Koop een shirt met zo'n pak-print eropquote:Op donderdag 6 september 2012 17:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als ik een pak had met bijpassende hoed zou ik dat zeker doen![]()
Jammer genoeg heb ik dat niet en ook niet het geld om even te kopen.
neequote:Op donderdag 6 september 2012 17:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Probeer mij dan eens te hosselen :$
quote:
hoe heet dat ene nummer ookalweer van kanye west en keri nogwat? ook iets met knock you downquote:Op donderdag 6 september 2012 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
IF SOMEONE KNOCKS YOU DOWN JUST STAND UP AND GO ON YO
Ja, nu heb ik mijzelf er van overtuigd dat die kleren baas zijn. Dan wil ik ze hebben ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Haha nu ook echt de pinpas van iemand anders gebruikenBaas
te laatquote:
GET BACK UP WHEN IT KNOCKS YOU DOWNquote:Op donderdag 6 september 2012 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe heet dat ene nummer ookalweer van kanye west en keri nogwat? ook iets met knock you down
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
politie politie hoeren van justitie!
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
GET BACK UP WHEN IT KNOCKS YOU DOWN
Geen idee, effe googlen vind je het zo.
wat valt mee?quote:
naquote:Op donderdag 6 september 2012 17:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Koop een shirt met zo'n pak-print erop
Knock you down jaquote:Op donderdag 6 september 2012 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe heet dat ene nummer ookalweer van kanye west en keri nogwat? ook iets met knock you down
Inderdaad. Ik weet veel mooiere mannen dan die twee ecto's van GoT.quote:
Ik heb altijd kleding in m'n hoofd zitten en dan ga ik er naar opzoek, soms vind ik het pas jaren laterquote:Op donderdag 6 september 2012 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik mijzelf er van overtuigd dat die kleren baas zijn. Dan wil ik ze hebben ook.
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Knock you down ja
SOMETIMES LOVEEE COMES AROUND AND IT KNOCKS YOU DOWN, JUST GET BACK UP WHEN IT KNOCKS YOU DOWN
Ik ben niet zo moeilijk met kleren, behalve op het internet.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb altijd kleding in m'n hoofd zitten en dan ga ik er naar opzoek, soms vind ik het pas jaren laterHet mag dan ook niks afwijken van wat ik in gedachten had. Erg vervelend soms.
ga zo doorquote:Op donderdag 6 september 2012 17:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
maar over 2/3 maanden is het wel op als ik zo doorga
samequote:Op donderdag 6 september 2012 17:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik luister het nu, nostalgie
stel je aanquote:Op donderdag 6 september 2012 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
dat moment wanneer een nummer compleet bij je situatie past
???quote:Op donderdag 6 september 2012 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is muziek voor Chris Brown.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik luister het nu, nostalgie
Dat moment wanneer geen enkel pop-punk liedje op je van toepassing is omdat je je puberteit vechtend op het internet hebt doorgebracht.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
hahaha hou opquote:Op donderdag 6 september 2012 17:50 schreef Typisch het volgende:
Dit liedje is wel wat voor jouw situatie DV.![]()
Hosselaar
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:51 schreef Typisch het volgende:
kut gifjes, ik kijk daar altijd veel te lang naar
Doet ze zelf ook niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
YOU DONT KNOWW MEEE
[ afbeelding ]
kkracistquote:
mag niet van fokquote:Op donderdag 6 september 2012 17:53 schreef Beach het volgende:
[..]
post de rest dan, zonder armen en benen enz
Je bent zelf een bezem.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
het is een nieuwe udowu geworden, tijd om er de bezem weer doorheen te halen
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die tweede van rechts. Afschieten.
LA ROUXquote:Op donderdag 6 september 2012 17:56 schreef krullenbolletje het volgende:
Been there, done that, messed around
I’m having fun don’t put me down,
I’ll never let you sweep me off my feet,
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:56 schreef krullenbolletje het volgende:
wow echt goede tekst dat niemand eerder zoiets heeft bedachtquote:Op donderdag 6 september 2012 17:56 schreef krullenbolletje het volgende:
Armour love is mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii en cover my eyesquote:Op donderdag 6 september 2012 17:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat lied is echt mijn leven momenteel
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
mijn windows 95 kan dat niet aan
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze doet niet synchroon met de rest.
and everybody's rolled up, I'm da rollaquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
le troleface XD
[ afbeelding ]
Ik las dit in het Frans.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
le troleface XD
[ afbeelding ]
IRONISCH SCHIJTPOSTEN IS NOG STEEDS SCHIJTPOSTENquote:Op donderdag 6 september 2012 18:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
le troleface XD
[ afbeelding ]
>impliceren dat domme gifjes niet irritant zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 18:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
IRONISCH SCHIJTPOSTEN IS NOG STEEDS SCHIJTPOSTEN
Alle liedjes lijken op elkaar want er zijn er al zoveel gemaaktquote:Op donderdag 6 september 2012 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow echt goede tekst dat niemand eerder zoiets heeft bedacht
vanwaar de > ?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
>impliceren dat domme gifjes niet irritant zijn
lulkoekquote:Op donderdag 6 september 2012 18:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alle liedjes lijken op elkaar want er zijn er al zoveel gemaakt
Snowbells kent al die woorden niet omdat vmboquote:Op donderdag 6 september 2012 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Is dat wat?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:02 schreef Beach het volgende:
Peter zal ik deus ex hr gaan doen of hier blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
spelenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:02 schreef Beach het volgende:
Peter zal ik deus ex hr gaan doen of hier blijven
oh stop it youquote:Op donderdag 6 september 2012 17:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
When I look at you my mind goes on a trip
ga weg met je impliceren, dit is 4chan niet, jij bent alles wat mis is met huidig internetquote:Op donderdag 6 september 2012 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zegt degene die kader deedquote:Op donderdag 6 september 2012 18:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Snowbells kent al die woorden niet omdat vmbo
oke doei iedereenquote:
als er iets mis is met je internet kun je gewoon contact opnemen met je provider hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 18:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga weg met je impliceren, dit is 4chan niet, jij bent alles wat mis is met huidig internet
Hij plaatst ook 9gag plaatjes op zn fb denk ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga weg met je impliceren, dit is 4chan niet, jij bent alles wat mis is met huidig internet
vragen of ze jou uit kunnen zettenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als er iets mis is met je internet kun je gewoon contact opnemen met je provider hoor
veel plezierquote:Op donderdag 6 september 2012 18:04 schreef Beach het volgende:
[..]
oke doei iedereen
dm/pm staat altijd open voor leuke meiden xxx
leer het haar afquote:Op donderdag 6 september 2012 18:05 schreef Dimens het volgende:
Klacht: Vrouw die mijn sollicitatie afneemt schrijft mijn naam verkeerd.
Antiklacht: ze is best wel lekker.
zeg dat ze het goed moet maken door jou de baan te gevenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:05 schreef Dimens het volgende:
Klacht: Vrouw die mijn sollicitatie afneemt schrijft mijn naam verkeerd.
Antiklacht: ze is best wel lekker.
je raast je verliestquote:Op donderdag 6 september 2012 18:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
vragen of ze jou uit kunnen zetten
Ik dacht aan iets anders.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zeg dat ze het goed moet maken door jou de baan te geven
doe het, misschien kan ik ook lachenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:08 schreef Dimens het volgende:
Ik wilde eigenlijk zo een lueken opmerking maken over DV maar ik heb het niet gedaan.
Ik dacht altijd dat je het over je jezelf had.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik spreek je naam wel verkeerd uit en ik ben best lekker
Neequote:Op donderdag 6 september 2012 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
doe het, misschien kan ik ook lachen
ik in eerste instantie ook maar dat is seksistisch zo ben ik nietquote:
Wanneer heb ik dat nietquote:Op donderdag 6 september 2012 18:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je het over je jezelf had.
Is dat seksistisch?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik in eerste instantie ook maar dat is seksistisch zo ben ik niet
misschienquote:
Ik kan mij eigenlijk niets bedenken.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat niet
dm het mij danquote:Op donderdag 6 september 2012 18:10 schreef Dimens het volgende:
Het is zo'n opmerking die ik zelf niet vind kunnen.
Gister zei je ook zoiets dus kan gewoonquote:Op donderdag 6 september 2012 18:10 schreef Dimens het volgende:
Het is zo'n opmerking die ik zelf niet vind kunnen.
Ja had ik meteen spijt van.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gister zei je ook zoiets dus kan gewoon
Bovenin is er een kruisjequote:Op donderdag 6 september 2012 18:13 schreef Trollscience het volgende:
wow ♥ een hele discussie over iemand die een opmerking niet wil maken ♥ dit topic ♥
is dat scottquote:Op donderdag 6 september 2012 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
doe het, misschien kan ik ook lachen
jij leeft nog wel?quote:
dankje?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat is tbakkert een cutiepie zeg
valt meequote:Op donderdag 6 september 2012 18:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat is tbakkert een cutiepie zeg
mannen moeten dat ook niet beoordelenquote:
quote:
DMquote:
hihiiiiquote:
ik ben geen man, ik ben een jongenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mannen moeten dat ook niet beoordelen
ook goed, maar dan nogquote:Op donderdag 6 september 2012 18:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ben geen man, ik ben een jongen
Een kindje.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
iksdeequote:
Die lachquote:Op donderdag 6 september 2012 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
echt wat een baas die man
Eentje met een pittig kort kapselquote:Op donderdag 6 september 2012 18:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
tbak grijp je kansquote:Op donderdag 6 september 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
TBakkert wat ben jij een schatje
Die heb ik al gezien jaquote:
dankje?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
TBakkert wat ben jij een schatje
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien ja
'I'm a big star, i dont need to be dealing with you peasants'
vindz?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:38 schreef Snowbells het volgende:
D's en T'sgewoon een z gebruiken
'youre just in love with me'quote:Op donderdag 6 september 2012 18:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]''i think you want my number''
Als een baazquote:Op donderdag 6 september 2012 18:38 schreef Snowbells het volgende:
Vinz ik ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:38 schreef Snowbells het volgende:
hoe lang bent u eigenlijk, mevrouw?quote:
1,70quote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoe lang bent u eigenlijk, mevrouw?
JE LIEGT!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Welke dag is het?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef Snowbells het volgende:
Vinzen jullie ook dat deze week heel snel ging?
Niez echzquote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef Snowbells het volgende:
hoe 'klein' ben je dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Waarom denken mensen dat ik klein ben
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
JE LIEGT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jong en zo dus klein.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef krullenbolletje het volgende:
okee, het spijt me heel erg DVquote:
Dat vonz ik zeer zeker. Al bijna weekenz!quote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef Snowbells het volgende:
Wil jij met deze post beweren dat jij dan een buikje hebt?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:42 schreef Snowbells het volgende:
Meh waarom gaat al mijn vet meteen naar mijn buik als ik aankom
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'youre just in love with me'
Omdat niet alles bij jou in verhouding is.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef krullenbolletje het volgende:
waar?quote:
Ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wil jij met deze post beweren dat jij dan een buikje hebt?
Omdat het slechte vetten zijn. Die slaat je lichaam daar op.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:42 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:42 schreef Snowbells het volgende:
ik ben 15quote:
Waarom gaat het bij mij dan op m'n benen zitten. Zijn dat goede vette ofzo?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat het slechte vetten zijn. Die slaat je lichaam daar op.
lawlquote:Op donderdag 6 september 2012 18:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
170, maar mensen die mij nog nooit in t echt hebben gezien denken vaak dat ik 160 ben ofzo
Gewoon raar lichaam.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom gaat het bij mij dan op m'n benen zitten. Zijn dat goede vette ofzo?
Het zal vast allemaal wel meevallenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik weet het al dimens, omdat ik vaak zit zakt alles gewoon naar mn kont
watquote:Op donderdag 6 september 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
Thye wanneer chicks hosselen in de AH XL in alkmaar
Wat is mijn karma dat ik dat verdien???quote:Op donderdag 6 september 2012 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
beach iedere keer als ik m'n afbeeldingen open zie ik die foto van jou![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Er kwam drinken uit mijn neus gvd
ik mag jou wel
geen karmaquote:Op donderdag 6 september 2012 18:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is mijn karma dat ik dat verdien???
GOED ONTHOUDENquote:Op donderdag 6 september 2012 18:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dus het zit altijd aan het begin van de maand?
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dus het zit altijd aan het begin van de maand?
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Hwayoungs nieuwe rap al gehoord??
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
DV heb je nog gelogen tegen je vader?
ok ik haal je uit mn favo fokkersquote:Op donderdag 6 september 2012 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
DV heb je nog gelogen tegen je vader?
DOEN WEquote:Op donderdag 6 september 2012 18:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik ben goed hoor![]()
Maken wij op de meet ook een coolen foto net zoals jij en beach?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |