quote:Zijn er hier mensen die echte design meubels willen hebben? Ik ken een paar mensen die echt per se design meubels willen hebben, ondanks de (in mijn ogen) hoge prijs.
Ik vroeg me eigenlijk af of er FOK!kers zijn die ook helemaal into design meubels zijn en me kunnen uitleggen waarom ze design meubels willen hebben?
Dat doe ik niet en dat blijkt heel duidelijk uit mijn andere posts.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:40 schreef DS4 het volgende:
Ik vind het leuk dat je doet alsof het exacte wetenschap is, maar dat is niet zo.
Mijn mening is mijn mening. En daar moet je het mee doen.
Joh, echt? Zou dat de reden zijn dat ik er expliciet bij zette dat het 'in mijn ogen' zo is?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar dat is wederom een mening.
Design is echt meer dan alleen vormgeving. Dat is zeker ook functionaliteit, materiaalgebruik, enz.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:50 schreef k_man het volgende:
Dat doe ik niet en dat blijkt heel duidelijk uit mijn andere posts.
Het is wel zo dat jouw mening over wat design nogal afwijkt van wat gangbaar is. Vandaar de opmerking. Je verwart ambachtelijkheid en vakmanschap met design. Design gaat met name om vormgeving.
Ik kan verdomd goed lezen:quote:Joh, echt? Zou dat de reden zijn dat ik er expliciet bij zette dat het 'in mijn ogen' zo is?
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar van iemand in jouw vakgebied zou je wat meer zorgvuldigheid verwachten bij het lezen.
O, het ligt aan mij dat jij niet duidelijk bent?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:32 schreef k_man het volgende:
Mijn hemel. In beide geval mis je weer volledig mijn punt. Waarschijnlijk expres, dus ik ga dat niet belonen met een reactie.
Je lijkt er nogal moeite mee te hebben als mensen een andere mening hebben dan jij... wen er maar vast aan, want die mensen ga je ook in het dagelijks leven nogal eens tegenkomen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:32 schreef k_man het volgende:
Mijn hemel. In beide geval mis je weer volledig mijn punt. Waarschijnlijk expres, dus ik ga dat niet belonen met een reactie.
Wat vind je mooi? Abstract? Veel kleur? Aarde tinten? Er zijn zoveel dingen mogelijk...quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:46 schreef Stansfield het volgende:
Misschien niet helemaal goed in dit topic. Maar ik zoek nog wat leuks voor aan de muur in de slaapkamer. Maar het enige wat ik nu kan vinden is het fanatsieloze van de ikea en de expo. Waar kan ik nog meer een beetje een origineel schilderij vinden?
Dat is een lastige. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik mooi vindt. En dan heb ik natuurlijk ook nog met mijn vrouw te maken. Dus ik zocht een beetje winkels waar ze wat aanbod hebben. Bijvoorbeeld in Utrecht. Zelf gaat mijn voorkeur uit naar felle kleuren en modern.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:48 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Wat vind je mooi? Abstract? Veel kleur? Aarde tinten? Er zijn zoveel dingen mogelijk...
[Klus Topic] Waar RanTheMan & Ega e.e.a. moeten verbouwen zoiets moet je doen johquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:57 schreef Stansfield het volgende:
Het hoeft ook niet direct kunst te zijn. Als het maar wat origineels is ipv die eeuwige ikea roos
Misschien moet je nog eens teruglezen wie dat schreef...quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Je lijkt er nogal moeite mee te hebben als mensen een andere mening hebben dan jij... wen er maar vast aan, want die mensen ga je ook in het dagelijks leven nogal eens tegenkomen.
Zoals iemand het al eerder zo fraai uitdrukte: een Ferrari Testarossa is ''design", maar een Fiatje 500 (de originele versie uiteraard) ook. En sommige ''design''-liefhebbers vinden die laatste mooier dan die eerstgenoemde.
Volgende maand is er weer de Affordable Art Fair in Amsterdam. Tientallen galeries en alles kost maximaal ¤ 5.000 (maar over het algemeen veel minder). En ook al koop je er niks, het is wel een goede manier om te zien wat er zoal te verkrijgen is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:46 schreef Stansfield het volgende:
Misschien niet helemaal goed in dit topic. Maar ik zoek nog wat leuks voor aan de muur in de slaapkamer. Maar het enige wat ik nu kan vinden is het fanatsieloze van de ikea en de expo. Waar kan ik nog meer een beetje een origineel schilderij vinden?
Goed tip, thnxquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgende maand is er weer de Affordable Art Fair in Amsterdam. Tientallen galeries en alles kost maximaal ¤ 5.000 (maar over het algemeen veel minder). En ook al koop je er niks, het is wel een goede manier om te zien wat er zoal te verkrijgen is.
Je hebt er alleen geen bal aan, want ze leveren alleen in Canada en de VS.quote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef ForumGek het volgende:
Ook een idee om je in te schrijven bij www.Fab.com, staat ook vaak kunst/prints op maar ook hele leuke accessoires of bijzondere meubels!
Niks voor liefhebbers van echt klassiek design, zoals ondergetekende.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:09 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
DDW is poep, HJ gaat altijd naar Salone Internazionale del Mobile di Milano.
Zit die snijplank nu ook recht boven de vuilbak?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
*Boink*
Zoals sommigen van jullie al weten ben ik op zoek naar een nieuwe keuken.
Ik heb geen haast, maar ... Piet Zwart voor Bruynzeel!!!
Prachtig klassiek design. Nou effe kijken waar ik de cash vandaan haal. Kan nog wel even duren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.bruynzeelkeuke(...)OBibMCFSbItAodRngAyQ
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |