abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 september 2012 @ 14:53:54 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_116499784
De PVV heeft ten onrechte dertienduizend euro gedeclareerd bij het Europees Parlement. Dat beweert KRO Reporter, dat het declaratiegedrag van de PVV-fractie in Brussel onderzocht. NRC Handelsblad schrijft vrijdag in aanloop van de uitzending over de kwestie.

De PVV ontving het geld voor een rapport dat vorig jaar verscheen over Nederland en de eurozone. Dit is tegen de regels, omdat het onderzoek niet voor de PVV-fractie in het Europarlement, maar voor de fractie in de Tweede Kamer was bestemd.

Later probeerde de PVV nog eens eenzelfde bedrag aan subsidie te krijgen voor de vertaling van het in maart gepresenteerde onderzoek naar de kosten van de euro. Dit verzoek werd niet ingewilligd. Geert Wilders beweert altijd dat zijn partij geen cent subsidie ontvangt, en dat lijkt nu te kloppen.

Volgens het programma is een medewerker van de Europese PVV-fractie ook ingezet voor de campagne voor de Kamerverkiezingen in 2012. Dit is niet toegestaan. Zij mogen alleen werkzaamheden verrichten die betrekking hebben met het Europees Parlement.

KRO Reporter meldt ook dat voormalig PVV-Europarlementariër Daniël van der Stoep 24 duizend euro declareerde bij het Europees Parlement voor zijn alcoholontwenningskuur. Van der Stoep veroorzaakte vorig jaar een aanrijding terwijl hij vijf keer zo veel had gedronken als toegestaan.

Van der Stoep spreekt van 'karaktermoord' en vindt dat het een privézaak betreft. Hij bevestigt dat de zorgverzekering van de EU een deel van de behandeling heeft vergoed. "Ook een Nederlandse zorgverzekering zou de kosten van deze kliniek op vergelijkbare wijze hebben vergoed", laat hij weten aan Novum Nieuws. "Sinds wanneer is het een schande dat je verzekerd bent en kosten declareert van zaken waarvoor je verzekerd bent?"

'PVV declareerde ten onrechte bij Brussel'

Ze willen toch weg uit Brussel ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_116499987
Ook al willen ze weg, wil niet zeggen dat ze geen geld hoeven te pakken als het klaarligt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_116499992
Apart dat dit soort nieuwsitems over de PVV altijd rond de verkiezingen naar buiten komen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_116500108
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 14:58 schreef spierbal het volgende:
Apart dat dit soort nieuwsitems over de PVV altijd rond de verkiezingen naar buiten komen.
Bedank de KRO maar
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:19:51 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116500710
quote:
normaal gesproken zijn het alleen maar de volgende berichten.
Wilders wil...
PVV wil....
.... gaat weg bij PVV
;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_116500786
Haha, lekker hypocriet.
pi_116500878
nou ja, dat lijkt toch wel erg mee te vallen. Ze zullen de complete declaratiegeschiedenis hebben doorgelicht, waarna er dus 1 keer een bedrag van 'maar liefst' duizend euro naar buiten kwam. En dat is dus voor werkzaamheden en niet voor zakenreisjes naar de tropische eilanden.

Een beetje nieuws zoeken omdat het de PVV is
pi_116501018
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:24 schreef Adames het volgende:
nou ja, dat lijkt toch wel erg mee te vallen. Ze zullen de complete declaratiegeschiedenis hebben doorgelicht, waarna er dus 1 keer een bedrag van 'maar liefst' duizend euro naar buiten kwam. En dat is dus voor werkzaamheden en niet voor zakenreisjes naar de tropische eilanden.

Een beetje nieuws zoeken omdat het de PVV is
Heb jij het bericht wel gelezen?

In het bericht staat ook:

quote:
KRO Reporter meldt ook dat voormalig PVV-Europarlementariër Daniël van der Stoep 24 duizend euro declareerde bij het Europees Parlement voor zijn alcoholontwenningskuur.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_116501056
Ze hebben wel problemen met drank he, die PVV-ers.
pi_116501063
Wat die 24k terecht of onterecht? Daar is het artikel vaag over, dus ik denk terecht :)
pi_116501244
quote:
je ziet spoken, en dat terwijl we voor de vijfde verkiezingen in tien jaar staan
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:36:35 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116501267
"Dat beweert"
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116501270
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:30 schreef bijdehand het volgende:
Wat die 24k terecht of onterecht? Daar is het artikel vaag over, dus ik denk terecht :)
Wat denk je zelf? :')

Het ging om een alcoholontwenningskuur. Dat lijkt me weinig met de inhoudelijke werkzaamheden te maken hebben van betreffende Europarlementariër hé?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_116501299
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:36 schreef HeatWave het volgende:
"Dat beweert"
Dus er is niets van waar ofzo? Of wat wil je hiermee suggereren?
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:38:56 #15
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_116501352
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? :')...
quote:
Hij bevestigt dat de zorgverzekering van de EU een deel van de behandeling heeft vergoed. "Ook een Nederlandse zorgverzekering zou de kosten van deze kliniek op vergelijkbare wijze hebben vergoed", laat hij weten aan Novum Nieuws
Als die gasten een ziektekostenverzekering hebben lopen via de EU die dit soort ongein vergoedt, is er toch niet zoveel aan de hand?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_116501367
quote:

[..]

Het ging om een alcoholontwenningskuur. Dat lijkt me weinig met de inhoudelijke werkzaamheden te maken hebben van betreffende Europarlementariër hé?
Die verzekeringen daar lopen wat meer samen en hij kan best gelijk hebben met het feit dat een Nederlandse zorgverzekering dat ook vergoedt. In Nederland kan je ook vrij goedkoop in de meest luxe ontwenningsoorden zitten.
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:40:27 #17
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_116501404
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dus er is niets van waar ofzo? Of wat wil je hiermee suggereren?
Ach laat hem zijn kuurtje krijgen. Beter dan al die corrupte politici die jaren hun zakken vullen met snoepreisjes naar de Antillen etc.
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:42:20 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116501470
Splinters en balken, de ondertitel van de PVV.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_116501552
quote:

[..]

O ja, is verzekerd, dus terecht. Bedankt voor je antwoord.
pi_116501833
Dit is slechts een deel van het topje van de ijsberg ben ik bang. Dat geldt overigens niet alleen voor de PVV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')