abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116482516
Ik als student ben op zoek naar een "thuisbaantje". Ik zie door de bomen het bos niet meer op google. Ik lees veel over de belastingdienst. Moet ik dit persee zelf opgeven? Je mag toch tot 5000 per jaar zelf verdienen zonder het op te geven? Ook wil ik liever niet mijn eigen mobiele nummer doorgeven. Ik wil ook niet mijn eigen dienst en ik wil kunnen werken wanneer ik wil, omdat ik door mijn stage soms ook avonden en weekenden werk. Ik heb simpelweg op dit moment geen tijd voor een normale baan, dus nee ik ben niet lui haha. Ik werk fulltime op stage, daarnaast nog school en verdien er niks bij (ook geen studie financiering of gratis ov). Vandaar deze keuze.
Weet iemand hoe dit werkt en waar ik misschien beter kan zoeken?
Iemand tips?
pi_116482808
Over de eerste ¤ 5.000 geen belasting hoeven betalen (door de arbeidskorting) is iets anders dan het niet hoeven opgeven.
Je moet je inkomsten altijd opgeven, daarna wordt er berekend hoeveel belasting je had moeten betalen en dat wordt verrekend met hoeveel je al betaald hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 6 september 2012 @ 22:56:54 #4
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_116482828
Uiteraard moet je alles opgeven aan de belasting. Wat je er over moet betalen en wat je terugkrijgt, is een tweede. Maar er zijn voordelige regelingen voor jongeren iig.
Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef tong80 het volgende: _O_ :P
pi_116483338
Hmm ja dat dacht ik al haha.
Het probleem is dat mijn ouders dat nog regelen en volgens mij doen deze bedrijven dat niet voor je, maar moet je dat zelf doen.
pi_116492144
SMS moderator? Is dat een beroep? :D

Anywho, je vraag past beter in het subforum Werk, Geldzaken en Recht dus daar verplaats ik hem naartoe.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 8 september 2012 @ 12:38:27 #7
348688 BRANDGEL
Voor de échte gelbranders.
pi_116531271
quote:
:@
Zouden ze ook mannen aannemen?
Ik kan me wel voordoen als een vrouw, je hoeft toch alleen maar te smsen .. Toch?
Negervis BV
pi_116532192
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:00 schreef Cat22 het volgende:
SMS moderator? Is dat een beroep? :D
Wat is het überhaupt? Er valt toch weinig te modereren bij SMSjes tussen mensen?
Of is het zo'n SMS-hoer?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116532222
Chatjobs.nl
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_116536189
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:38 schreef BRANDGEL het volgende:

[..]

:@
Zouden ze ook mannen aannemen?
Ik kan me wel voordoen als een vrouw, je hoeft toch alleen maar te smsen .. Toch?
vast wel. Ik bedoel, de vrouwen die er werken moeten zich ook voordoen als iemand anders, dus ik neem aan dat het eigenlijk weinig uitmaakt of je een man of een vrouw bent.
pi_116539186
haha ja volgens mij kun je er ook als man werken..
het is een beetje een rare baan, maarja geld is geld :)
Denk dat het niet echt door kan gaan, want ik vind er maar weinig goeds over..
pi_116539219
Heel veel sites lijken onbetrouwbaar namelijk
pi_116539264
Daarmee bedoel ik dat er helemaal geen contactgegevens zijn te vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')