DAT WAS IN DE VORIGE OP AL!quote:
TOCH ZEG IK HET NOG EEN KEER!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DAT WAS IN DE VORIGE OP AL!
Ik ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:08 schreef Lindytje het volgende:
IK WILDE PRIEM TERUG ZETTEN!!!!!!!
KUTSCHAAR!!!
Ik niet, want goeden vermaackquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik gun Priem dat ze niet meer in de OP hoeft
Ik moest huilen, wat doe je met me, niemand houdt van mijquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:56 schreef Incantrix het volgende:
Even de kip uit de soep vissen en in stukken rijten, brb.
Daarom moest ze terug in de OP....quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Had ik zo heel mijn best gedaan op ene geweldigen OP in het vorige topic, en goeden TT en zulks. Heeft Priem niet 1 keer gepost in dat hele fucking topic!
WAT
IS
DEZE!!!!!
Gij gulzigerd!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeuzes wat een kleine beker, alweer op
Waar is Mirjam?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daarom moest ze terug in de OP....
Waarom nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:16 schreef Lindytje het volgende:
Vacature management trainee bij de Mac... doen of niet doen?
Hoeveel uur? Klinkt als full-time voor mij.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:16 schreef Lindytje het volgende:
Mee bezigquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Tof, gewoon een hendig sjieke mail/brief naar sturen dan
Ik hou enórm van jequote:Op vrijdag 7 september 2012 14:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moest huilen, wat doe je met me, niemand houdt van mij
ik vooral gemarineerd in ketjap en sambal van de BBQ, ironisch genoegquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hou enórm van je
Voorál in de soep of van de grill
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vooral gemarineerd in ketjap en sambal van de BBQ, ironisch genoeg
ik zou zeggen: vanavond!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij hebben tegenwoordig een Weber, dus mijn lief is al weken obsessief aan het zoeken naar een goed moment om een hele kip op dat apparaat te gooien
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Of grof gehakte knoflook mengen met boter en daar zijn reet mee vullen, reet dichtnaaien/dichtmaken met rolladetouw (of anderssoortig touw wat niet smelt) en bakken maar
Aaaaaannnndddd I'm pushing cotton here, eerst maar poepen inderdaad
quote:We noticed Picnik is loading slowly. It’s possible waiting
may solve this issue.
Trainee management bij macquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zoals een vriend van ons zegt: "Hij geeft al kopjes!"
Lindy, yay! Wat voor werk?
Jazekerquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je kan nu wel zeggen dat je ervaring hebt in de fastfood-industrie
Je kan het doen, maar trainee management is best wel kut om te beginnen bij macquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:16 schreef Lindytje het volgende:
Waarom is dat kut?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je kan het doen, maar trainee management is best wel kut om te beginnen bij mac![]()
je kan beter als crew beginnen en dan manager worden.
Sfeer is meestal wel leuk![]()
Er zijn heel veel regeltjes en procedures die je zelf ook nog moet leren en om dan mensen aan te sturen die in hun ogen veel meer weten als jij en ook nog puberts zijn kan lastig zijnquote:
Gewoon mensen laten weten wie er de baas is en ze moeten hun kop houden en hun werk doen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er zijn heel veel regeltjes en procedures die je zelf ook nog moet leren en om dan mensen aan te sturen die in hun ogen veel meer weten als jij en ook nog puberts zijn kan lastig zijn
Veel manager trainees zien komen en gaan in mijn tijdmaar jij kan het vast wel handelen, met jouw werkmentaliteit en peopleskills
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |