Waarom?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou dat hangt er maar net van af wat je daar zelf van vind... als ik een vriend van me schattig noem slaat hij me over het algemeen
oquote:Op donderdag 6 september 2012 20:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
2 flinke knikkers. Zeg maar gerust bonken.
Dat is geen vriend. Mannen slaan geen vrouwen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou dat hangt er maar net van af wat je daar zelf van vind... als ik een vriend van me schattig noem slaat hij me over het algemeen
Hij is niet zo heel groot enzo, en als stoere boiski van 17 wil je natuurlijk niet schattig worden genoemd. Dus dat vind hij dan niet leuk, wat ik nog veel schattiger vindquote:Op donderdag 6 september 2012 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom?Ik zag het wel als een voordeel, sommige vrouwen vinden dat wel leuk.
Ik sla hem net zo hard terug hoor.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is geen vriend. Mannen slaan geen vrouwen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die reactie krijg ik ook wel eens als ik weer eens naar de sauna ga.
En als ze actief zijn?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
in rust zijn vagines 9 cm heb ik gehoord.
Dus je hebt hem in de friendzone gestopt?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik sla hem net zo hard terug hoor.En een echte man is hij niet, ik noem hem altijd mijn gay best friend wat hij dan weer wel goed vind.
Kijken ze dan allemaal naar je?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die reactie krijg ik ook wel eens als ik weer eens naar de sauna ga.
Ja. Echt vervelend. MIJN OGEN ZIJN HIER!quote:Op donderdag 6 september 2012 20:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kijken ze dan allemaal naar je?
Dan doen ze iets erin laten, beetje zichzelf nat maken enzo.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
En als ze actief zijn?
Wat doen ze dan eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |