gelukkig heb ik die overpriced troep niet!quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:37 schreef Gray het volgende:
[..]
Binnenkort krijg je automatische censuur op iPhones:
http://mashable.com/2011/(...)recording-in-venues/
http://www.nypost.com/p/n(...)gBCEKjeyDCLHef3Y6i3H
Dan kunnen gehele gebieden worden afgesloten op afstand om opnames te maken. It's a Brave New World.
Alsof het uitmaken zal.quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gelukkig heb ik die overpriced troep niet!
Misschien zit ik ook in 'n bejaarden huis of rolstoel....maar jonger mensen niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien als we achter een rollator lopen dat het boven water komt, maar dan kraait geen haan er meer naar.
Wat hoop je dan? Die kinderen hebben natuurlijk het verhaal gehoord zoals ze dat van hun ouders hoorden, dus logisch dat die zo denken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien zit ik ook in 'n bejaarden huis of rolstoel....maar jonger mensen niet.
Paar weken terug had ik twee 17 jaar jonge dochertjes van vrienden bij me logeren voor 'n korte vakantie....twas wel verrassend hoeveel ze wisten over de moonlanding hoax en 911....en ze geloven ook niks van die officieel BS verhaal....dus er is nog hoop tenminste.
Als jonger mensen zijn op de hoogte van wat bepaalde regeringen,media outlets,'intelligence' agencies en zogenaamde (in)security organisaties zijn ín staat is(capable of) dan zijn ze goed voorbereiden voor wat meer gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat hoop je dan? Die kinderen hebben natuurlijk het verhaal gehoord zoals ze dat van hun ouders hoorden, dus logisch dat die zo denken.
Sure. Love themquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als jonger mensen zijn op de hoogte van wat bepaalde regeringen,media outlets,'intelligence' agencies en zogenaamde (in)security organisaties zijn ín staat is(capable of)
Die meiden hebben hun eigen meningen over en dit komt niet helemaal van z'n ouders.
I like to give them a little more credit than that.
Haar moeder gelooft dat er 'n maanlanding was - die dochter niet.
Ze hebben 'n gezonde 'mistrust of authority' en te recht.
Punt is, er is hoop omdat niet elke tiener meisje heeft alleen maar interesse in shoes and handbags.
Do you like shoes and handbags Lavenderr ?
I thought you wouldquote:
Nee joh - ik denk dat je 'n closet complot-denker bent...maar je durft nog niet je alu-hoedje te dragen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
I knew that you think I'm that superficial
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee joh - ik denk dat je 'n closet complot-denker bent...maar je durft nog niet je alu-hoedje te dragen.
Wat een highfashionhoedje zegquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een highfashionhoedje zegKan tevens als antenne fungeren, dus multi-functioneel
![]()
Alleen doet ze een beetje Marijke Helwegen![]()
met haar lippen , verder is het sprékend!
All you need now is a matching handbag:)quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een highfashionhoedje zegKan tevens als antenne fungeren, dus multi-functioneel
![]()
Alleen doet ze een beetje Marijke Helwegen met haar lippen , verder is het sprékend!
Dat wordt dan een clutch, zilverkleurigquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
All you need now is a matching handbag:)
clutch... Zilverkleurige versnellingspook voor in je handtas? :xquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt dan een clutch, zilverkleurig
Haha dat kan ook, maar ik bedoel een avondtasje.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
clutch... Zilverkleurige versnellingspook voor in je handtas? :x
Meer voor de weekend dus?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haha dat kan ook, maar ik bedoel een avondtasje.
Ja, voor als je uitgaat. Er kan haast niks in, maar dat geeft nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Meer voor de weekend dus?
Ik weet wel dat staal melt bij ~2000 graden Celsius,maar wat is nou maximale temp van kerosine(volle tank dus)??quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, voor als je uitgaat. Er kan haast niks in, maar dat geeft niet.
Maar we gaan offtopicsorry, terug naar de extra droge sprinklers van 9/11.
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik weet wel dat staal melt bij ~2000 graden Celsius,maar wat is nou maximale temp van kerosine(volle tank dus)??
op wikipedia al gecheckt,komt er niks uit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Maar dat kunnen de experts hier je vast wel vertellen.
Eigenlijk is jouwe handtas en schoenen collectie heel fascinerend....hoeveel paar schoenen heb je?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar we gaan offtopicsorry, terug naar de extra droge sprinklers van 9/11.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Eigenlijk is jouwe handtas en schoenen collectie heel fascinerend....hoeveel paar schoenen heb je?
21 paar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Eigenlijk is jouwe handtas en schoenen collectie heel fascinerend....hoeveel paar schoenen heb je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |