ja joh, die arme meidquote:
ik zat te azen op Zwaidsquote:Op donderdag 6 september 2012 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh ja, zwaids.
Ik dacht "Waar het lukte, hoeraaaaa!"
Ja, naturligtvis kan du få Zwaids. Inga problem!quote:
ahhhhh, lief!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:47 schreef megamandy het volgende:
Overigens wordt er zaterdag gewoon voor mij gekookt/voor eten gezorgd
Want ik ga direct vanuit het werk naar Eindhoven, en toen vroegof ik dan al gegeten had. Maar ik wilde gewoon wat friet op het station pakken ofzo, maar dat mocht niet van hem
Ik ben verliefd![]()
die zit hier vlakbijquote:
NOMNOMNOM!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:51 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga wat krieltjes bakken, want ik heb honger
Ja smsen en praten via FB. En dan krijg ik weer een sms en dan zit ik eerst twee minuten wat dom te glimlachen en dan denk ik ohja even wat terugsturenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ahhhhh, lief!
Verder lekker sms-en/whatsappen/bellen/etc?
ohhh, heerlijk!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja smsen en praten via FB. En dan krijg ik weer een sms en dan zit ik eerst twee minuten wat dom te glimlachen en dan denk ik ohja even wat terugsturen
Die ex van mij deed zoiets nooit met eten of wat dan ookDe sukkel
foodsquote:Op donderdag 6 september 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zit hier vlakbij
Heerlijk, want ik hou van veel spullen van de IKEA
jah, das auch jahquote:
Ja dat doe ik ookquote:Op donderdag 6 september 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhh, heerlijk!
Lekker van genieten joh
ja dattus!quote:
je moet maar zo zien, dat was prima toen. Maar dit is geweldig nu!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben trouwens nu veel verliefder dan ik ooit bij mijn ex was
Is toch fijn? Alleen maar meer tekens dat je de juiste keuze hebt gemaaktquote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben trouwens nu veel verliefder dan ik ooit bij mijn ex was
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dattus!
Echt zo sweet!
En je verdient het helemaal,, want je bent ook een leuk wijffie!
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je moet maar zo zien, dat was prima toen. Maar dit is geweldig nu!
hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Muppet!quote:Op donderdag 6 september 2012 23:02 schreef Diconnected het volgende:
Jaaaa ik mag er weer eentje aanvinken op de kneus-bingo-kaart
Ontstoken enkeldus weer een zooi meds en veel rust
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:02 schreef Diconnected het volgende:
Balenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:02 schreef Diconnected het volgende:
Haha hoezoquote:Op donderdag 6 september 2012 23:07 schreef Dwyn het volgende:
Okay, toch maar geen krieltjes![]()
Nu maar even een boterham
Nee niet eens. Ze zagen er normaal uit, maar ik ga het maar niet proberen.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Vast een zuur zakje met groene krieltjes wat op ontploffen stond?
Goed besluit denk ikquote:Op donderdag 6 september 2012 23:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee niet eens. Ze zagen er normaal uit, maar ik ga het maar niet proberen.![]()
legt ze alles klaar... verneukt hij het nog.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit die my boyfriend does my make-up video van Masja te kijken... Met Crack Whore
maar ze zit ook de heeeele tijd met haar evil eye mee te kijken en commentaar te leveren....quote:Op donderdag 6 september 2012 23:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
legt ze alles klaar... verneukt hij het nog.
Kan jij het wel dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
legt ze alles klaar... verneukt hij het nog.
de vrind van Masjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Wees blij, wat een onzin is het ook eigenlijkquote:Op donderdag 6 september 2012 23:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik volg al 3 maanden geen enkele 'grote' blog meer
iddquote:Op donderdag 6 september 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar ze zit ook de heeeele tijd met haar evil eye mee te kijken en commentaar te leveren....
Mijn haat voor Crack Whore is groot, maar die voor Masja toch altijd nog groter
welken datum? En wat doen?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hij stelt eindelijk een datum voor!
Yayquote:Op donderdag 6 september 2012 23:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kan jij het wel dan?
Kerels die makeuppen. Dat laat ik lekker over aan Leco en Mari
JE HAD AL ZWANGER KUNNEN ZIJNquote:Op donderdag 6 september 2012 23:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oeh snel alquote:Op donderdag 6 september 2012 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Komende dinsdag, serie kijken bij hem thuis.
ahhhh serie kijken...quote:Op donderdag 6 september 2012 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
welke serie?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Supernatural, Dean in beeld, HOPPA ZOENEN/FRIEMELEN/BATSENquote:Op donderdag 6 september 2012 23:37 schreef megamandy het volgende:
Ben benieuwd hoeveel afleveringen je werkelijk ziet
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Supernatural, Dean in beeld, HOPPA ZOENEN/FRIEMELEN/BATSEN
ik zag dit weekend een Dean-auto met een dude erin van rond de 70 die auto lag te rijden zo onderuitgezakt lag hijquote:
Welches films gehen Sie gucken?quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zag dit weekend een Dean-auto met een dude erin van rond de 70 die auto lag te rijden zo onderuitgezakt lag hij
Echt zo'n ouwe hippie
Weten we nog nietquote:Op donderdag 6 september 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Welches films gehen Sie gucken?
Ja he.quote:
The Office. Want dat schijnt grappig te zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
welke serie?![]()
En hem wel een beetje moeite voor JOU laten doen he! Laat hem naar jou toe komen man, africhten die hap!
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:37 schreef megamandy het volgende:
Ben benieuwd hoeveel afleveringen je werkelijk ziet
leuk!quote:Op donderdag 6 september 2012 23:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Weten we nog nietik bedenk er morgen een paar en hij ook en dan zien we wel.
Dan neem jij het iniatiefquote:Op donderdag 6 september 2012 23:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik denk dat het mee/tegen valt, het is een geduldige jongen volgens mij.
the Office (mits US versie) is grappig ja. Vooral Dwight en de kutgrappen die Jim bij hem uit haaltquote:Op donderdag 6 september 2012 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja he.
[..]
The Office. Want dat schijnt grappig te zijn.Haha, jaja, maar het hele gesprek over een datum kiezen kwam voort uit mijn opmerking dat hij mij na het schoonmaken misschien beter uit zou durven nodigen. Dus dan is dit wel logisch.
Durf ik niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan neem jij het iniatief
Sorry ik viel op je mond/pen0rquote:Op donderdag 6 september 2012 23:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan neem jij het iniatief
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
the Office (mits US versie) is grappig ja. Vooral Dwight en de kutgrappen die Jim bij hem uit haalt
Ja datquote:Op donderdag 6 september 2012 23:45 schreef megamandy het volgende:
Mijn tactiek is altijd om mijn hoofd op de schouders te leggen
Werkt wel altijdWant dan gaat de arm om je heen en dan
Ja dattusquote:Op donderdag 6 september 2012 23:45 schreef megamandy het volgende:
Mijn tactiek is altijd om mijn hoofd op de schouders te leggen
Werkt wel altijdWant dan gaat de arm om je heen en dan
FTFYquote:Op donderdag 6 september 2012 23:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja datof zijn pen0r vastpakken
We hebben het hier over Bambiquote:Op donderdag 6 september 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
FTFY
Zo van "oeps, ik dacht dat het je hand was![]()
"
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
FTFY
Zo van "oeps, ik dacht dat het je hand was![]()
"
stille wateren.....quote:Op donderdag 6 september 2012 23:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
We hebben het hier over Bambi
zo whoppa het hele knuisje eromheenquote:
Oh maar dat durf ik wel. Het 'knuffelen' en op elkaar leunen enzo is al wel gebeurd. Alleen die volgende stap nog niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja datof zijn hand vastpakken
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
We hebben het hier over Bambi
jaja, totdat je je kleding hebt uitgetrokken zekerquote:Op donderdag 6 september 2012 23:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben ook heel onschuldig en braaf en lief undso
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jaja, totdat je je kleding hebt uitgetrokken zeker
hehehehe, nice!quote:Op donderdag 6 september 2012 23:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]nee tot ik mijn mond opendoe
sterkte en slaap lekker!quote:Op donderdag 6 september 2012 23:53 schreef Diconnected het volgende:
Thanks maisjesgeen idee hoe het komt, had al paar dagern last van enkel maja. Vanochtend kon ik niet meer dr op staan en lopen. Dus dernet maar naar cph geweeest want trok het niet meer. Dus nu weer aan de meds, yay.
![]()
Ik ga dus maar slapen enzo, ik zie jullie morgen weer en dan kan ik ook ff spammen over school
Omnom, ik heb nog nooit verse gehad volgens mijquote:Op donderdag 6 september 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Zal ik nog een (verse, door vader van vriend gemaakte) bapao nemen?
Trusten!quote:Op donderdag 6 september 2012 23:53 schreef Diconnected het volgende:
Thanks maisjesgeen idee hoe het komt, had al paar dagern last van enkel maja. Vanochtend kon ik niet meer dr op staan en lopen. Dus dernet maar naar cph geweeest want trok het niet meer. Dus nu weer aan de meds, yay.
![]()
Ik ga dus maar slapen enzo, ik zie jullie morgen weer en dan kan ik ook ff spammen over school
ik heb 'm net opgewarmd, nomnomnom! Met beetje chilisausquote:Op donderdag 6 september 2012 23:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omnom, ik heb nog nooit verse gehad volgens mij
wat staat er dan? Ik heb bb niet op FBquote:Op donderdag 6 september 2012 23:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
BB z'n fb update is ook wel dubieus.
Zodra je er aan denkt dat ze een tuin aan het maken zijn niet, maar zonder die realisatie...
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat staat er dan? Ik heb bb niet op FB
quote:Spierpijn in mijn handen! Damn....
NICE!quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb 'm net opgewarmd, nomnomnom! Met beetje chilisaus
Ik lust geen bapao's uit de supermarkt/diepvries
Alleen deze verse of verse van de toko.
Die vader van die vriend maakt ze voor een toko, maar mijn man heeft daar vanavond een batch van 15 opgehaald in ruil voor door hem zelf gemaakte gebakjes
Dus er ligger er 10 in de vriezer en 5 in de koelkast. Oh nee, nog 2 in de koelkast
hehehe. Zou mooi zijn in combinatie met een update van SQ: "moe maar tevreden naar bed"quote:
zoveel saus en zo weinig echte vulling. En de broodjes zijn droog en te luchtig. Deze broodjes zijn net perfect qua kleffigheid enzoquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NICE!
Ik vind diepvries ook niet echt je van het
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehe. Zou mooi zijn in combinatie met een update van SQ: "moe maar tevreden naar bed"
Ze zijn wel bezig he, die bazenwordt echt gaaf!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zoveel saus en zo weinig echte vulling. En de broodjes zijn droog en te luchtig. Deze broodjes zijn net perfect qua kleffigheid enzo
Veel plezier morgen! Trustenquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga slapen. Morgen bruiloft!
Daag lieve meisjes.
sorryquote:
Beter. Je kunt misschien batsen ofzo!quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuk Mss!
Ik ga ook aftaaien hiero, lekker even bijslapen, morgenochtend geen afspraken
nee joh, meneer ligt allang te slapen en vertrekt weer richting werk om half 6. Echt niet dat ik voor half 6 ga liggen batsenquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Beter. Je kunt misschien batsen ofzo!
Ik moet in ieder geval half aangekleed zijn, want zo te zien komt mijn nieuwe webcam vandaag.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ugh
Ik blijf de hele dag in bed liggen, nergens zin in
Gotta love those days
Half aangekleed en webcam in één zin klinkt wel een beetje dubieusquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik moet in ieder geval half aangekleed zijn, want zo te zien komt mijn nieuwe webcam vandaag.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Half aangekleed en webcam in één zin klinkt wel een beetje dubieus
Gezelligquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!
Ik wil aan het werk maar mijn rechterarm is er mee opgehouden, dus kom ik maar weer eens op Fok
nee, wel een "SQ heeft de hele nacht wakker gelegen omdat zere arm met carpaal tunnelsyndroom" wat kan optreden na overmatige handenarbeidquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehe. Zou mooi zijn in combinatie met een update van SQ: "moe maar tevreden naar bed"
Ze zijn wel bezig he, die bazenwordt echt gaaf!
Hoi Skjoequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!
Ik wil aan het werk maar mijn rechterarm is er mee opgehouden, dus kom ik maar weer eens op Fok
Ik las het jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, wel een "SQ heeft de hele nacht wakker gelegen omdat zere arm met carpaal tunnelsyndroom" wat kan optreden na overmatige handenarbeid
ik had het vier jaar geleden ook toen we hier kwamen wonen en ik drie weken vol gas aan de bak ben geweest. Maak me dus nog niet echt zorgen, want toen ging het ook over. Ik moet alleen geen bouwvakker worden denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik las het javet balen man
Zondequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had het vier jaar geleden ook toen we hier kwamen wonen en ik drie weken vol gas aan de bak ben geweest. Maak me dus nog niet echt zorgen, want toen ging het ook over. Ik moet alleen geen bouwvakker worden denk ik
Voor Ahold ben je te oud zeker?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanavond naar Braboland
PostNL én Ahold hebben me afgewezengaat lekker dit.
mja, op kantoor heb ik er tijd zat voor, eigenlijk best triestquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh ja, madame kan niet werken en nu is de sc ineens weer goed genoeg![]()
Haai skjoe
zoek je werk?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanavond naar Braboland
PostNL én Ahold hebben me afgewezengaat lekker dit.
Ik moest lachen om dat zinnetje dat je kantoorlijf hier niet voor gemaakt isquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had het vier jaar geleden ook toen we hier kwamen wonen en ik drie weken vol gas aan de bak ben geweest. Maak me dus nog niet echt zorgen, want toen ging het ook over. Ik moet alleen geen bouwvakker worden denk ik
Nee te weinig hr ervaringquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor Ahold ben je te oud zeker?
Waarom wijst PostNL je af?
Moet ik gaan bellen?
Ze hebben vast je tetten nog niet gezienquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee te weinig hr ervaring
Ja omdat die sukkels een baan aanbieden voor 15u in de week, middag en avondwerk maar je MOET elke dag van 10 tot 21 beschikbaar zijn
ik las het, yay!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:53 schreef Lindytje het volgende:
Euj, skjoe, en ik kom je tuin bekijken en al je bier opdrinken
uiteraardquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er komt toch wel een meet als de tuin af is?
En dan met z'n allen buiten gaan blauwbekken met 100 graden onder nul, want dat moet omdat het kan![]()
Ja daar zoek ik nu maar naar, wilde het liefst inbound maar daar gaan allemaal fulltime trainingen aan vooraf. Dus ik vrees dat het outbound wordt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zoek je werk?
Callcenter een optie? Ik denk dat je wel een geile telefoonstem hebt
Kneusjequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en ik loop ook scheef want ik hen gisteren zo genadeloos hard mijn kleine teen gestoten dat het nog steeds erg pijnlijk is
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze hebben vast je tetten nog niet gezien
Ahwquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en ik loop ook scheef want ik hen gisteren zo genadeloos hard mijn kleine teen gestoten dat het nog steeds erg pijnlijk is
Terecht!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:02 schreef Lindytje het volgende:
Weten jullie wat ik vind? Dat mijn blog het best goed doet! Let me haz a little proud![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:02 schreef Lindytje het volgende:
Weten jullie wat ik vind? Dat mijn blog het best goed doet! Let me haz a little proud![]()
watquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wtf? Ik krijg net een mail via een uitzendbureau dat ik op zo'n site mn aantekeningen en samenvattingen enzo kan verkopendafuq is dit dan.
5 cent per aantekening of watquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees, is misschien ook iets voor jou
dus jij nu snel allemaal samenvattings makenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wtf? Ik krijg net een mail via een uitzendbureau dat ik op zo'n site mn aantekeningen en samenvattingen enzo kan verkopendafuq is dit dan.
Geen ideequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
5 cent per aantekening of wat![]()
En ik maak eigenlijk geen samenvattingen, ik koop ze
Inderdeedquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus jij nu snel allemaal samenvattings maken
Fixedquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Inderdeed
Ik word minder blont meissies!
Je hebt nu 1 extraquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:06 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb wel aardig wat views op mijn blog, maar nog maar weinig volgers.
Je blog is ook leuk!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:02 schreef Lindytje het volgende:
Niet echt heel erg, ik reageer wat op andere blogs en tweet bij nieuwe posts.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je blog is ook leuk!![]()
Leuke schrijfstijl vooral haha.
Doe je nog specifieke dingen om je blog bekender te maken?
quote:Dit is een persoonlijk blog. Londena is niet aansprakelijk voor directe of indirecte schade die het gevolg is door het gebruik van dit blog.
Ja al die bloggers hebben datquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sorry Dwyn, maar ik moest hierom lachen
[..]
5x12 is wel 60 cent hoor!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet echt heel erg, ik reageer wat op andere blogs en tweet bij nieuwe posts.
Ik wil dit weekend nog wel een Facebookpagina voor mijn blog gaan maken
En ik moet nog vooruit schrijven voor volgende week...
Spees, ik koop jouw aantekeningen van Cognitie wel voor 5 ct
Ik niet! Dat kunnen ze hopelijk zelf wel bedenken, voor ze domme dingen gaan doen als steentjes onder hun ogen plakkenquote:
Blijft garpigquote:
Het is ook voor bedrijven enzo dat ze mij niet gaan aanklagen omdat ik zei dat hun product schijt was.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Blijft garpig.
Dus ik kan jou niet aanklagen als ik je blog aan het lezen ben op mijn foon en niet op het verkeer let en zo door een auto wordt overreden..![]()
Je hebt er nog een volger bij
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
OJA
Woensdag had ik college, en die avond ervoor had ik brum gepest met de christine le duc site.
3x raden wat er open stond toen ik internet opende op mijn ipad tijdens college
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
OJA
Woensdag had ik college, en die avond ervoor had ik brum gepest met de christine le duc site.
3x raden wat er open stond toen ik internet opende op mijn ipad tijdens college
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:27 schreef Lindytje het volgende:
Oh, spees, en volgende week ben ik er de hele week niet
Ik zit in Limburg dan
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:27 schreef Mss het volgende:
Ik ben dus met mijn collega's het terrein van gisteren aan het schoonmaken. Komt er zo'n oude dude aanfietsen die alle restjes bier gaat opdrinken (die dus de hele nacht buiten hebben gestaan) en alle nog niet helemaal opgerookte peuken gaat meenemen..
Amsterdamquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:27 schreef Mss het volgende:
Ik ben dus met mijn collega's het terrein van gisteren aan het schoonmaken. Komt er zo'n oude dude aanfietsen die alle restjes bier gaat opdrinken (die dus de hele nacht buiten hebben gestaan) en alle nog niet helemaal opgerookte peuken gaat meenemen..
frieten every day!!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja jonguh, koken op de werkweek vanhaar school...
Ze hebben geen frituurquote:
ohja ik moet mijn haar ook knippenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:32 schreef Dwyn het volgende:
Lipglans der kapsel ziet er trouwens precies hetzelfde uit als eerst?
Duits kapselquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja ik moet mijn haar ook knippen
wat zal ik gaan doen?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Duits kapsel
Stekeltjes met een matje
Verrassingspakketquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Er ligt een pakketje bij de buurvrouw maar ik heb helemaal niets besteld :/
rel?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien ben ik paranoia door de rel van gisteren, maar ben ik de enige die twijfelt aan het waarheidsgehalte van dit topic?
Hakuna gaat verhuizen, eerste foto's nieuwe woning
En een beetje vreest dat hij foto's van een willekeurige huis heeft zitten maken?
Een fokker die 2 jaar lang andermans identiteit heeft gebruikt, inclusief neppe facebookpagina en 23 neppe facebookprofielen om vrienden op facebook te hebbenquote:
FF topics zijn altijd beetje raar, je weet nooit wat waar is en wat nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien ben ik paranoia door de rel van gisteren, maar ben ik de enige die twijfelt aan het waarheidsgehalte van dit topic?
Hakuna gaat verhuizen, eerste foto's nieuwe woning
En een beetje vreest dat hij foto's van een willekeurige huis heeft zitten maken?
Dat niet, maar het is een creepy idee dat het zou kunnen dat hij foto's van een willekeurig huis heeft zitten makenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
LOL
Nee dat van hakuna is wel echt denk ik. En anders is ie niet bepaald een gevaar voor anderen
truequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
FF topics zijn altijd beetje raar, je weet nooit wat waar is en wat niet
Poetels pestenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lolz, mijn poetel loopt zo achter me aan van "HALLO AANDACHT"
Dus ik draai me zo heel plotseling om naar hem en hij schrikt zich helemaal de tyfus![]()
![]()
![]()
Je had erbij moeten zijn denk ik![]()
![]()
Volgende x filmpjequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lolz, mijn poetel loopt zo achter me aan van "HALLO AANDACHT"
Dus ik draai me zo heel plotseling om naar hem en hij schrikt zich helemaal de tyfus![]()
![]()
![]()
Je had erbij moeten zijn denk ik![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Juminelle is zo'n lif fapwijf toch?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:27 schreef Dwyn het volgende:
Okay, fock dit. Dan maar geen nagellak vandaag.
3x is scheepsrechtquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik heb al twee verschillende lakjes opgehad en steeds verneuk ik het
Neuh, er zijn geen tetten gepost ofzoquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:09 schreef Incantrix het volgende:
Is er nog iets de moeite om terug te lezen?
Neequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:20 schreef Incantrix het volgende:
Ah, ja, dat we dat even duidelijk hebbenNiet dat ik een episch gesprek met velen tetters en sappige roddels gemist heb
Jammorquote:
Ja prima! Weer aan het studeren, maar dat is heel rustig want ik heb deze twee maanden maar 1 vakquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jammor
Ja, goed! Lekker sparteligMijn broekband, de rand van mijn bureau, de katten, alles dat mijn buik aanraakt krijgt ervan langs
En maandag weer een echo
En hoest met jou dear?
Kleine Peachquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jammor
Ja, goed! Lekker sparteligMijn broekband, de rand van mijn bureau, de katten, alles dat mijn buik aanraakt krijgt ervan langs
En maandag weer een echo
En hoest met jou dear?
Ah, meissie tochquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja prima! Weer aan het studeren, maar dat is heel rustig want ik heb deze twee maanden maar 1 vak. Dus nog een beetje op zoek naar een baan voor erbij.
Verder heb ik woensdag intake voor mn therapie, en daar ben ik wel benieuwd naar. Ik zie foto's van mezelf van gisteren terug, en dan walg ik echt van mezelf![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja prima! Weer aan het studeren, maar dat is heel rustig want ik heb deze twee maanden maar 1 vak. Dus nog een beetje op zoek naar een baan voor erbij.
Verder heb ik woensdag intake voor mn therapie, en daar ben ik wel benieuwd naar. Ik zie foto's van mezelf van gisteren terug, en dan walg ik echt van mezelf![]()
Och lieverd, wat lijkt het me klote om je zo over je eigen lijf te voelen..quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:29 schreef Mss het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
![]()
We gaan ook nog wat peach-dingen op het kamertje doen later, maar eerst moeten we een nieuwe kamer voor Stef. /stress
Daisy!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja heuj, die kamer moet toch een beetje meisjesachtiger worden he?
We vroegen hem wat hij zelf wilde, maar verwachtten niet echt een sluitend antwoord want ja, 2,5 jaar enzo, dat zal hij nog wel niet snappen.. Dus. Rood met vliegtuigen. En hoe vaak je het ook vraagt, op welk moment dan ook, het is altijd dát. Lekker duidelijk welquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wat voor kamer krijgt ie?
Daisy is ook een princessquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nein, want dan kan dit bord niet:
[ afbeelding ]
(daar komt dan een wheelybug onder)
Hahaha dat ventjequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
We vroegen hem wat hij zelf wilde, maar verwachtten niet echt een sluitend antwoord want ja, 2,5 jaar enzo, dat zal hij nog wel niet snappen.. Dus. Rood met vliegtuigen. En hoe vaak je het ook vraagt, op welk moment dan ook, het is altijd dát. Lekker duidelijk wel
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nein, want dan kan dit bord niet:
[ afbeelding ]
(daar komt dan een wheelybug onder)
Oh, echt? Ik weet eerlijkgezegd niet eens waar dat mens vandaan komt, behalve in de eerste Mario (toch?) heb ik nooit een Daisy in een Mariospel gezienquote:
Volgens mij de princes van Wario oid?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, echt? Ik weet eerlijkgezegd niet eens waar dat mens vandaan komt, behalve in de eerste Mario (toch?) heb ik nooit een Daisy in een Mariospel gezien
WATquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, echt? Ik weet eerlijkgezegd niet eens waar dat mens vandaan komt, behalve in de eerste Mario (toch?) heb ik nooit een Daisy in een Mariospel gezien
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij de princes van Wario oid?
Wario heb ik dan weer nooit gespeeldquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij de princes van Wario oid?
Echt waarquote:
Mario kart en party zijn zo freaking vet, die moet je gewoon spelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:49 schreef Incantrix het volgende:
JA HOI
Ik heb het over Mario-spellen, niet over Mario-sideshowsMP en MK is voor mij geen Mario-spel in de 'gewone' zin des woords, ik speel alleen de platforms..
Nee, ben nog niet heel actief op zoek geweest omdat ik nog dat bestuur doe en druk bezig ben geweest met het organiseren van een feest. Vanaf volgende week kan ik wat actiever gaan zoeken, het is alleen maar voor hele korte termijn, en dat is wel een beetje jammer. Ik kan in november-december niet werken vanwege studiedrukte.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Och lieverd, wat lijkt het me klote om je zo over je eigen lijf te voelen..Ik hoop dat je therapie veel voor je zal betekenen en dat je ermee zal opschieten
En succes met het zoeken naar een bijbaan! Heb je al dingen lopen?
Ik heb 2 Mario Karts (1 voor DS, 1 voor Wii) en ik Kan. Dat. Gewoon. ECHT. Niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mario kart en party zijn zo freaking vet, die moet je gewoon spelen
DIE NIEUWE MARIO PARTY IS ZO AWESOME1!1111@12!3w1323!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb 2 Mario Karts (1 voor DS, 1 voor Wii) en ik Kan. Dat. Gewoon. ECHT. Niet.
Racespellen zijn niet aan mij besteed, ik heb de motoriek en het coördinatiegevoel van een dronken aardbei
En Partij heb ik er 1 van gespeeld, maar met al die filmpjes duurde alles de hele tijd zo lang
Ohja, kijk, dan wens ik je alvast succes met je zoektocht mopquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, ben nog niet heel actief op zoek geweest omdat ik nog dat bestuur doe en druk bezig ben geweest met het organiseren van een feest. Vanaf volgende week kan ik wat actiever gaan zoeken, het is alleen maar voor hele korte termijn, en dat is wel een beetje jammer. Ik kan in november-december niet werken vanwege studiedrukte.
Ja, het is wel kut om me zo te voelen, maar ik heb dat met foto's meer als met de spiegel op een of andere manier.
Welk nummertje is dat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DIE NIEUWE MARIO PARTY IS ZO AWESOME1!1111@12!3w1323!
9!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Welk nummertje is dat?
Wij hadden 8, die vond ik niet heel hevig van de woo ende de yay
Misschien kan ik ervoor sparen
Douchenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:59 schreef Mss het volgende:
Ik ga maar eens douchen, ik stink echt heel hard.
Kan ik volgende week een avondje langskomen om je kadders te stelen mijn lakjes te komen halen?quote:
Si!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Kan ik volgende week een avondje langskomen om je kadders te stelen mijn lakjes te komen halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |