ik was bezig sryquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:19 schreef krullenbolletje het volgende:
Hè hoe kan je van binnen nou langer worden
Nou. Als je opgewonden raakt, wordt de vagina dieper.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:19 schreef krullenbolletje het volgende:
Hè hoe kan je van binnen nou langer worden
En wat doe je dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Echt vervelend. MIJN OGEN ZIJN HIER!
Hij valt niet op vrouwenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus je hebt hem in de friendzone gestopt?
Leugens.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik heb mijn favo fok lijstj !!!!!!!!!
Young padawan..quote:Op donderdag 6 september 2012 20:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh ja jij weet natuurlijk meer van vagina's dan ik
Er een bezitten wilt nog niet zeggen dat je er alles van weet.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er een bezitten wilt nog niet zeggen dat je er alles van weet.
Wie wilt er nou tussen jouw favorieten staan?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik heb mijn favo fok lijstj !!!!!!!!!
Ik niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
-beach
-plastic zak
-wietparkiet
-snowbells
mijn besties
Ik heb medelijden met de mensen in je lijst.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
-beach
-plastic zak
-wietparkiet
-snowbells
mijn besties
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er een bezitten wilt nog niet zeggen dat je er alles van weet.
Degenen die hem altijd uitschelden staan erinquote:Op donderdag 6 september 2012 20:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de mensen in je lijst.
Dat zeg ik niet, maar als je niet weet waarom het dan wat groeit dan weet ik op dat gebied wel wat meer ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de mensen in je lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |