Op je stats in de sportschool ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:01 schreef wietparkiet het volgende:
Typisch je bent gewoon jaloers op mijn statts
quote:
Eerst beschrijf je het als kut en vervolgens eenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:03 schreef Typisch het volgende:
Over kut gesproken. Chick doet niet moeilijk en komt gewoon Oranje kijken met mijn maten ipv met die van haar.
Nee man dan gaat ie naast zijn schoenen lopen, dat kunnen mensen buiten de randstad niet handlen.quote:
randstad is welquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man dan gaat ie naast zijn schoenen lopen, dat kunnen mensen buiten de randstad niet handlen.
Ha! ben je daar toch mooi in je arie gelogeerdquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef TBakkert het volgende:
shit.. ik bedenk me net dat ik vanavond moet trainen...
en ik die dacht aan weekend
Ik werd wakker en dacht ook hey ik moet vandaag trainen.. maar ik wist niet welke dag het wasquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef TBakkert het volgende:
shit.. ik bedenk me net dat ik vanavond moet trainen...
en ik die dacht aan weekend
Zoals Brabant.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bepaalde gebieden buiten de randstad is ook wel
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ha! ben je daar toch mooi in je arie gelogeerd
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man dan gaat ie naast zijn schoenen lopen, dat kunnen mensen buiten de randstad niet handlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |