Een haat/liefde vriendschapsverhouding.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:59 schreef GrassofGod het volgende:
[..]
Ik wil wel delen maar hij neemt een arm ipv een hand.
Het is echt topgozer maar best gierig.
En ik kan best boos worden dat ik hem echt onder de oceaan wil begraven maar wil niet gierig overkomen.
Lol... dat is vooral gemakkelijker gezegd dan gedaan...quote:Op donderdag 6 september 2012 23:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou vooral lekker alleen gaan snacken. Lost het probleem met de vriend die te vaak komt chillen zich vanzelf wel op.
Heb ik vaker gehoord 'assertief' zijn .. maar bij mij is het vaak 'agressief' als ik het eerste wil zijn. Pff dan eindigt het meestal in bozen gezichten mjaquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij wil niet gierig overkomen op iemand die zelf gewoon een gierige profiteur is? Gewoon opkomen voor jezelf op een fatsoenlijke manier (assertief zijn). En als je pas alleen woont heb je het niet breed, een echte vriend begrijpt dat...
Je gaat in een eigen huisje wonen, zelfstandig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:03 schreef GrassofGod het volgende:
[..]
Heb ik vaker gehoord 'assertief' zijn .. maar bij mij is het vaak 'agressief' als ik het eerste wil zijn. Pff dan eindigt het meestal in bozen gezichten mja
Dan leg je hem uit dat je een krap budget hebt. En als jullie straks vooral bij jou zitten en niet bij hem, dan mag hij ook bijdragen. Dat is niet onredelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:03 schreef GrassofGod het volgende:
[..]
Heb ik vaker gehoord 'assertief' zijn .. maar bij mij is het vaak 'agressief' als ik het eerste wil zijn. Pff dan eindigt het meestal in bozen gezichten mja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu naar bed allemaal.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:14 schreef schommelstoel het volgende:
Geld groeit niet aan de bomen!
Mijn antwoord vroeger als wijsneusjeIk nu ook, 00:17,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu naar bed allemaal.
moraal van het verhaal?
GrOp dinsdag 28 augustus 2012 09:51 schreef 'TheOneAndOnly' het volgende:
Ts is echt een pareltje voor de maatschappij...
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:14 schreef schommelstoel het volgende:
Geld groeit niet aan de bomen!
Mijn antwoord vroeger als wijsneusjeBankbiljetten worden voornamelijk van katoen gemaakt. Wijsneus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu naar bed allemaal.The love you take is equal to the love you make.
En je woning blijft langer fris.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:15 schreef Dagonet het volgende:
Minder blowen, krijg je ook geen vreetkick, hoef je minder te snacken. Minder blowen kost ook minder dus heb je ook meer dan 40 euro per week over.
En dan komt die maat van je minder chillen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |