GTA V gaat erom dat je een magische diamant moet vinden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:56 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
I guess it was the weather.
Or the... ahh I don't know.
That thing!
That magic.
Komt vanzelf. Als ze een ding goed kunnen is het hypen. Moet je zien wat ze bereiken met die paar screenshotsquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:07 schreef Tropanzia het volgende:
Wanneer geeft Rockstar nou eens wat extra informatie vrij?
Het enige wat we hebben is nu nog een trailer en een paar screenshots.
Enige nadeel was dat je soms zo'n pokke-eind aan het rijden was voor een missie, maar qua sfeer was dat wel echt leukquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:48 schreef Jivis het volgende:
Ik kijk het meest uit naar de countryside, dat miste ik echt bij IV ten opzichte van San Andreas.
Hydra in je garage proppen ftwquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Enige nadeel was dat je soms zo'n pokke-eind aan het rijden was voor een missie, maar qua sfeer was dat wel echt leuk
Hahaha inderdaad!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hydra in je garage proppen ftw
Het is sowieso speelbaar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:02 schreef delano.888 het volgende:
Ik denk dat ik San Andreas nog eens ga modden, als het er zo uitziet lijkt het me zeer speelbaar:
Ik ook!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:48 schreef Jivis het volgende:
Ik kijk het meest uit naar de countryside, dat miste ik echt bij IV ten opzichte van San Andreas.
Assassin's Creed 3 gaat ook tof wordenquote:Op zondag 9 september 2012 10:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook!En die screens met dat vliegtuigje boven die rivier of die Hydra boven de stad zijn zo vet.
By far het spel waar ik het meest naar uit kijk.
Dat is echt veels te groot en werkt nadelig voor missies die in het interieur van gebouwen afspeelt.quote:Op zondag 9 september 2012 09:23 schreef fotostarter het volgende:
Van mij mag het net zo groot worden als Just Cause 2. Groot, maar alles toch goed toegankelijk.
Waarom dan?quote:Op zondag 9 september 2012 13:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is echt veels te groot en werkt nadelig voor missies die in het interieur van gebouwen afspeelt.
Nou kijk, als je het echt zo mega groot wil maken, gaat dat ten koste van de details van alles wat dichtbij is.quote:
Hoop dat er ooit nog een Just Cause 3 uitkomt.quote:Op zondag 9 september 2012 09:23 schreef fotostarter het volgende:
Van mij mag het net zo groot worden als Just Cause 2. Groot, maar alles toch goed toegankelijk.
Ja, ok. Ben ik het wel mee eensquote:Op zondag 9 september 2012 19:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nou kijk, als je het echt zo mega groot wil maken, gaat dat ten koste van de details van alles wat dichtbij is.
Gelukkig is het volgens de geruchten wel stukken groter dan gta 4. Maar je moet een afweging maken of je de gebieden wel interessant genoeg kan maken. Je kan beter een omgeving hebben waar je veel te doen hebt dan een zeer uitgestrekte omgeving waar je stukken minder kan doen (zou ook mega veel tijd kosten qua programmering en terrein design)
Ik ook, deel 1 vond ik echt rukquote:Op zondag 9 september 2012 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoop dat er ooit nog een Just Cause 3 uitkomt.
Deel 1 ik ookquote:Op zondag 9 september 2012 20:39 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja, ok. Ben ik het wel mee eens
[..]
Ik ook, deel 1 vond ik echt ruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |