SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Oh nu snap ik het laat maarquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met overnieuw spelen zal Pascal niet de wedstrijd bedoelen die jullie speelden na de 4-4
Weet ik, maar ik bedoel als je vandaag opnieuw speelt verhoog ik de toernooibonus met 10k. Als je niet opnieuw wilt spelen blijft 'ie gewoon 50k en speel je de finale tegen mij.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik stelde al meteen voor om opnieuw te spelen en dat hebben we ook gedaan.
Ik won de wedstrijd toen met 4-1.
Je ziet het weer helemaal verkeerd, ik heb me lang ingehouden maar naar 4 posts pure poep uit je handjes moest ik toch even reageren. Cr00kk had al het momentum en dat wist jij donders goed! Valsspeler! Jij zou je eigen familie nog bij de NSB aangeven voor een overwinning op fifa!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat nou zo is het toch?
Je hoeft echt niet op alles wat ik zeg te reageren hoor. Zó vervelend vind ik je, niet normaal.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je ziet het weer helemaal verkeerd, ik heb me lang ingehouden maar naar 4 posts pure poep uit je handjes moest ik toch even reageren. Cr00kk had al het momentum en dat wist jij donders goed! Valsspeler! Jij zou je eigen familie nog bij de NSB aangeven voor een overwinning op fifa!!!
Ik vind jou overigens niet vervelend. Wat ik er wel van vind houd ik voor me ....
Zo, dat is duidelijke taal!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je ziet het weer helemaal verkeerd, ik heb me lang ingehouden maar naar 4 posts pure poep uit je handjes moest ik toch even reageren. Cr00kk had al het momentum en dat wist jij donders goed! Valsspeler! Jij zou je eigen familie nog bij de NSB aangeven voor een overwinning op fifa!!!
Ik vind jou overigens niet vervelend. Wat ik er wel van vind houd ik voor me ....
Ik wil best opnieuw spelen vandaag, maar ik kan maar tot 6 uur spelen, want daarna moet ik eten en trainen en dan ben ik pas weer om 21.00 thuis dus dan kan ik weer vanaf 21.00 spelen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik bedoel als je vandaag opnieuw speelt verhoog ik de toernooibonus met 10k. Als je niet opnieuw wilt spelen blijft 'ie gewoon 50k en speel je de finale tegen mij.
nu??quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik wil best opnieuw spelen vandaag, maar ik kan maar tot 6 uur spelen, want daarna moet ik eten en trainen en dan ben ik pas weer om 21.00 thuis dus dan kan ik weer vanaf 21.00 spelen.
Ajax team? Kom, doen wij een keertje een onvervalste Ajax - AZ. Marcellis die opstoomt langs de rechterflankquote:
Prima. Ik kom eraanquote:
Ik zit in de trein en heb niks te doen op kijken naar het mooie meisje voor me na .... even wat trollen op FOK! als afleiding is dan wel goed.quote:
Coins kopen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:45 schreef Desiler het volgende:
Ja ik ben geragequit ik moet janken van dit spel zo slecht die bugs zijn ZO iritant
Bedanktquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ok, da's netjes van je Geluid.
Succes allebei!
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#kPPoWb96bd4BEquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ajax team? Kom, doen wij een keertje een onvervalste Ajax - AZ. Marcellis die opstoomt langs de rechterflank
Ga dan ergens anders janken dan hier, wij vinden fifa wel leuk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:45 schreef Desiler het volgende:
Ja ik ben geragequit ik moet janken van dit spel zo slecht die bugs zijn ZO iritant
haha huilebalkquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:45 schreef Desiler het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga dan ergens anders janken dan hier, wij vinden fifa wel leuk.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |