Ik verkoop op Amazon.co.uk en alle kopers komen uit Europa.quote:Op vrijdag 7 september 2012 03:25 schreef TheThirdMark het volgende:
2 weken lid, binnen 48 uur. Dus je hebt het over 7 verschillende dingen (of meer, maar leg vooral uit).
Denk dat het voornamelijk te maken heeft met dingen die voor jou compleet legaal lijken maar voor de VS (of de staat waar je het naar verzend) compleet illegaal zijn.
Wat voor producten heb je eigenlijk verzonden (helemaal voor dat bedrag, koop je in de VS 1/14 van een huis voor)
Zie je het echt niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 03:21 schreef computerprobleem het volgende:
Weet iemand waarom Amazon dit doet?
quote:ze zeggen dat het permanent is en dat betalingen 90 dagen worden vastgehouden... het gaat om zo'n 1300 euro...
Inkomstenbron? En je was pas twee weken lid? Grapje zeker?quote:Op vrijdag 7 september 2012 03:26 schreef computerprobleem het volgende:
Amazon was/is toch echt een belangrijke inkomstenbron, ik kan dit gewoon niet accepteren...
Dat ik het idee heb dat ze die accounts schorsen om zo hun vermogen kunstmatig hoog te houden. Door het account van TS te schorsen hebben ze bijvoorbeeld 1300 euro in hun bezit voor 90 dagen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
Dit ja. Hoeveel topics ik van TS al niet langs heb zien komen over z'n webshop problemen......quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He, je ban is weer opgeheven
waarom heb jij met al die webverkopers problemen?
1300 euro is toch niks voor een bedrijf als amazon...quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:27 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat ik het idee heb dat ze die accounts schorsen om zo hun vermogen kunstmatig hoog te houden. Door het account van TS te schorsen hebben ze bijvoorbeeld 1300 euro in hun bezit voor 90 dagen.
Klopt, maar TS is dan ook niet de enige van wie het account om vage redenen is geschorst.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:30 schreef kwiwi het volgende:
1300 euro is toch niks voor een bedrijf als amazon...
Dat zou dus betekenen dat ze om 1300 euro (quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:31 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Klopt, maar TS is dan ook niet de enige van wie het account om vage redenen is geschorst.
TS heeft inderdaad ALTIJD wat te zaniken. Komt straks z'n nest uit en begint gewoon weer opnieuw. En altijd ligt het aan anderen.quote:Hoeveel topics ik van TS al niet langs heb zien komen over z'n webshop problemen......
Ik begin me af te vragen bij wie het probleem nou telkens ligt.
Dit dus. Dan zou ik Amazon eens bellen of ze de klacht van Play 'nullified' willen makenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
En trouwens, van wat ik heb begrepen verkoop je spul wat je op play.com hebt gekocht door. Wat verboden is volgens de voorwaarden van play.com.
Jaquote:
Het gaat niet om spul op Play.com en ben niet actief op Play.com.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
En trouwens, van wat ik heb begrepen verkoop je spul wat je op play.com hebt gekocht door. Wat verboden is volgens de voorwaarden van play.com.
Ik ben inderdaad niet de enige. Als je even op google zoekt, vind je al snel verhalen van mensen die nog $100,000+ moeten krijgen en nu opeens, uit het niets, 90 dagen moeten wachten en hun account geschorst wordt :S.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:27 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat ik het idee heb dat ze die accounts schorsen om zo hun vermogen kunstmatig hoog te houden. Door het account van TS te schorsen hebben ze bijvoorbeeld 1300 euro in hun bezit voor 90 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |