Dat ik alleen doe wat ik wil betekent niet dat ik geen rekening hou met een ander / doe wat zij wilt.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ho ho ho, waarom meteen negatief?
denk jij in zwart-wit dan?
of ik doe lekker alles wat ik wil en wat ik niet wil niet.
of ik zit van top tot teen onder de plak ?
in zeker zin wel, Alleen doen wat jij wilt, is niet altijd hetzelfde als wat een vriendin wil.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat ik alleen doe wat ik wil betekent niet dat ik geen rekening hou met een ander / doe wat zij wilt.
Ja, maar zo zie ik het dus ook...quote:Op donderdag 6 september 2012 20:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Recht door zee is alleen maar goed!
KT: Er zit een hele wereld tussen vrij zijn en onder de plak zitten, maar in een relatie is het geven en nemen en soms doe je dan dingen die je eigenlijk niet zo leuk vind, puur omdat de ander het wel leuk vind.
Je hebt mensen die zich alles laten voorkauwen, en niks meer zelf beslissen, en je hebt overleg, en dan valt de wegschaap wel eens naar de kant die voor jou minder positief is.
Dan begreep ik het verkeerd! Excuusquote:Op donderdag 6 september 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, maar zo zie ik het dus ook...
Klopt, het is niet altijd hetzelfde...quote:Op donderdag 6 september 2012 20:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
in zeker zin wel, Alleen doen wat jij wilt, is niet altijd hetzelfde als wat een vriendin wil.
Je kunt in een relatie nu eenmaal niet alleen maar dingen doen doe jij wilt! Want ja dan kun je beter alleen blijven!
dat kan zijn dat je dat irritant vind, maar zo kom je er niet, met zo'n instelling. maar dat is toch allemaal niet waar volgens jou geloof ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
Zo een ''succes dan met later'' zin vind ik echt enorm irritant, wat moet er nou weer mis gaan later als je respect houdt voor je eigen wensen?
zo zei je het daarnet helemaaaaaal nietquote:Op donderdag 6 september 2012 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klopt, het is niet altijd hetzelfde...
En als ik er na erover gepraat te hebben nog steeds niet ''wil'' zogezegd... Dan kies ik toch echt voor mezelf... Ik bedoel er maar gewoon mee, dat ik atijd voor mezelf zal blijven kiezen en me niet negatief laat beinvloeden door een vriendin...
Dat betekent niet dat ik best wel eens mezelf aan de kant wil schuiven voor haar, maar als ik dat doe doe ik nog steeds wat ik wil zogezegd... Gewoon dat ik achter mijn keuzes sta eigenlijk.
Hoe kan je dat geloven?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat kan zijn dat je dat irritant vind, maar zo kom je er niet, met zo'n instelling. maar dat is toch allemaal niet waar volgens jou geloof ik.
Ik bedoelde het wel op die manier... Mijn excuses dan.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo zei je het daarnet helemaaaaaal niet
jij kan er toch ook weinig aan doen dat je die ervaringen niet hebt. maar daar tegenover doe je wel vaak net alsof je er alles over weetquote:Op donderdag 6 september 2012 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe kan je dat geloven?
Je hebt zelf niet eens inhoudelijk vermeld hoezo ik er op die manier niet zou kunnen komen, hoe kan ik dan uberhaupt over iets oordelen?
Dat ik er niet over kan oordelen maakt het juist dat ik het schijtirritant vind... Daarom knapte de bom zogezegd gisteren ook... zelfde idee.
als je wil houden we op hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al dat gepraat over relaties doet me even enorm beseffen hoe eenzaam mijn leven het afgelopen jaar is geweest.
Ik ben even een dagje weg hier.
Nee, maar je bent er heel erg zeker van dat dit niet zal gebeuren, terwijl je het niet weet. Dingen kunnen zo anders zijn wanneer je verliefd bent en in een relatie zit. Als je weinig ervaring hebt met relaties, kun je ook niet veel zeggen over hoe ze in elkaar steken en hoe jij je zal gedragen, vind ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus als ik opeens een meisje tegenkom wat ik leuk vind, dan zit ik opeens onder de plak en laat mijn leven negatief door haar beinvloeden?
Ik vermaak me ook in andere topics hoor.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je wil houden we op hoor
het leukste is wanneer iedereen zich comfy voelt hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |