Die moet gewoon niet zo stressen dat ik moet keren maar een nieuwe/alternatieve route berekenen. Kutding dat het isquote:
Jij moet gewoon goed rijden dan is er niks aan de handquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die moet gewoon niet zo stressen dat ik moet keren maar een nieuwe/alternatieve route berekenen. Kutding dat het is
Ik reed goed!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon goed rijden dan is er niks aan de hand
Oh ja, geef de gemeente maar weer de schuldquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik reed goed!!
Ik kan er niks aan doen dat de gemeente Zoetermeer de weg naar mijn werk afsluit
Doe ik toch ook!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, geef de gemeente maar weer de schuld
Like I give a shit, ik heb een grote rugquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik toch ook!
Volgende stap is jou de schuld geven![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Like I give a shit, ik heb een grote rug
quote:
Blijft opwindend!quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker bekken met zo'n sjaggo kop.
Met een half geschoren gezicht?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik keek vanochtend in de spiegel bij het scheren en ik was voor het eerst sinds tijden tevreden over hoe ik er uit zag.
quote:
Nee, zelfs met stoppelbaardje zag het er redelijk uit. Maar glad ook.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, zelfs met stoppelbaardje zag het er redelijk uit. Maar glad ook.
Maar ik bedoel geen wallen, geen pukkels, ogen helder en echt open, geen opgeblazen gezicht, goede verhoudingen.
Ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Verneuk je jezelf anders dan zo erg normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |