waarom denken domme mensen altijd dat het leuk is als je voor de zoveelste keer een niet-leuke grap maakt?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zojuist confirmed. GTA komt over 2 weken uit.
:s, kijk zelf maar op gamer.nlquote:Op woensdag 26 september 2012 12:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
waarom denken domme mensen altijd dat het leuk is als je voor de zoveelste keer een niet-leuke grap maakt?
serieus, nog meer onzin er tegen aangooien maakt het echt niet leuker... alleen maar veel kinderachtiger...quote:Op woensdag 26 september 2012 12:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
:s, kijk zelf maar op gamer.nl
http://www.gamer.nl/nieuws/360285/releasedatum-gta-5-aangekondigdquote:Op woensdag 26 september 2012 13:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
serieus, nog meer onzin er tegen aangooien maakt het echt niet leuker... alleen maar veel kinderachtiger...
als het echt zo was had je wel een link geplaatst namelijk...
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.gamer.nl/nieuws/360285/releasedatum-gta-5-aangekondigd
nee jongentje, stop maar, het is al zo treurigquote:Op woensdag 26 september 2012 13:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.gamer.nl/nieuws/360285/releasedatum-gta-5-aangekondigd
Ik vermaak mij prima, omdat jij het zo serieus neemt allemaal.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee jongentje, stop maar, het is al zo treurig![]()
Ik hoop dat ie blijft staanquote:Gisteren plaatste de online shop Zavvi een releasedatum voor Grand Theft Auto V. Eurogamer heeft de winkel gecontacteerd om te vragen of de datum officieel is en heeft daar ook antwoord op gekregen. Volgens Zavvi zou de nieuwste GTA op 23 november uitkomen.
"Ik kan bevestigen dat dit de datum is die ze ons gegeven hebben. Als de releasedatum verandert, dan zul je dat meteen op de site kunnen zien."
Rockstar heeft de datum nog niet officieel bevestigd, maar ze wezen wel al naar een release in oktober. Oktober en november zijn één maand van elkaar verwijderd, maar het is goed mogelijk dat de game voor kort uitgesteld was.
Als de plannen echt zijn om GTA V in november te lanceren, dan zullen we dat ongetwijfeld binnenkort van Rockstar zelf vernemen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:07 schreef NumberSeven het volgende:
Het is idd. lang wachten maar dan heb je ook wat, beter een gruwelijk goed spel die een 10 krijgt waar je lang op moet wachten dan elk jaar een nieuw gta-deel dat minder is. Net zoals vice city stories, die vond ik zoveel minder dan de originele vice city. Ook zaten er heel veel fouten in, dus geduld loont altijd zwaar met gta spellen.
Uitstellen? Hij is aangekondigd zonder releasedate, dus ze stellen niks uit.quote:Op zondag 30 september 2012 13:12 schreef Compoantje het volgende:
Ik ben bang dat het volgend jaar April oid pas wordt gereleased, maar ik hoop nog dit jaar.
En kan ik hem mooi als kerstcadeau vragen en, waar het natuurlijk om gaat, dot jaar nog spelen.
Verdomme Rockstar! Stel niet steeds uit!
Hij is al een maal of wat uitgesteld.quote:Op zondag 30 september 2012 13:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Uitstellen? Hij is aangekondigd zonder releasedate, dus ze stellen niks uit.
Lul niet, man. Er is niets uitgesteld.quote:Op zondag 30 september 2012 15:04 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Hij is al een maal of wat uitgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |