De wat-testquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dit was een termijn- echo, bij bijna 11 weken, binnenkort nog een echo omdat we de combinatietest gaan laten doen
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:54 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets. Kun je aanpassen met de knop direct onder je grafiek als je naar ' Get chart code' gaat. Change size dus.
quote:
quote:
De conclusie daarvan: Kwik-Fit had op een paar punten wel enigszins gelijk, maar ze overdreven wel een beetje. Volgens garage 2 hoefde ik me niet al te veel zorgen te maken, beetje in de gaten houden en dan kon het over een paar maanden ook nog wel gefixt worden. Uiteindelijk is alleen een relais vervangen dat problemen gaf. 85 euro en ik ben voorlopig weer klaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij krijgt ook een second opinion.
Pfewquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De conclusie daarvan: Kwik-Fit had op een paar punten wel enigszins gelijk, maar ze overdreven wel een beetje. Volgens garage 2 hoefde ik me niet al te veel zorgen te maken, beetje in de gaten houden en dan kon het over een paar maanden ook nog wel gefixt worden. Uiteindelijk is alleen een relais vervangen dat problemen gaf. 85 euro en ik ben voorlopig weer klaar
Alweer hequote:
Thanksquote:En gefeliciteerd met je zus
Jup, om half 12 ben ik weggegaan, kon met een collega meerijden die er ook was en zelf in Assen woontquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
Goed bezig EtcJe was wel mooi op tijd weer terug dan
IARL, succes dit weekend!
Hoeveel moest je betalen dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij heeft me voor de deur afgezet
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
En: ik heb zojuist een druk spartelend kindje gezien op de echo![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
En: ik heb zojuist een druk spartelend kindje gezien op de echo![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat zij zegt![]()
Gaat wel goed zo te zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |