Voor dit weekend alleen werken, werken en nog eens werkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:
voor het weekend dan he.. de rest interesseert me niet
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor dit weekend alleen werken, werken en nog eens werken
Na het weekend wel leuke plannen
Ja, prima hoorquote:
Ik heb helemaal geen plannenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, prima hoor
Wat zijn jouw plannen voor dit weekend?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen plannen![]()
Dus dat zal vanavond wel de kroeg worden
Vanavond administratie en huishouden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:
Hebben jullie nog een beetje plannen dna?
Hoe burgerlijk!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:23 schreef Kreator het volgende:
Vanavond administratie en huishouden..
Wat een levenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vanavond administratie en huishouden..
Morgen naar een aquabeurs.
Zondag golfen.
Ik heb er weinig verstand van alleen dat ik zou verwachten dat het toerental wel hoger zou zijn voor zo'n prijs.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:42 schreef Kreator het volgende:
Over burgerlijk gesproken. Moet ook nog een nieuwe wasmachine...
denk dat het deze wordt:
http://www.witgoedwinkel.(...)-iQ500-varioPerfect/
1400 toeren is vrij standaard. Je komt al bij de Miele's uit, als je meer wil. Of 2 a 300 meer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er weinig verstand van alleen dat ik zou verwachten dat het toerental wel hoger zou zijn voor zo'n prijs.
Ik heb volgens mij ook gewoon een 1400, een zanussi van iets van 300 euroquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
1400 toeren is vrij standaard. Je komt al bij de Miele's uit, als je meer wil. Of 2 a 300 meer.
Ik heb geeeeen ideequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:47 schreef Kreator het volgende:
maar goed, wat maakt het uit, die 200 toeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |