Je denkt dat het vmbo wat je addergebroed gaat doen na de basisschool wel een kwaliteitsopleiding is?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef x-Lily het volgende:
Als ik ooit mezelf vermenigvuldig ga ik mijn kind maar op een internaat in het buitenland zetten voor de basisschoolopleiding...
Atheneumquote:Op donderdag 6 september 2012 23:01 schreef OEM het volgende:
[..]
Je denkt dat het vmbo wat je addergebroed gaat doen na de basisschool wel een kwaliteitsopleiding is?
In juni 2014 heb ik mijn diploma///quote:Op donderdag 6 september 2012 23:04 schreef OEM het volgende:
[..]
Weinig kans. En alsof het vwo nog zo kwalitatief hoogstaand is.
Als je ze tussen andere probleemkinderen zet stoken ze elkaar alleen maar meer op, daar wordt het dus juist erger van en niet beter. Als je ze tussen gemiddelde kinderen zet is de kans veel groter dat het zichzelf op een gegeven moment wel oplost.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef x-Lily het volgende:
Door diverse bezuinigingen belanden echte probleemkids, die gevaarlijk zijn voor hunzelf en hun omgeving, steeds vaker op het gewoon onderwijs waar ze niet thuishoren.
Jij bent je eigen addergebroed?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:04 schreef x-Lily het volgende:
[..]
In juni 2014 heb ik mijn diploma///
maar de juffen kunnen ze niet aan, dat is nou juist het probleemquote:Op donderdag 6 september 2012 23:04 schreef cricket het volgende:
[..]
Als je ze tussen andere probleemkinderen zet stoken ze elkaar alleen maar meer op, daar wordt het dus juist erger van en niet beter. Als je ze tussen gemiddelde kinderen zet is de kans veel groter dat het zichzelf op een gegeven moment wel oplost.
Wij hebben een keer op een jongen moeten springen omdat hij met een schaar iemand wilde vermoorden.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:07 schreef x-Lily het volgende:
[..]
maar de juffen kunnen ze niet aan, dat is nou juist het probleemToen ik een keer op een kerstavond van mijn vroegere basisschool was moesten juffen een jongen vasthouden op de vloer tijden het kijken naar een voorstelling, omdat hij mensen wou slaan
In plaats van dat joch op de grond te drukken kunnen ze die andere kinderen beter leren dat een keer terugmeppen ervoor zorgt dat het snel genoeg afgelopen is.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:07 schreef x-Lily het volgende:
[..]
maar de juffen kunnen ze niet aan, dat is nou juist het probleemToen ik een keer op een kerstavond van mijn vroegere basisschool was moesten juffen een jongen vasthouden op de vloer tijden het kijken naar een voorstelling, omdat hij mensen wou slaan
Ze zit net in de brugklas en stelt zich nu al zo op.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
Toen jij op de basisschool zat was het toch ook al zo
5 atheneummmquote:Op donderdag 6 september 2012 23:13 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ze zit net in de brugklas en stelt zich nu al zo op.
Kinderen van 8 met Iphones en die praten over pijpen en beffen. Ik vind dat echt absurd.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het gaat met de tijd mee. Overigens lijkt het net of ik mijn grootmoeder hoor praten als ik de OP lees. Verder vind ik niet dat het per definitie slechter is geworden, gewoon anders, je kunt het niet met vroegah vergelijken naar mijn mening. Iedere tijd is toch anders.
Chillen op het plein met vrienden?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:13 schreef DeRakker. het volgende:
Maar ts nu weet ik nog steeds niet wat je op een basisschool doet?
Een klacht over pauperbasisonderwijs is terecht, maar beweren dat het allemaal zo erg is geworden in die paar jaarquote:Op donderdag 6 september 2012 23:13 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ze zit net in de brugklas en stelt zich nu al zo op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |