Wel mooi, een van onze crewlden zei al dat er een stelletje nerds als een malle foto's van een bordje met daarop de GTA V datum stond. Mooie reclame voor de verkoopsite waarvan het is, natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:09 schreef Nober het volgende:
Dit jaar bezocht ik samen met een vriend FirstLook. Bij èèn van de stands waar veel games waren te pre-orderen, stond een GTA V exemplaar met release datum!
Uiteraard was het geen officieel exemplaar, maar zo stonden er van meerdere games voorbeeld-verpakkingen. Hier komt ie dan: voor de verpakking stond een bordje met de tekst: GTA V - 31 maart.
Ik ging al vrij snel door het lint, en heb geen idee of deze datum officieel is. Waarschijnlijk niet, aangezien de FirstLook-organisatie voor zover ik weet geen gesprekken met Rockstar heeft gevoerd - en deze de releasedatum dus ook alleen aan de FirstLook-organisatie verteld zou hebben, en aan niemand, maar dan ook niemand anders...
Eerder waren er al geruchten dat Rockstars nieuwste pareltje 1 maart in de winkels zou liggen. Vandaar mijn conclusie: laten we hopen dat deze langverwachte game in het eerste kwartaal van 2013 verschijnt! Laat gerust reacties achter, ik ben benieuwd naar julie reacites/meningen.
http://www.gamer.nl/commu(...)sedatum-gta-v-bekend
31 december 2013 dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:40 schreef fotostarter het volgende:
31 maart.. op de een of andere manier vind ik dit een klote tijd om dit spel uit te geven
Doe in een Decembermaand , veel beter.
Natuurlijk is dit niet de officiele releasedatum... Dit is puur uit de lucht gegrepen... Sowieso is 31 maart een zondag. Dat zou een rare dag zijn om een spel te releasen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:09 schreef Nober het volgende:
Dit jaar bezocht ik samen met een vriend FirstLook. Bij èèn van de stands waar veel games waren te pre-orderen, stond een GTA V exemplaar met release datum!
Uiteraard was het geen officieel exemplaar, maar zo stonden er van meerdere games voorbeeld-verpakkingen. Hier komt ie dan: voor de verpakking stond een bordje met de tekst: GTA V - 31 maart.
Ik ging al vrij snel door het lint, en heb geen idee of deze datum officieel is. Waarschijnlijk niet, aangezien de FirstLook-organisatie voor zover ik weet geen gesprekken met Rockstar heeft gevoerd - en deze de releasedatum dus ook alleen aan de FirstLook-organisatie verteld zou hebben, en aan niemand, maar dan ook niemand anders...
Eerder waren er al geruchten dat Rockstars nieuwste pareltje 1 maart in de winkels zou liggen. Vandaar mijn conclusie: laten we hopen dat deze langverwachte game in het eerste kwartaal van 2013 verschijnt! Laat gerust reacties achter, ik ben benieuwd naar julie reacites/meningen.
http://www.gamer.nl/commu(...)sedatum-gta-v-bekend
Volgens die redenering zou elk spel dat ooit al uitgebracht is vol zitten met bugs. Wat nou als het 31 maart gewoon af is? Dat kan toch ook gewoon?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wat dan? Liever eerder en vol bugs?
dit ja, was alleen te lui om het te typrnquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens die redenering zou elk spel dat ooit al uitgebracht is vol zitten met bugs. Wat nou als het 31 maart gewoon af is? Dat kan toch ook gewoon?
Nee, dat was al eerder bekend. Zo echt als het maar kan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wss weer een hoax net als vorige keer.
Never, dan was dat allang bekend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:20 schreef Nestalgie het volgende:
hopelijk decemberen dan maar hopen dat de wereld niet vergaat
2e kwartaal? dat duurt veeels te langquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:22 schreef Blik het volgende:
[..]
Never, dan was dat allang bekend.
Q2 2013 gok ik op
Fuck je neiging, ik sta daar om 12 uur klaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:34 schreef Bulletdodger het volgende:
Ik heb zelfs de neiging om voor dit spel naar een nachtelijke release te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |