quote:Op donderdag 6 september 2012 19:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar.. maar...dat noem je hosselen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt no shit dat je nog geen vriendin hebt
Maar dat doe je sowieso niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die minuut kan ik ook besteden aan fappen
Je was me voor, gmtaquote:Op donderdag 6 september 2012 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja want ze heeft geen ronde kamer dus de grap is ten eerste al mislukt
maar als je er wel een zou hebben, zou je goed moeten zoekenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik heb geen ronde kamer
Lijstjes zijn zo 2008quote:Op donderdag 6 september 2012 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
Ik doe niet aan dat soort lijstjes![]()
Geen tijd voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Altijd weer die zeepjes... ik weet nog van vroegâh toen we nog allemaal op hyves zetten dat je elkaar kon 'tikken' en er was ook een tik ".... laat een zeepje vallen voor..." en niemand wist wat het betekende maar toch gebruikte iedereen die.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar.. maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij bent zo het typische voorbeeld van waarom ik niet op jongens van mijn leeftijd val
ik moet zo hard lachenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]jij bent zo het typische voorbeeld van waarom ik niet op jongens van mijn leeftijd val
O nee, ik ben gewoon nederlands.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ownee ik dacht selma klink zo turks ik dacht je bent misschien turks
Meet.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
FL wanneer weer keertje hangen?
Vroegâh, toen we nog 11 waren. Vroegâh, toen seks nog vies was en de wereld nog mooi.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]dan ben je toch voor eeuwig gedoemd, en hyves, en een zeepje laten vallen voor iemand
ow kom je naar die meet?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:09 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
O nee, ik ben gewoon nederlands.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
Tbakkert zeg jij ook altijd dat mensen die het koud hebben in een hoekje moeten gaan zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt............
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |