Flikker op naar faceboek met die troep!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:54 schreef maurisioo het volgende:
Misschien een optie om reacties leuk te vinden of iets dergelijks. Ik mis dat eigenlijk wel hier.
Nou zeg. Zelfs minecraftforum heeft het.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Flikker op naar faceboek met die troep!
0 toegevoegde waarde. Heb je ooit wel eens op facebook iemand gezien die een fok! topic like'de?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:54 schreef maurisioo het volgende:
Misschien een optie om reacties leuk te vinden of iets dergelijks. Ik mis dat eigenlijk wel hier.
Ik bedoel zoals mcforum heeft.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
0 toegevoegde waarde. Heb je ooit wel eens op facebook iemand gezien die een fok! topic like'de?
Hoe heeft Mcforum het dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik bedoel zoals mcforum heeft.
Kijk naar mijn eerste postquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe heeft Mcforum het dan?Ben geen lid.
Je moet vast ingelogd zijn want ik zie niet wat je bedoeld. _0-quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:36 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Kijk naar mijn eerste post(
)
http://www.minecraftforum(...)rvival-smp-3500-dls/
ohquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je moet vast ingelogd zijn want ik zie niet wat je bedoeld. _0-
Nee, het totaal aantal van die likes komt in je profiel te staan onder de naam reputation points.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
En als je veel wordt geliked dan kom je bovenaan het topic o.i.d?
Daarom wil ik ze er niet in.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee, het totaal aantal van die likes komt in je profiel te staan onder de naam reputation points.
Zelf vind ik het altijd handig om gewoon snel door topics heen te gaan en alleen te kijken naar posts met zulke points.
Zijn genoeg mensen die het dan nog steeds helemaal gaan lezen hoor. Maar ik begrijp het waarom je het niet wilt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:46 schreef -Datdus- het volgende:
Als iedereen dat doet mis je gewoon awesome shit.
Ik wil je niet afbranden oid maareh hoe ga je een community opbouwen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De functies is wat het goed maakt IMHO Sommige dingen wil ik al heel lang op fok!
- Topic-applicaties
- API
- Groepstopics (alleen vrienden bijvoorbeeld)
- Voice en videochat
- Ingebouwde polling
- Instant-edit, als je dubbelklikt op je post kan je je post direct editen
- Chat mode, zonder pagination, de icons worden 10 x 10 of zo en je topic werkt dan als een messenger.
- uitgebreide profielen
Ik heb nog 110 ideeën.![]()
Nee maar het is ook juist voor grappige reacties.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:50 schreef -Datdus- het volgende:
Maar ik wil dan ook dat mijn forum meer gericht is op conversatie dan Probleem->oplossing.
Dat is het moeilijkste.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik wil je niet afbranden oid maareh hoe ga je een community opbouwen?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:55 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik wil wel gebruiker worden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |