Kies de griekenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:30 schreef drumstickNL het volgende:
mjoah; welke planetside 2 faction zal ik kiezen?
Ik maak er wel ooit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:14 schreef maurisioo het volgende:
Waarom maken jullie eigenlijk geen custom maps? Ik wil ook wel eens een map spelen, en mijn eigen zijn nooit leuk om te zelf te spelen.
Ah mooi. Wil hem wel een keer spelen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:12 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik maak er wel ooit.
Tijdje geleden was ik hiermee bezig:
[ afbeelding ]
Een eiland voor een eventueel event een keer. Ga ik ooit nog wel aan verder werken
maurisquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:58 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Topic opties voor de topicstarter, bovenste navigatie is niet goed. ook tekst editor ontbreekt hier
Ik wil mijn forum afmaken maar te weinig programmeerkennis.
De functies is wat het goed maakt IMHO Sommige dingen wil ik al heel lang op fok!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:00 schreef maurisioo het volgende:
[..]
mauris
Maar ben echt benieuwd naar dat forum, ziet er mooi uit.
Klinkt goed idd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De functies is wat het goed maakt IMHO Sommige dingen wil ik al heel lang op fok!
- Topic-applicaties
- API
- Groepstopics (alleen vrienden bijvoorbeeld)
- Voice en videochat
- Ingebouwde polling
- Instant-edit, als je dubbelklikt op je post kan je je post direct editen
- Chat mode, zonder pagination, de icons worden 10 x 10 of zo en je topic werkt dan als een messenger.
- uitgebreide profielen
Ik heb nog 110 ideeën.![]()
wow netjesquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:58 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Topic opties voor de topicstarter, bovenste navigatie is niet goed. ook tekst editor ontbreekt hier
Netjes!quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:58 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik vaak zie dat mensen op fok! grijpen naar tinychat of Skype terwijl je zou willen dat ze bij jouw site blijven.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Netjes!
Maar waarvoor zou je die Audio conversatie voor willen?
Duidelijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Omdat ik vaak zie dat mensen op fok! grijpen naar tinychat of Skype terwijl je zou willen dat ze bij jouw site blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |