is dat een uitdaging, maar hij kan het wel!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga je even snel 350k bij elkaar handelen dan?
haha oke primaquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja ik moest even mijn neefje eraf halen.
Oke, ¤2 per 100k dan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga je er straks nog geld op toeleggen?
Huh? Jij moet even een kutspeler/contract/ietsanders op de markt zetten zodat ik je kan tradeofferen.quote:
Vela geen baas.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Vela is geen baas.
En Pedro is redelijk prijzig voor zo'n team (4,5k) Is dat echt een goede, of kan Adriano daar ook?
¤1 voor 100k dan, lager ga ik niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:55 schreef Kamikazie het volgende:
Pascal wat ben je voor pauper dat je zo hard geld nodig hebt?
Je dwingt me nu wel om te kopen, doe dan maar 500kquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
¤1 voor 100k dan, lager ga ik niet.
Moet je ff de flashplayer disablen bij je plugins. Die ene die in appdata zit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:58 schreef Fuszy het volgende:
Waarom kan ik niet meer scrollen in de webapp?
Ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oew nice, is dat een nieuwe editie?
Godverdomme, ¤0,50 per 100k dan?!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je dwingt me nu wel om te kopen, doe dan maar 500k
Schijnt. Kan ook geen webshop in NL vinden die dit model verkoopt dus ik denk dat ik 'm bestel bij Amazon.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oew nice, is dat een nieuwe editie?
170 dacht ik dus jep.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kost zeker weer een godsvermogen, dat kreng?
Nee 1 euro kan ik me ook wel veroorloven!quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Godverdomme, ¤0,50 per 100k dan?!
ga naar Chrome://plugins, klik op het plusje rechtsboven voor meer details en schakel het eerste ding van flash uit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:58 schreef Fuszy het volgende:
Waarom kan ik niet meer scrollen in de webapp?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga naar Chrome://plugins, klik op het plusje rechtsboven voor meer details en schakel het eerste ding van flash uit.
Prima, kom maar op dan, koop ik al je coins in 1x opquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
¤1 voor 100k dan, lager ga ik niet.
Ik zei 500k voor 5 euro maar dan reageert hij ineens niet meer!quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik wil wel wat coins kopen Pascal. Doe maar 200k, ik geef je 2 euro.
Vind je ¤1 per 20k ook goed?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee 1 euro kan ik me ook wel veroorloven!
Ik zie nergens een kutquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb een kut op de pile gezet Stickie.
Sorry, uitverkocht!quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik wil wel wat coins kopen Pascal. Doe maar 200k, ik geef je 2 euro.
3.100 haha.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Voor hoeveel staat hij erop, anders moet ik eerst eeuwen zoeken.
GGquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:03 schreef wieisboos het volgende:
gg. wel een beetje geflatteerd.
Die statistieken van de eerste helft
Gewoon goede goal toch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:03 schreef over_hedge het volgende:
Kut spel soms![]()
krijg deze tegen in de 90e min in de finale:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/134337121
Staat er niet tussen bij mij. Kan je niet even een (slechte) speler erop zetten? Veel makkelijker te vinden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Het is de bronzen conditietrainer, Italiaaans, Baratta ofzo.
Jij ook goed gespeeld manquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:08 schreef n0ir het volgende:
Goed gespeeld geluids je hebt terecht gewonnen
Sure. Koger, Amerikaan van 56 erop gezet, voor 2.300quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Staat er niet tussen bij mij. Kan je niet even een (slechte) speler erop zetten? Veel makkelijker te vinden.
formatie?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sure. Koger, Amerikaan van 56 erop gezet, voor 2.300
Volgende toernooi moeten we sowieso met een uit- en thuiswedstrijd spelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:10 schreef laucas het volgende:
Als geluid dit toernooi wint ben ik eigenlijk de winnaar.
<1k zo'n kaartje.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:16 schreef marcie216 het volgende:
Oke vooruit, ik koop Vela
nee toch niet, niet in 352 op de markt
denk het welquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:12 schreef WezepAFCA het volgende:
Zijn er mensen hier die zo´n EA Season Pass kopen?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:17 schreef Toefjes het volgende:
Je zou bijna de auto pakken, naar Duitsland rijden, naar een game winkel gaan, en ieder pestventje dat Fifa koopt een ram voor zn harsens geven. Wat een irritante kutlui zijn die Duitsers
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:17 schreef Toefjes het volgende:
Je zou bijna de auto pakken, naar Duitsland rijden, naar een game winkel gaan, en ieder pestventje dat Fifa koopt een ram voor zn harsens geven. Wat een irritante kutlui zijn die Duitsers
lolquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:17 schreef Toefjes het volgende:
Nee die mag je hebbenquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:15 schreef n0ir het volgende:
Mathijs en ik potje voor je derde plek!!!! Mathijs ben je er???
vanavond spelen?
is niet voor de lol is om 10kquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee die mag je hebben![]()
Ga niet voor de lol een potje tegen jou spelen
quote:
Die zag ik net ook, wat een faalquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:26 schreef n0ir het volgende:
Ahahahaha ik moet altijd zo hard lachen om van die falende klasjes en kantoren die een leuk Lipdubje denken te maken![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:26 schreef n0ir het volgende:
Ahahahaha ik moet altijd zo hard lachen om van die falende klasjes en kantoren die een leuk Lipdubje denken te maken![]()
Ik blijf maar klikken en stuk gaanquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:26 schreef n0ir het volgende:
die is een stuk beter dan van het rocquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:31 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik blijf maar klikken en stuk gaan![]()
Gewoon honderden mensen die er aan mee werken![]()
Moet je naar 2:51 scrollen![]()
toernooien spelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:34 schreef poker4lifee het volgende:
na 1 potje fifa wel weer gezien vandaag, brits kutkind. bij z'n 1-0 alle herhalingen kijken, ik maak er 2 klik alles gelijk weg, luckt ie in de 90e minuut de 2-2 met zn 39% balbezit enweer alle herhalingen
en natuurlijk wist hij niet hoe snel hij op beeindig als gelijkspel moest drukken
Eensch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
die is een stuk beter dan van het roc
quote:
Edgar Davids op 0:26quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:26 schreef n0ir het volgende:
quote:
quote:
quote:
Dat is swag man. Je snapt het niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:44 schreef Tim86 het volgende:
Die neger met die theedoek voor zijn hoof omdat hij niet wil dat ze hem herkennen
[ afbeelding ]
Zo loop jij er zeker ook bij?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat is swag man. Je snapt het niet.
Hij is het gewend door die beveiligingscamera's bij de juwelier.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:44 schreef Tim86 het volgende:
Die neger met die theedoek voor zijn hoof omdat hij niet wil dat ze hem herkennen
[ afbeelding ]
En vanavond als je naar bed gaat alweer een zooitje?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:46 schreef BDIL het volgende:
Grote schoonmaak beurt in me kamerMaar alles is perfect schoon nu
Heeft wel 2 uur geduurt
Ik probeer het schoon te houdenquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:46 schreef n0ir het volgende:
[..]
En vanavond als je naar bed gaat alweer een zooitje?
Ik ruim het iedere tentamenperiode weer opquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik probeer het schoon te houdenLaatste keer is alweer een half jaar geleden
Ja, me dingen op bureau, onder het bed enzo wel vakerquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ruim het iedere tentamenperiode weer op
Ansaldi.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie is de beste LB uit de Russian League?
IF Criscitoquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie is de beste LB uit de Russian League?
Oja die heb je ook nogquote:
Gossie.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
En weer mijn FIFA afsluiten en weer opstarten door dat team play gebug.. :\
fypquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:05 schreef Vijf_voor het volgende:
Best wel slecht dat EA nooit patches levert.
Heb ik ook,knulquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja heb maar medelijden want dit is niet leuk hoor.
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ruim het iedere tentamenperiode weer op
Fak jou, plak leverworst.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:10 schreef Dudeweiser het volgende:
omdat niemand een leuk team voor mij wilde verzinnen moest ik zelf een kutteam verzinnen.
Hier het resultaat
[ afbeelding ]
Hoeveel puush je dan wel nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:12 schreef Lindgren. het volgende:
Kut.Al mijn Puushjes zijn verwijderd.
Ik dacht dat ze wel online zouden blijven als je ze weghaalde.. Mijn account was vol.
Bullshit.quote:
Ja, na een half jaar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bullshit.
Disconnect bug is gewoon gefixt
Knallende koppijn, eerst ff wat kanenquote:
Na een half jaar is dus niet 'nooit'quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, na een half jaar.![]()
Wat heb ik me vermaakt die eerste 5-6 maanden.
Nee tuurlijk, maar wel veel te laat voor een product dat je maximaal een jaar gebruikt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Na een half jaar is dus niet 'nooit'
neem alles nog letterlijker, bedoel gewoon dat ze amper dingen fixen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, maar ervan uitgaande dat veel mensen fifa één jaar spelen zou je kunnen stellen dat het aan de late kant is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, maar ervan uitgaande dat veel mensen fifa één jaar spelen zou je kunnen stellen dat het aan de late kant is.
Nee, oke, dan maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Laat wel, maar je weet niet hoelang het duurde voordat ze de fout gevonden hadden
Je ging het toch aan fuszy geven?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:42 schreef over_hedge het volgende:
Straks 130k aan pakjes openen. benieuwd of er ook maar iets goeds in zit
Neequote:
Domme conclusiesquote:
Heb je coins nodig?quote:
Ik moet een nieuwe club vinden manquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Rich ga jij maar lekker weer met je VP spelen. :p
Laat GJE het investeren en morgen heb je 220k.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:44 schreef Fuszy het volgende:
Nah, heb vandaag al om en nabij de 110k gehad
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laat GJE het investeren en morgen heb je 220k.
Ik heb ook veel van je gehad, dus als ik het heb kan je het krijgen van mequote:Op vrijdag 7 september 2012 18:44 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:44 schreef Fuszy het volgende:
Nee, heb niks nodig hoor. Vroeg me alleen af wat je over had aan coinsquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb ook veel van je gehad, dus als ik het heb kan je het krijgen van me
Wie wil je op de vleugels dan...quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:45 schreef marcie216 het volgende:
Als ik H2H ga spelen, is Man City de beste denk ik he? (voor 352)
Richards - Kompany - Toure
Ik heb 1000 coins, baas he.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een fractie van wat ik heb weggegeven.
Je bent echt een skirre boy als je zo speelt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:45 schreef marcie216 het volgende:
Als ik H2H ga spelen, is Man City de beste denk ik he? (voor 352)
Richards - Kompany - Toure
Even checken, maar het gaat erom dat het een goede verdediging isquote:
Haha jazeker, als alles verkocht is heb ik weer 200k+quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, heb niks nodig hoor. Vroeg me alleen af wat je over had aan coins
FUT en H2H is dan ook verschil tussen dag en nachtquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:47 schreef Tim86 het volgende:
OP h2h is 3-5-2 een stuk minder effectief dan op FUT imo
Oke, fijn voor je.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent echt een skirre boy als je zo speelt.
Je bent de titel PSV fan onwaardig.
Waarom neem je hem zo serieusquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, fijn voor je.
Hoe speel jij dan, welk team, welke opstelling?
En jij kan niet beoordelen of ik een PSV fan ben ja of nee, sowieso hier de PSV fan uithangen, andere bekritiseren dat ze geen fan zijn, maar zelf max 1x per jaar in het stadion een wedstrijd kijken.
Gastquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, fijn voor je.
Hoe speel jij dan, welk team, welke opstelling?
En jij kan niet beoordelen of ik een PSV fan ben ja of nee, sowieso hier de PSV fan uithangen, andere bekritiseren dat ze geen fan zijn, maar zelf max 1x per jaar in het stadion een wedstrijd kijken.
Ja weet ik eigenlijk ook niet. Negeer hem voortaan wel.quote:
Whats up?quote:
en dan de opstelling die ze al spelen? Of een anderequote:
Volgens mij kan je die opstelling wel pakken. Weet alleen niet of de verdedigers wat zijn, maar je weet... aanval is de beste verdediging. Je moet er voor zorgen dat je meer scoort dan de ander.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
en dan de opstelling die ze al spelen? Of een andere?
Verdediging is kut, heb het al gezien hahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die opstelling wel pakken. Weet alleen niet of de verdedigers wat zijn, maar je weet... aanval is de beste verdediging. Je moet er voor zorgen dat je meer scoort dan de ander.
Ik vond Odd future / tyler the creator en Dope D.O.D wel tofquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie weet er nog kekke rappers?
Wil nieuwe nummertjes
Odd future en Tyler maar even wat van binnenhalen, Dope heb ik al hahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vond Odd future / tyler the creator en Dope D.O.D wel tof
download het eerst via torrents ofzoquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even een iTunes tegoedkaartjenkopen dan maar
http://fut13.ultimatedb.nl/quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:57 schreef laucas het volgende:
Wat was de site van ultimatedb fifa 13?
Da's tegen de regels!1!1quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
download het eerst via torrents ofzo
Voordat ik weet of een album het waard is, koop ik ook nog geen cd's. Doe ik pas daarnaquote:
'straat status' nodig hebben als je broek van je reet zakt door die stacksquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat ik respect afdwing met mijn straat status.
Ik heb geen idee wat je zegt, maar het bekt wel lekkerquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
'straat status' nodig hebben als je broek van je reet zakt door die stacks
Sukkel, ik had een keer Yonkers op de achtergrond staan van mn stream toen vond je het kutmuziekquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Odd future en Tyler maar even wat van binnenhalen, Dope heb ik al haha
Thanks!
Elke wedstrijd een fitness kaartje en een injury kaartjequote:Op vrijdag 7 september 2012 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Als zijn skills 4 blijven en weakfoot 3 of 4 + dezelfde workrates als nu wordt het echt een baas op LM in een 3-5-2.
Een type Balequote:Op vrijdag 7 september 2012 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Als zijn skills 4 blijven en weakfoot 3 of 4 + dezelfde workrates als nu wordt het echt een baas op LM in een 3-5-2.
Betere stats dan Chamberlainquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal gemist dat die er al wasquote:
GA JIJ DE POT MAAR OPquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:20 schreef marcie216 het volgende:
Real Madrid kan ook de pot op
4231 kan de pot op
Nieuwe opstelling zoeken voor H2H
Heb beide, luister alleen hiphop, dubstep en DnBquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:05 schreef Fuszy het volgende:
GJE, wob wob wob prrrrr nogwattes is veel leuker dan rapperts.Just saying
moet je naar chase and status luisteren. Dat is tofquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb beide, luister alleen hiphop, dubstep en DnB
IK ZIT AL OP DE POT JONGEN KNEUS!quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
GA JIJ DE POT MAAR OPHala madrid lol
kut team
Yonkers is een nummer van bovenstaande artiesten of?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sukkel, ik had een keer Yonkers op de achtergrond staan van mn stream toen vond je het kutmuziek
Ja da's DnB, heb ik het een en ander vanquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
moet je naar chase and status luisteren. Dat is tof
Geen Ferquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:21 schreef Luukiee09 het volgende:
Officiële opstelling Oranje: Krul, Janmaat, Heitinga, Martins Indi, Willems; Clasie, Sneijder, Strootman; Narsingh, Van Persie, Robben.
Clasie, BMI, en janmaatquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:21 schreef Luukiee09 het volgende:
Officiële opstelling Oranje: Krul, Janmaat, Heitinga, Martins Indi, Willems; Clasie, Sneijder, Strootman; Narsingh, Van Persie, Robben.
van persie is in vorm.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb dat even gemist.. Waarom RvP en niet Klaas?
Echt jammer ja, maar denk dat hij ook niet goed naast Strootman pakt..heb je nog een loper erbij. Wel 0,0 fysiek daar, alleen een beetje van Strootmanquote:
Omdat RvP in vorm is misschien?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
Dat weet van Gaal zelf ook niet. Afgelopen keer zei hij nog dat Huntelaar beter in het team zou passen en dat hij zijn spits was en nu is het alweer anders..best kansloos.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een pauper.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat weet van Gaal zelf ook niet. Afgelopen keer zei hij nog dat Huntelaar beter in het team zou passen en dat hij zijn spits was en nu is het alweer anders..best kansloos.
Zou ook Strootman eruit halen ten koste van Fer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt jammer ja, maar denk dat hij ook niet goed naast Strootman pakt..heb je nog een loper erbij. Wel 0,0 fysiek daar, alleen een beetje van Strootman
Wie dan?quote:
Ramos en Pepe centraal, Khedira CVM en je verslaat iedereen. Je kan ook nog Di maria met Ronaldo van positie laten wisselen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:20 schreef marcie216 het volgende:
Real Madrid kan ook de pot op
4231 kan de pot op
Nieuwe opstelling zoeken voor H2H
Fer is beter dan Strootman.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wie dan?
Strootman is gelijkwaardig aan Fer IMO, Clasie minder.
Nee, divisie 2, maar win niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ramos en Pepe centraal, Khedira CVM en je verslaat iedereen. Je kan ook nog Di maria met Ronaldo van positie laten wisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |